Gem mens simmerne er på ferie.

Her kan i diskutere den 6. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 6. September 2007.

Gem mens simmerne er på ferie.

Indlægaf Briher » 20. okt 2007, 14:09

Jeg havde et nyforlovet par på ferie på tropeøen. De var indlogeret på et hotel.
Men jeg skulle videre med noget helt andet end sims, så jeg gemte spillet med dem på ferie.

Senere ville jeg spille videre - så langt så godt.
Men simmerne ville nu slet ikke være i nærheden af hinanden.
De var begge afsindigt trætte, men ville ikke sove. Jeg bad kvinden gå i seng, men så snart den manden kom i nærheden af sengen "hoppede" hun op af sengen og stod op ved siden af på under et sekund.
Prøvede det omvendte - lod ham gå i seng først - han hoppede også ud af sengen.
Prøvede at få dem til at sove i en liggestol på stranden - hopper igen.

Nå men manden ejer en feriebolig, så de checkede ud af hotellet og ind på feriebologen - sove skulle de jo. Fint nok - nu ville de godt sove.

Men så skulle de spise - Nu ville de ikke sidde sammen ved samme bord. Når nr. 2 satte sig for at spise kom samme "hop" op af stolen. De tog så hjem fra ferien.

Det blev problemerne ikke mindre af. De kom hjem, fik sovet og spist og en omstrejfende ulv fom forbi og så gik det helt i "stykker".
Jeg har nu slet ingen kontrol over nogen af simmerne. Jeg kan give dem kommandoer, men de forsvinder øjeblikkeligt og simmerne står bare op helt uden at bevæge sig.

Går ud uden at gemme. Prøv igen. - Samme resultat.
Pak alle deres vigtige ting i rygsækken, flyt parret ud af huset og ind igen - Samme resultat.
Flyt dem til en anden grund - Samme resultat.
Simmerne er og bliver helt ubevægelige.

Jeg spillede endda på en anden familie og faderen tog en kollega med hjem - en af de "defekte". Hun "hoppede" bare fra bilen og ind i stuen, og der blev hun så stående. Man kunne ikke tale med hende, man kunne ikke kalde hende til middag, man kunne ikke sige farvel til hende ...
Og gik ALT i s-l-o-w-m-o-t-i-o-n. Det er et lile hus på en lille grund på 2x3, med 3 simmere, så det er ikke selve grunden, der er belastende.

Det bliver vist et par, jeg bliver nødt til at skille mig af med.
Han manglede ellers kun 4 rejseminder i at have været overalt. :(
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Frillen » 20. okt 2007, 17:53

Jeg ville starte med at pakke grunden inklusiv de 2 simmere til en fil på harddisken, derefter kan du prøve flere ting:

1. Prøv f.eks. at gå ind på grunden, brug moveobjects on koden og slet dine simmere - Nogle gange kan det refreshe dem så evt. småfejl retter sig selv næste gang man går ind på grunden.
  2. Prøv evt. også at flytte simmerne ud fra grunden og ind på en ny grund.
  3. Du kan også prøve at slette både grund og simmerne, installer derefter den gemte grund på ny i spillet.

Det er ikke sikkert at det hjælper, men det er da et forsøg værd :wink:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Briher » 20. okt 2007, 18:39

Frillen skrev:Jeg ville starte med at pakke grunden inklusiv de 2 simmere til en fil på harddisken, derefter kan du prøve flere ting:

1. Prøv f.eks. at gå ind på grunden, brug moveobjects on koden og slet dine simmere - Nogle gange kan det refreshe dem så evt. småfejl retter sig selv næste gang man går ind på grunden.
  2. Prøv evt. også at flytte simmerne ud fra grunden og ind på en ny grund.
  3. Du kan også prøve at slette både grund og simmerne, installer derefter den gemte grund på ny i spillet.

Det er ikke sikkert at det hjælper, men det er da et forsøg værd :wink:

1 er prøvet - hjælper ikke.
2 er prøvet - hjælper ikke.
3 den må vist prøves .....
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Indlægaf Mona Solstråle » 21. okt 2007, 11:48

Det lyder da som en ondskabsfuld fejl. :shock:

Jeg har gemt simmere på en feriegrund og er også vendt tilbage uden problemer.
Dog har jeg haft en mystisk fejl, idet en af mine simmere havde en date med en townie, som han inviterede med hjem til hotellet.
Da de nåede hjem, var hendes "kloning" allerede på hotellet, så før jeg fik set mig om, havde min simmer været hende utro.... med hende selv. :? Så røg den date i vasken. :x
Dette var dog før vi fik en Patch, så jeg håbede det var en engangs oplevelse. :roll:

Du har vel ikke fået en kloning med hjem??
Hilsen Mona Solstråle

Stadig ikke for gammel til at lege (med Sims)

Billede

http://www.thesims3.com/mypage/MonaSolstraale
Brugeravatar
Mona Solstråle
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: København

Indlægaf Briher » 21. okt 2007, 13:56

Mona Solstråle skrev:Du har vel ikke fået en kloning med hjem??

Et er at de kloner de townies, man kan møde, men dem jeg selv har lavet .... det håber jeg da ikke.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Tilbage til The Sims 2: Bon Voyage