At opnå færdigheder og venner

Her kan i diskutere den 7. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 28. Februar 2008.

At opnå færdigheder og venner

Indlægaf Cyberkim54 » 11. jan 2008, 07:45

Simmerne har jo forskellige int. Nu bliber det muligt at dyrke det sammen med andre Simmere der har de samme. På den måde vil de også udvikle færdigheder og kan hurtigt opnå forfremmelse i deres job. Noget helt andet er, om de Simmere som jeg ikke styre også vil opnå en færdighed, når de er sammen, så vil det jo være fedt.
De sidste fotos jeg så på EA om fritiden er symaskine, som så sejt ud.
Jeg tror under alle omstændigheder at Simmerenes liv vil blive rigere, hvilket vil udarte sig på offenlige grunde, når de mødes der og flere muligheder i deres opførsel.
Jeg glæder mig faktisk ret meget.
Jeg går faktisk meget op i boter og de muligheder den nye teknik gør at disse er så kloge som muligt, og udvikling.
Brugeravatar
Cyberkim54
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Silkeborg

Re: At opnå færdigheder og venner

Indlægaf Frillen » 11. jan 2008, 11:50

Ja jeg synes også at det lyder rigtigt godt at simmerne kan udbygge færdigheder mens de dyrker deres hobbyer, hvadenten de gør det alene eller i fællesskab med venner :D
Det gør det jo unægteligt meget nemmere for dem at holde deres behov vedlige samtidig med opbygning af færdigheder - Principielt burde det jo give simmerne mere fritid :D

Umiddelbart skulle jeg mene at de simmere som du ikke kan styre også får opbygget deres færdigheder, da alt andet omkring dem automatisk bliver registreret, hvis de har opholdt sig på den grund du spiller - Når du gemmer, så bliver deres status også gemt, så hvorfor ikke også forbedringer til deres færdigheder :wink:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Tilbage til The Sims 2: FreeTime