Sasquatch dame..?

Her kan i diskutere den 6. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 6. September 2007.

Sasquatch dame..?

Indlægaf Asphyxia » 13. sep 2007, 22:27

Nu har jeg endelig fået sasquatch'er med hjem til min by, men har kun fundet mænd (2 stk)..

Så mit spørgsmål er: Har nogen af jer fundet dame sasquatch'er..?

Jeg ved de ik kan formere sig, men derfor ville en dame sasquatch være rart alligevel.. :)
Brugeravatar
Asphyxia
Baby sim
Baby sim

Indlægaf michelle92player » 14. sep 2007, 12:59

jeg har også kun fundet mænd og jeg ville også ønske at man kunne få en dame men det lader ikke til det (øv). :?
sims tøsen
Brugeravatar
michelle92player
Sim med visioner
Sim med visioner

Indlægaf Frillen » 15. sep 2007, 15:21

sasquatch er ifølge EA som sådan hverken han eller hunkøn, så ingen mulighed for at lave små sasquatch'er :lol:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Siri » 15. sep 2007, 15:24

Frillen skrev:sasquatch er ifølge EA som sådan hverken han eller hunkøn, så ingen mulighed for at lave små sasquatch'er :lol:

Det ville se sjovt ud :lol:, men vis du bruger syndekoden boolprop testingCheatsEnabled true og går ind i lave en familie og trykker shift+n komme sasquatch kostumet op som tøj hos mænd
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf nadia » 15. sep 2007, 17:06

hvad er sasquatch?
see ya,

Nadia :)
Brugeravatar
nadia
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Siri » 15. sep 2007, 22:53

Den man møde på den hemmelig grund, hvis man er på bjerg ferie
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf Annbirtha » 16. sep 2007, 09:49

Nadia, en rigtig sasquatch er det samme som en Bigfoot eller på dansk Den afskyelige snemand. Her er hvad jeg fandt på nettet.
Rygte: 'Bigfoot' er et fælles navn for gigantiske menneskelignende væsener, der efter sigende skulle leve i de nordlige skove i nordvest Amerika, i snemarkerne i Himalaya og i Australien. I nordvest Amerika har den det indianske navn, 'Sasquatch'. I Himalaya bliver den kaldt 'Den afskyelige Snemand' eller 'Yeti'. Endelig i Australien, bliver de kaldt for Yowie'er. De tre arter er dog forskellige i deres struktur og opførsel. De er alle, groft sagt, menneskelignende forsåvidt at de siges at gå på to ben og er beskrevet med en menneskelig form. Fodsporene er utvivlsomt på begge varianter store, hvilket er grunden til navnet 'Bigfoot' (Storfod). En gruppe englændere, der i 1921 var ved at bestige Mount Everest sammen med nogle indfødte, mener i en højde af 5000 meter at have set en gruppe mørke væsner i deres kikkerter. Væsnerne flygtede, men efterlod kæmpe store fodspor, der var tre gange større end menneskefodspor. De spurgte hvad det var for væsener og fik at vide, at det var Metch Kangmi, der havde gået der. Kang betyder sne, mi betyder mand og Metch betyder fæl lugt, men det blev oversat til afskyelig. De indfødte i Bhutan tror at Noah glemte snemanden i arken, så den var nødt til at flygte op i Mount Everest, hvor den har levet lige siden.

Fakta: B. H. Hodgson optegnede de mundtlige beretninger om den afskyelige snemand fra de indfødte i Nepal i 1832. Det var den første gang Europa hørte om Yeti'en. En Yetis fodspor blev første gang set af en Europæer i 1889. Da Major Waddell så nogle mærkværdige fodspor i sneen, spurgte han en af de indfødte, hvad det var for nogle fodspor og fik at vide at det var fra en afskyelig snemand.

Du kan se nogle billeder der er taget af den her:
http://theshadowlands.net/bf.htm
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Jola » 16. sep 2007, 09:56

Ej, det lyder ret uhyggeligt hvis de findes i virkeligheden.. Mine simmere har stadig ikke mødt nogen, men jeg har jo set billeder af dem og de ser ret ulækre ud!
Hilsen mig :D

Jeg hedder Josephine.. Hvis I lige ville vide det ;)
Brugeravatar
Jola
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Ringsted...

Indlægaf Elisabeth » 17. sep 2007, 00:13

Iiiidrk! :oops: sorry men de ligner altså nogen der ikke er udviket ordentlig fra chimpanse til menneske :( :shock:

Jeg tror godt at emnet kan låses da spørgsmålet jo egentligt er besvaret af Frillen længere oppe, hilsen Annbirtha :wink:
Qnuz ElisBillede

- Nogen gange er jeg en anelse... Jaa ... Bimelim?? Billede
- I'm me do you have a problem?!
Brugeravatar
Elisabeth
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Odense 0:)

Tilbage til The Sims 2: Bon Voyage