køre langsomt

Her kan i diskutere den 6. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 6. September 2007.

Indlægaf Stento » 14. sep 2007, 09:36

Annbirtha skrev:Mit spil hakkede også i starten og det gik i stå, jeg kunne ikke forstå hvorfor.
Jeg har denne gang hentet spillet over EA-LINK,
og den havde altså lagt spillet i en anden mappe end der hvor jeg normalt installerer mit Sims.
Så efter at have rettet det så alle spil ligger hvor de skal, så kører det faktisk helt fint,
dog hakker det mere end det plejer, men ikke så slemt at det er uspilbart.
Godt der var en forklaring på det, ikke overraskende, men godt. :D
Stento :laughing2: du har jo ry for at du altid er uheldig med dit spil, og det er ikke altid at nyt bit og bot kan gøre det,
så jeg forstår ægtefælden, min mor har 2 GB i hendes Downloadsmappe så du er ikke alene.
Nå det var vist et sidespring, undskyld :oops:

Jo tak skal du da ellers have, er det det mærke jeg har på mig (du har jo ry for at du altid er uheldig med dit spil) RY ?? :(
Efter at jeg har fået en ny computer, så har alt da kørt meget fint :wink:
Jeg henter også mit spil over EA-LINK, og der kører det super fra første klik, der skulle bare lidt mere hukommelse på, så nu er der ikke noget galt :God idé:
Mit spil har EA-Game lagt i den rigtige mappe.
Mange hilsner
Stento
Brugeravatar
Stento
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Denmark

Indlægaf Annbirtha » 14. sep 2007, 10:54

Når nu vi er ved det, så lagde spillet sig forkert fordi jeg normalt ligger mine spil på et E:drev og default er jo c:drevet, så derfor fejlen.
Jeg har netop lige talt med min fru moder, og hun siger tilgengæld at hendes spil ikke hakker et spor og det selvom hun har 2 GB i Download mappen, så det er åbenbart ikke for alle at det gælder ligesom med Asphyxia, mystisk :Tænker:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Frillen » 14. sep 2007, 12:04

Annbirtha skrev:Jeg har netop lige talt med min fru moder, og hun siger tilgengæld at hendes spil ikke hakker et spor og det selvom hun har 2 GB i Download mappen :Tænker:

Antallet af downloads har stortset ingen indflydelse på, hvordan selve spillet kører, du kan have adskillige GB eller ingen, spillet kører lige godt, tilgengæld stiger opstartstiden på spillet jo flere downloads man har - Så fik vi vist aflivet en myte :lol:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Whrester » 14. sep 2007, 18:59

Jeg har vist været heldig, eller også har jeg bare ikke haft nok tid til at opdage det. Har haft en lidt hektisk uge, og fik først spillet i mandags. :lol:

Whrester :wink:
Brugeravatar
Whrester
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Brørup

Indlægaf britmaj » 15. sep 2007, 12:13

Tak for alle svarne :)
Jeg har nu sat 512 RAM ekstra i og spillet køre meget bedre, det går stadig i stå, når jeg spiller Bon Voyage. Men det er så lidt at jeg ikke bliver generet at det :D

Jeg rydder også op på min computer mindst en gang om måneden på samme måde som du gør Annbirtha.

Tak til alle jer sims2 spiller som bruger tid på at lave nye ting til sims2.

britmaj

Da Britmaj har fået løst problemet tilfredsstillende, låser jeg hermed emnet.

Mvh
Nephisariah
Moderator
Brugeravatar
britmaj
Baby sim
Baby sim

Geografisk sted: nordsjælland

Foregående

Tilbage til The Sims 2: Bon Voyage