Bon Voyage Information (Opdateret 25. August 2007)

Her kan i diskutere den 6. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 6. September 2007.

Indlægaf Frillen » 20. jul 2007, 09:51

Foruden de 2 nye billeder jeg har tilføjet i starten af dette emne, så har den spanske sims2-side Capital Sims haft besøg af MaxoidSam, og de fik lejlighed til at afprøve Bon Voyage.
De har uploadet nogle billeder, kvaliteten er dog ikke noget at skrive hjem om, men hva pokker nyheder er jo nyheder.

Umiddelbart så ser det ud til at vi får mulighed for at lave rigtige strandgrunde(jeg er ikke sikker, men det ser ud som om) :vacation2:
Af nye objekter kan jeg se en massagebænk, strandtæpper, Øksekastning på målskive, bygge sandslotte samt ser det ud til at man kan planlægge sine oplevelsesture i en speciel skærm :D

Ja nu glæder jeg mig pludselig rigtigt meget :jumpingjack:

Forresten her er billederne:

http://sims.capitalsim.net/galeria/bonvoyage

OPDATERING:
Her hvad Capitol Sims skrev om deres oplevelse med Bon Voyage...

På et af billederne kan i se de første strandgrunde med rigtige bølger på vandet.
På et andet billede kan i se massagebænken og udflugtsbåden i baggrunden.
Ferier og udflugter bliver planlagt og betalt på forhånd i et specielt udflugts- og ferieplanlægningsvindue, en guide vil følge og rådgive simmerne på hotellet.
Det ser ikke ud til at vi kan drive hotellerne selv ved hjælp af OFB-udvidelsespakken, hotellerne er en offentlig grund som bliver drevet af bestemte NPC'ere.
De nye specialkarakterer er Yeti (Måske den afskylige snemand??), de dukker frem, hvis dine simmere er faret vild.
Hvis du støder på en Yeti, kan du tage den med hjem, de kan vokse og dø, de er maskuline og elsker at danse, de kan også tage sig af de små simmere(babyer og børn)
I en kommende video vil vi kunne se båden mere detaljeret samt dens tilhørende pirat-spøgelse.
Simmerne vil også kunne få piercinger!

Dette var frit oversat fra deres hjemmeside, så hæng mig ikke op på småfejl i oversættelsen :lol:
Senest rettet af Frillen 20. jul 2007, 10:32, rettet i alt 2 gange.
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Whrester » 20. jul 2007, 10:11

Juhuuuuu :jumpingcool:

Må indrømme jeg gik og overvejede lidt om jeg skulle springe denne udvidelse over, efter at førstehåndsindtrykket havde nået at bundfælde sig, var jeg ikke længere så interesseret i den, men nuu SKAL man da bare eje den :P
Brugeravatar
Whrester
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Brørup

Indlægaf Nephisariah » 20. jul 2007, 11:31

Lyder sejt, Frillen.... Det lyder som om det bliver en spændende afslutning på Sims2-æraen....
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Frillen » 20. jul 2007, 12:11

Nephisariah skrev:Det lyder som om det bliver en spændende afslutning på Sims2-æraen....

Afslutning?? :Tænker:
Så vidt jeg er orienteret skulle EA have planlagt mindst 8 udvidelsespakker til Sims 2, og Bon Voyage er nummer 6 i rækken, men de kan da selvfølgelig godt ha ændret mening undervejs :lol:

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Indlægaf simsekisser » 20. jul 2007, 14:21

:bigwave: Ja ventetiden bliver lang, jo mere vi får at se, jeg er helt vild, og glæder mig vanvittigt meget :waytogo:

simsekisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Siri » 23. jul 2007, 02:05

Uhh det lyder godt
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf Frillen » 23. jul 2007, 12:29

Efter at have set en masse videoer, billeder og læst en del om Bon Voyage, så fik jeg lyst til at dele mine oplysninger med jer :D

• For i det hele taget at kunne komme på ferie skal du booke ferien fra dine simmeres telefon eller computer!
    Du skal vælge hvem som skal med(familie, venner osv.)
    Du skal vælge hvor mange dage ferien skal vare(Maks 7 dage)
    Hvilken ugedag ferien skal starte.
    Samt skal du også vælge hotel-kategori(Billigt, mellem eller Dyrt)
    Alle simmere med undtagelse af babier kan komme med på ferie - Selv gravide simmere, men de kan ikke føde mens de er på ferie, eftersom at tiden står stille under ferien ligesom ved besøg på offentlige grunde.
  • Der findes 3 ferie-destinationer: Takemizu Village (Asiatisk kultur) , Three Lakes (Bjergene), og Twikii Island (Strandliv, Polynesisk stil).
    Desværre ingen danske navne endnu!
  • Et nyt system med en slags talentskilte(som ved OFB), hvor du kan lære nye færdigheder som lokale hilsener, lokale danse og meget mere.
  • Dine simmere kan også eje deres eget private feriehus(sommerhus), hvis du ikke ønsker bo på hotel under ferien - De kan dog ikke bo permanent i dette!
  • Simmerne kan nu vade ud i havet og svømme når det er dybt nok, hvilket må betyde at vi nu kan placere grunde delvist ud i vandet i et nabolag.
    Vandet er også blevet pyntet kraftigt op med visuelle effekter som bølger der slår ind over stranden.
  • Dine simmere kan pynte sig med nye udsmykninger som f.eks. Piercinger, smykker og solbriller.
  • 3 nye special-karakterer som du kan møde på feriestederne:
    Ninja
    Den gamle mand
    Yeti(Hvis du finder ham, kan du tage med hjem og tilføje ham til din husholdning, han elsker at passe børn)
  • Nyt tag værktøj til at lave asiatiske tage med.
  • Dine simmere kan nu udstyres med hver sit personlige kamera, som de kan tage feriebilleder med.
    Billederne kan hænges op på væggen hjemme i deres hus eller samles i et foto-album.
  • Dine simmere kan bygge sandslotte på stranden.
  • Du får også en masse nye spændende objekter som f.eks.
    Nye træer som passer til de 3 feriedestinationer
    Et piratskib som nok er det største enkelt-objekt der nogensinde er lavet til dette spil, skibet har flere forskellige aktiviteter indbygget som f.eks. et piratspøgelse, en fægtedukke.
    Cen have som dine simmere kan passe eller slappe af i.
    Massagebænk hvor dine simmere kan lære 3 typer massager(Svensk, Sten eller fingertryksmassage) som de kan give andre simmere.
    Øksekastnings målskiver
    Badehåndklæder som de kan ligge på og slikke sol på en strand
    Telte som de kan overnatte i.
    Bålplads som de kan sidde omkring og udføre forskellige gruppeaktiviteter som f.eks. riste skumfiduser.
    Japanske Te-borde hvor de sidder på en måtte og drikker te.
    Varme kilde som dine simmere kan sidde og slappe af i, og mon ikke de også kan dyrke juhuu i dem :lol:
    Sauna hvor dine simmere kan opleve renselse ved at svede.
    Nye springvand og fontæner hvoraf nogle har nye spændende interaktioner.
    Træstamme rulningsbassin hvor dine simmere kan afprøve balancens fine kunst mod hinanden, hvem kan få den anden til at miste balancen og falde i vandet.
    Masser af nyt tøj som passer til de forskellige ferie-destinationer.

Jeg må indrømme at Bon Voyage nemt kan gå hen og blive en af de absolut bedste udvidelsespakker til dette spil.
Det ser ud som om at EA har spækket denne udvidelsespakke med en masse nye spændende objekter og muligheder.
Jeg er i hvert fald helt sikker på at jeg nok kommer til at så forrest i køen når Bon Voyage når forretningshylderne - Kan næsten ikke vente :jumpingjack:

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Indlægaf simsekisser » 23. jul 2007, 14:26

:laughing5: Det er godt vi bor i hver sin ende af landet Frillen, ellers tror jeg der ville blive slåskamp foran butikken, for jeg kommer nemlig også til at være den første i vores by til at få fingre i denne pakke, den lyder simpelthen bare fantastisk, det er da helt vildt som jeg glæder mig :jumpingjack:

simsekisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Nephisariah » 23. jul 2007, 14:49

Den bliver da også bedre og bedre den næste udvidelses-pakke.... Glæder mig helt vildt til at få fingerene i den...
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Mona Solstråle » 24. jul 2007, 17:23

Jeg glæder mig også! :jumpingjack: Det lyder meget spændende!!
Hilsen Mona Solstråle

Stadig ikke for gammel til at lege (med Sims)

Billede

http://www.thesims3.com/mypage/MonaSolstraale
Brugeravatar
Mona Solstråle
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: København

Indlægaf Siri » 26. jul 2007, 16:17

Jeg må indrøme at jeg næsten ikke kan tro det. Jeg så på nogle at billederne at der er en opleveset bog, kan man sige det sådan
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Indlægaf Siri » 27. jul 2007, 20:39

Rejs Til Tre Drømme Destinationer
Hver destination tilbyder unikke landskaber og lokale indbyggere, såsom Ild Dansere og Ninja’er, som dine Simmere kan møde og lære af. Prøv den lokale mad og nyd de kulturelle højdepunkter, når dine Simmere går på opdagelser i nye lande.

Send Dine Simmere På Ture
Bådture med glas-bunde, eventyrrige bilture og andre udflugter er en del af de nye, sjove aktiviteter til dine Simmere, men der er muligvis nogle overraskelser i vente!

Køb Eller Find Unikke Ting
Shop efter unikke ting som kun kan findes på dine Simmeres rejser, heriblandt sjældne smykker de kan tage på eller med tilbage som gaver. Du kan også tilfældigvis finde hemmelige steder, indsamle muslingeskaller på stranden eller grave en skat op.

Bo På Nye Hoteller

Lev det fede liv på et luksuriøst hotel eller spar nogle Simoleoner og bo på et mere afslappet hotel. Dine Simmere kan nyde alt fra room service til forkælelse i Spa klinikken og meget mere.
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Indlægaf Jacob » 28. jul 2007, 12:51

simsekisser skrev::bigwave: Ja ventetiden bliver lang, jo mere vi får at se, jeg er helt vild, og glæder mig vanvittigt meget :waytogo:

simsekisser

Jeg kan ikke være mere enig! :lol:

Jeg glæder mig som en lille baby! :happybaby: :jumpingjack:
Billede

Jacob Billede
Brugeravatar
Jacob
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Indlægaf Frillen » 28. jul 2007, 19:48

Jeg har i dag opdateret dette emne med en ordentlig spandfuld billeder, som viser rigtigt mange af tingene i den kommende udvidelsespakke Bon Voyage :D
Kig efter indlæg nr 2 i denne tråd eller klik HER

Hold da helt op, hvor ser det hele dog godt ud, der ser specielt ud til at der kommer mange nye træer, planter og udendørs pynteting - For mit vedkommende må den sidste del af sommeren gerne gå hurtigt, så jeg kan få fingre i Bon Voyage :happybaby:

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Indlægaf Nephisariah » 29. jul 2007, 06:35

Denne gang har EA da overgået sig selv... :2thumbsup: :clap:
KnazZZ
Billede