Patches til Free Time (udkommet)

Her kan i diskutere den 7. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 28. Februar 2008.

Patches til Free Time (udkommet)

Indlægaf Stento » 28. mar 2008, 10:38

Hej, Alle!
Er der en eller anden der ved om der kommer en Patches til The Sims2 Free Time?
Mit spil har et par små unoder :rant2:
Mange hilsner
Stento
Senest rettet af Frillen 30. maj 2008, 11:13, rettet i alt 2 gange.
Begrundelse: overskrift ændret fra: Patches til Free Time??? til Patches til Free Time (udkommet) samt gjort til opslag
Brugeravatar
Stento
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Denmark

Re: Patches til Free Time???

Indlægaf Nephisariah » 28. mar 2008, 12:15

I følge den officielle side hos EA er der endnu ikke kommet nogen patches til Freetime... men vær tålmodig så dukker der forhåbentlig en op inden længe...
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Annbirtha » 28. mar 2008, 12:26

Det kunne nu være sjovt at høre hvilke fejl du har observeret Stento ! Unoder kan jo være mange ting husk og check Modthesims2 for updates til deres CEP fil.
Jeg kan desværre ikke give dig linket nu for siden er ikke tilgængelig lige i øjeblikket. :D
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Stento » 28. mar 2008, 15:18

Annbirtha skrev:Det kunne nu være sjovt at høre hvilke fejl du har observeret Stento ! Unoder kan jo være mange ting husk og check Modthesims2 for updates til deres CEP fil.
Jeg kan desværre ikke give dig linket nu for siden er ikke tilgængelig lige i øjeblikket. :D

De problemer jeg har, er bland andet, at en familie jeg sad og spillede med, havde en teenager søn som skulle på UNI. og da jeg gemte spillet og gik ud af det, kunne jeg se at han nu lå i sin fars arme :shock: Så gik jeg ind igen, altså i spillet og nu lå teenager sønnen på gulvet i fuld voksen mands størrelse og pludrede og skulle have skiftet ble :moon: kattene og hunden var mildest talt gået under jorden, det var kun deres hoveder der stak op fra gulvet :?
Smykker på kvinderne hænger ved siden af dem og dingler???
Selve Sims2 spillet, der må jeg inden jeg starter selve spillet, gå ind i Dokumenter og finde EA Games og fjerne en CACHE-fil, som den selv laver hver gang?? Hvis jeg ikke gør det, kan jeg slet ikke få Sims2 op at kører :computerproblem:
Det er sådanne små unoder jeg taler om.
Mange hilsner
Stento
Brugeravatar
Stento
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Indlægaf Stento » 28. mar 2008, 15:22

Ellers tusinde tak for jeres hjælpsomhed :2wave: Jeg vil væbne mig med tålmodighed :worship: og prøve og checkke Modthesims2 for updates til deres CEP fil.
Endnu en gang tak for hjælpen.
Mange hilsner
Stento
Brugeravatar
Stento
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Indlægaf Annbirtha » 29. mar 2008, 14:23

Stento skrev:De problemer jeg har, er bland andet, at en familie jeg sad og spillede med, havde en teenager søn som skulle på UNI. og da jeg gemte spillet og gik ud af det, kunne jeg se at han nu lå i sin fars arme :shock: Så gik jeg ind igen, altså i spillet og nu lå teenager sønnen på gulvet i fuld voksen mands størrelse og pludrede og skulle have skiftet ble :moon: kattene og hunden var mildest talt gået under jorden, det var kun deres hoveder der stak op fra gulvet :?
Smykker på kvinderne hænger ved siden af dem og dingler???

Du skulle have taget et par billeder for det kunne jeg godt tænke mig at have set :happybaby: :laughing5:
Vi må heller ikke glemme at EA ikke kan gøre for hvis ens spil ikke virker når man putter uautoiserede downloads ind i sit spil, det er lidt ligesom ens eget ansvar, jeg plejer at tage hele min downloads mappe ud på skrivebordet, starte spillet op, lukke spillet ned, sætte mappen tilbage, starte spillet op igen, og så virker det gerne ordentligt igen.
Jeg siger ikke at det virker for dig, men det er da et forsøg værd, og husk at tage mappen ud næste gang du installerer en pakke og sæt den først ind igen efter du så har startet spillet op igen og lukket det ned. :D
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf Freggi » 31. mar 2008, 16:25

Ved os in tyskland, kommer der Patch i dag online - til Freetime Til alt held, jeg bruge jers ikke, der Patch. :wink:

English patch notes:

Sims will now remember which side of the bed is theirs to sleep on.
Crash will no longer occur when users attempt to load another lot while associating a neighborhood using the Advanced Neighborhood Options panel.
"Neon Flamingo" is no longer missing from Buy Mode.
In Audio Options, Custom Station icon no longer blocks the Stop button.
University Service NPCs are now able to join a dance contest in a Secret Hobby lot if they are not on the job.
Sims will no longer pop back onto the screen when Sims walk to a Secret Hobby Lot.
"Electrono-Ticket Machine" will now correctly turn off when you move a Home Buisness lot into the Lots and Houses Bin.
Saved lots with an in progress dance contest will now reset correctly when placed into the Lots and Houses Bin.
Sims can now watch UFOs with the "Astrowonder Telescope".
Sims can no longer mark items for sale on top of the "Upright Pottery Wheel by QuicKraft".
Iconic Hobbyist NPCs can now be reached by telephone after meeting them.
"Socialus Butterfly" can now be caught for the Bug Collection.
Sims will no longer teleport when you cancel the walk home interaction in a community lot.
Primp interaction is no longer missing from the game.
First woohoo memory will now occur when Sims woohoo for the first time in a tent.
The reduced bladder effect from the "ShowMeOff Rack of Glory" will now trigger correctly when Sims are in range.
Career outfits are now hidden in Create-A-Family.
Sims reading a book from the cooking genre will now correctly gain Cuisine Enthusiasm.
Preoccupation will now work correctly at level 10.
Pets will no longer chew or scratch cribs if they are in use.
Garden Club members are now treated as townies.
“Afhairmediumcenterpart” hair will now appear correctly in Create-A-Family.
"Carefree Koi Pond by Simulated Life" no longer displays an enviornment score.
Teen and Child Sims will no longer receive the unachievable Bird Watch Want.
College Grades in German, French, Polish, and Brazilian Portugeuse is now displayed correctly.
The Sims 2 FreeTime credit section has been correctly updated.
Violin Tip Jar will no longer cause an unusable tile after being picked up.
Child Sims will no longer pop when asked to "Clean Up" the juice tray.
Vampire Sim can no longer receive a Want to turn Bigfoot into a Vampire.
Using the Draft Scene interaction will no longer apply a sketch filter to in-game camera snapshots.
Parents and their children no longer have the option to flirt with each other.
Motive decay on the "H-O-R-S-E of course Basket Ball Hoop", "The Goal of Paul", "Teeny Tikes Activity Table", and "One Man's Junk Car from Mechanically Minded" objects and Go Hiking interaction has been retuned.
"Basic Blue" and "Gripping Green" wallpapers will now appear in Build Mode.
Sims will no longer receive a phone call for magazine subscription at level 2 Hobby Enthusiasm.

Edit fra mig: Sims2.dkhar netop opdatering Freetime Patch. :2wave:
Don't dream your life, lives your dreams!!!
- Drøm ikke dit liv væk , liv dine drømm
Brugeravatar
Freggi
Ung voksen sim
Ung voksen sim

Geografisk sted: Tyskland

Indlægaf Stento » 31. mar 2008, 19:04

Hej, Freggi og i andre :1wave:
Tusinde tak for din hjælp.
Jeg har fundet den Danske udgave af Patchen http://www.sims2.dk/news.read.asp?id=689 så må vi håbe at den hjælper :wink:
Mange hilsner
Stento
Brugeravatar
Stento
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Re: Patches til Free Time (udkommet)

Indlægaf wholle » 31. mar 2008, 19:42

Emnet er blevet flyttet fra "Problemknusning - Tips & tricks" til "the Sims 2 FreeTime"

Mvh
Wholle
Co-admin
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Indlægaf wholle » 1. apr 2008, 07:44

Sims2.dk har været hurtigere med at offentlig gør FreeTime patchen ensd thesims2.ea.com :2thumbsup:
Sims2.dk og andre nationale sims 2 sider har været så hurtigt, at chefudvikleren har været nød til at om patchen i forummet på thesims2.ea.com :lol:
Det må da kunne lære Ea at offentlig gør patches når de er færdig :wink:
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Indlægaf Annbirtha » 1. apr 2008, 16:26

Jamen det var jo hurtigt, skal vi så ikke lige give linket her:
http://sims2.dk/news.read.asp?id=689 :bigwave:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf Signe » 2. apr 2008, 08:44

Er jeg den eneste der ikke har oplevet nogen af de famøse fejl i nogen af pakkerne, allerhøjst simere der stak hoveder, arme, ben og andre løse genstande genem vægge og hindanden? :?
Signe
Ung voksen sim
Ung voksen sim

Indlægaf wholle » 4. apr 2008, 06:29

Annbirtha skrev:Jamen det var jo hurtigt, skal vi så ikke lige give linket her:
http://sims2.dk/news.read.asp?id=689 :bigwave:

Det gik hvist forhurtigt for Ea at lave den patch, for nu er de ved at lave en patch der kan rette de fejl der kom med patch'en :roll:
Vi må så bare håbe at de så også får rettet de fejl som de har glemt at rette :wink:
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Indlægaf Annbirtha » 4. apr 2008, 15:42

LOL Wholle, en patch til patchen, jamen har vi ikke set det før, go´e gamle EA,...tsk tsk tsk. 8)
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf Frillen » 5. apr 2008, 17:26

Tja eftersom jeg endnu ikke har oplevet nogle kritiske fejl med FreeTime, så venter jeg lige med at installere patchen, indtil der kommer en lap til at dække hullerne i lappen :laughing2:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Næste

Tilbage til The Sims 2: FreeTime