Ferie-Bolig

Her kan i diskutere den 6. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 6. September 2007.

Ferie-Bolig

Indlægaf simsekisser » 26. sep 2007, 14:25

Hej Allesammen!

Jeg er nok lidt bagud med dette spil (var på ferie i 14 dg. da det udkom), men nu har jeg bygget et Ferie-Hjem til et ældrer par jeg har, det ligger ned til vandet, så de har privat strand, men de kan jo ikke bade i vandet (Havet), det troede jeg ærligt talt at de kunne, jeg har bygget det på "Twikkii-Øen" og grunden går helt ned til vandet :shock: men det er måske bare sådan, eller skal man gøre-skrive-eller noget andet sjovt, for at de kan bade på deres egen strand? (øv-øv-øv) det troede jeg virkelig at de kunne.

simsekisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Sissek » 26. sep 2007, 15:18

De kan bade i havet, hvis du har valgt at bygge på en strandgrund, ellers kan de ikke. Det lyder som om du skal bygge dem et nye hus....
Knus SisseK
Brugeravatar
Sissek
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Jyderup

Indlægaf michelle92player » 26. sep 2007, 15:48

nogle gange har jeg også selv problemer med at få dem ud i vandet men prøv nogle flere steder så kan du på et tidspunkt
sims tøsen
Brugeravatar
michelle92player
Sim med visioner
Sim med visioner

Indlægaf Annbirtha » 27. sep 2007, 07:07

Som Sissek siger så skal du vælge en strandgrund først og ikke bare en almindelig grund.
Der er 2 slags strandgrunde forskellige i størrelse, dette er dog ingen hindring hvis din grund ser lille ud, prøv at placere grunden der alligevel, de fleste gange lykkedes det, og den grund du tilføjer gør automatisk grunden større, den laver bare strandkanten længere.
Grunden skal selvfølgelig placeres ud til vandet for at det virker :D
Du finder strandgrundene under grunde, hvor der nu er 3 kategorier, dem der er beboet, dem der ikke er og så strandgrunde.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf simsekisser » 27. sep 2007, 07:26

Mange Tak for hjælpen, jeg havde overset "Strand-Grunden" :oops:
så nu virker det, :whistle: , nu kan de gamle tage til sommerhuset og bade :vacation:

simsekisser :wink:
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Annbirtha » 27. sep 2007, 07:28

JUbii for det, ja man kan jo let miste de små detaljer når man bare vil igang. :laughing2:
Jeg låser hermed emnet. :wink:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Tilbage til The Sims 2: Bon Voyage