Bon Voyage Information (Opdateret 25. August 2007)

Her kan i diskutere den 6. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 6. September 2007.

Indlægaf Nephisariah » 29. jul 2007, 06:40

Frillen skrev:
Nephisariah skrev:Det lyder som om det bliver en spændende afslutning på Sims2-æraen....

Afslutning?? :Tænker:
Så vidt jeg er orienteret skulle EA have planlagt mindst 8 udvidelsespakker til Sims 2, og Bon Voyage er nummer 6 i rækken, men de kan da selvfølgelig godt ha ændret mening undervejs :lol:

Oops.... Jeg tænkte mig vist ikke om, nok fordi jeg synes der kommer så mange af de mindre pakker (Glamour & H&M m.fl.) oveni hinanden så jeg mistede lige talrækken på selve spiludvidelserene (pets & seasons m.fl)

Sorry.... my mistake...
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Frillen » 29. jul 2007, 11:23

Nephisariah skrev:Oops.... Jeg tænkte mig vist ikke om, nok fordi jeg synes der kommer så mange af de mindre pakker (Glamour & H&M m.fl.) oveni hinanden så jeg mistede lige talrækken på selve spiludvidelserene (pets & seasons m.fl)

Sorry.... my mistake...

Skipyt, det heller ikk nemt med alle deres Stuff Packs, udvidelsespakker og diverse andre udgaver af Sims2, man kan hurtigt komme til at rode rundt i det :lol:

Forresten jeg opdagede lige at der er grunde som er placeret delvist udi havet(kig på billede nr 7 under Uofficielle Bon Voyage Billeder), så nu er jeg 99,99% sikker på at vi kan lave rigtige strandgrunde :jumpingjack:
Gad vidst om der er begrænsninger på hvor langt en grund kan placeres udi havet?
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Briher » 29. jul 2007, 11:38

Frillen skrev:Gad vidst om der er begrænsninger på hvor langt en grund kan placeres udi havet?

Det må jo komme an på en prøve i begyndelsen af september. (5 september iflg. snootysims + et par dage...) :jumpingjack:
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf simsekisser » 29. jul 2007, 15:47

Hvis i kikker på denne side

http://www.thesimsresource.com/

under Themes, så under "Fa Themes Weeks" og så vælg "Summer Beach Party", der kan i se at der er altså nogen der allerede har fundet ud af det med at placere grunde i vand, jeg har det i mit spil og det virker helt perfekt, og så er det faktisk rigtigt flot og sjovt, det virker på den måde at man har en "Ø" hvor vandet er i samme højde som grunden, når man så placere grunden på de steder der vender ud mod vandet, så bliver "Havet" udvidet så det kommer ind og dækker det der skal dækkes af vand, det ser godt ud. :D

simsekisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Jola » 29. jul 2007, 18:42

Uha.. September.. Det er lang tid!! Jeg kan ikke vente!
Hilsen mig :D

Jeg hedder Josephine.. Hvis I lige ville vide det ;)
Brugeravatar
Jola
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Ringsted...

Indlægaf Whrester » 6. aug 2007, 13:59

Der er kommet en ny film om det nye sims :brag:

Tjek den ud her
Brugeravatar
Whrester
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Brørup

Indlægaf Frillen » 7. aug 2007, 09:24

Whrester skrev:Der er kommet en ny film om det nye sims :brag:

Tjek den ud her
Ny og ny, det er vist så meget sagt, den kom på deres side den 25. Juli 2007, men den kan da selvfølgelig være ny for nogle - Især hvis man ikke har set den :lol:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Whrester » 7. aug 2007, 09:28

Frillen skrev:Ny og ny, det er vist så meget sagt, den kom på deres side den 25. Juli 2007, men den kan da selvfølgelig være ny for nogle - Især hvis man ikke har set den :lol:

Jeg har ikke så travlt med at tjekke det der... Især ikke når man også skal holde øje med nyheder om det nye GTA-spil :wink:
Brugeravatar
Whrester
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Brørup

Foregående

Tilbage til The Sims 2: Bon Voyage