NEEEEJJJJ, ARGH - jeg går da FALLIT!!!

Her kan i diskutere den 6. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 6. September 2007.

NEEEEJJJJ, ARGH - jeg går da FALLIT!!!

Indlægaf Hejren » 20. mar 2007, 23:55

Inden jeg overhovedet har set hvad udvidelsespakke nr. 6 går ud på vil jeg godt have lov til at meddele at HER! NU! kaster jeg altså anker og sætter hælene i! Vores stakkels simmere er blevet uddannet, dated, sat til salg, luftet og smidt ud i den kolde sne. De KAN da ikke holde til mere nu???? :?

Og jeg - jeg har ikke noget liv mere... Hvor kan jeg søge om førtidspension?
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Re: NEEEEJJJJ, ARGH - jeg går da FALLIT!!!

Indlægaf Pusserpien » 21. mar 2007, 08:32

Hejren skrev:Inden jeg overhovedet har set hvad udvidelsespakke nr. 6 går ud på vil jeg godt have lov til at meddele at HER! NU! kaster jeg altså anker og sætter hælene i! Vores stakkels simmere er blevet uddannet, dated, sat til salg, luftet og smidt ud i den kolde sne. De KAN da ikke holde til mere nu???? :?

Og jeg - jeg har ikke noget liv mere... Hvor kan jeg søge om førtidspension?

:laughing3: :laughing4:
Har du prøvet rådhuset i Frillerup? :wink:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Annbirtha » 21. mar 2007, 16:30

Jamen hold hovedet koldt Hejren, måske drejer den næste udvidelse sig om at man kan sende dem på Ferie/rekreation,...hvem ved, måske Hr. Frillen ved noget om det. :wink:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Hejren » 21. mar 2007, 16:42

Annbirtha skrev:...hvem ved, måske Hr. Frillen ved noget om det. :wink:

Ja det var nærmest det jeg "frygtede". Ikke DET han ved, men AT han allerede ved at den kommer - og hvornår. :wink: EA helmer ikke før de har vredet den sidste øre ud af vores lommer... :roll: Bevares - objektpakkerne hopper jeg ikke på, men de "rigtige" udvidelser er jeg jo pinedød NØDT til at være med på....

*Suk!* Det er dæleme hårdt at være afhængig!!! :sick2:
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Chrik » 21. mar 2007, 17:16

Hvor fik han det at vide fra egentlig?
Chrik is back! (Oh no!)
Brugeravatar
Chrik
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Seje » 21. mar 2007, 19:58

Hvad kommer den til at handle om :?:
Brugeravatar
Seje
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Et sted på jorden

Indlægaf albert » 21. mar 2007, 19:59

JEg har også sprunget let og elegant over disse extra-pakker. og kun ønskede mig udvidelsepakkerne, ja har gudhjælp mig ikke råd til den nye med de priser... tsk, tsk, teske... ;D
Nu er sommeren kommet vi skal ud på mark og sti,
synge sang rundt om bålet og sove i det fri,
vi er seje, vi er rå, det er os der er de blå,
det er derfor vi har uniformen på.!

Profil billedet er venligs udlånt af Hay fra sims2-fun.dk
Brugeravatar
albert
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: aalborg

Indlægaf Frillen » 21. mar 2007, 22:26

Jamen jeg ved skam ikke mere end alle andre :lol:
EA har selv udtalt at de har planlagt 8 udvidelsespakker til sims 2, som de forventer at udgive hver halve år, så derfor må der jo logisk nok komme en udvidelsespakke her til efteråret :wink:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Stento » 21. mar 2007, 23:42

Hej,
Jeg må ærlig indrømme at jeg kan ikke følge med mere :sick3:
Lidt forvirret er jeg også :tongue:
Hvad er det here så?
http://thesims2.ea.com/about/sp4_index.php
Mange hilsner
Stento
Brugeravatar
Stento
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Denmark

Indlægaf Annbirtha » 22. mar 2007, 08:02

Stento det er den nye boosterpack og ikke en udvidelse.
Frillen vil det sige at du har oprettet et forum til en pakke du ikke ved noget om :laughing2: men på den anden side er det jo godt at være et skridt foran.
Hvis de kun har planlagt 8 udvidelser, betyder det så at de næste gang vil lancere den nye Sims 3 til foråret 2008, ellers kommer de jo bagud de stakler.
Nå men lad os håbe at de denne sidste gang opper sig gevaldigt.
Hvad med forummet Frillen skal det til den tid når Sims 3 kommer så have navneforandring til Sims 2 & 3 for you?
Eller bliver der et helt nyt Forum til Sims 3? hvilket jo nok vil være mest overskueligt for dig at bestyre.
Jaeh se du har da vist nok at tænke på Frillen, uanset hvad du beslutter så er jeg her sikkert også til næste generation af Sims :P :D
Og nu kom jeg vist lidt udenfor emnet :oops:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf wholle » 22. mar 2007, 08:56

Annbirtha skrev:Hvis de kun har planlagt 8 udvidelser, betyder det så at de næste gang vil lancere den nye Sims 3 til foråret 2008, ellers kommer de jo bagud de stakler.

SIms 3 er planlagt til at udkomme i første halv år af 2009, hvilket jo også passer meget fint, pakke 6 - efteråret 2007, pakke 7 foråret 2008 og pakke 8 efteråret 2008 :wink:

Hvad med forummet Frillen skal det til den tid når Sims 3 kommer så have navneforandring til Sims 2 & 3 for you?
Eller bliver der et helt nyt Forum til Sims 3?

Det må da blive at nyt forum under et andet domæne :)

hvilket jo nok vil være mest overskueligt for dig at bestyre.
Jaeh se du har da vist nok at tænke på Frillen, uanset hvad du beslutter så er jeg her sikkert også til næste generation af Sims :P :D

Hvem siger at det skal være let at være Frillen? :makefunof3:

Da vi har et forum uden moderatorer så er det vel tillladt :wink:
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Indlægaf Stento » 22. mar 2007, 10:32

Annbirtha skrev:Stento det er den nye boosterpack og ikke en udvidelse.
Frillen vil det sige at du har oprettet et forum til en pakke du ikke ved noget om :laughing2: men på den anden side er det jo godt at være et skridt foran.
Hvis de kun har planlagt 8 udvidelser, betyder det så at de næste gang vil lancere den nye Sims 3 til foråret 2008, ellers kommer de jo bagud de stakler.
Nå men lad os håbe at de denne sidste gang opper sig gevaldigt.
Eller bliver der et helt nyt Forum til Sims 3? hvilket jo nok vil være mest overskueligt for dig at bestyre.

Hej,
Nå ok! :oops:
Jeg syntes at EA-Game er blevet ligesom Mattel, dem som laver Barbie dukken! I starten var der et par rigtig gode Barbie dukker man kunne samle på, men så fik Mattel dollars tegn i øjnene, og så spyttede det ud med en to - tre nye dukker hver månede, så går glansen ligesom af Sct. Gertrud og det er ikke sjovt mere :(
Det samme ser jeg ligesom ske med EA-Game, der kommer nye pakker - udvidelsespakker nr. 6 - 7 - 8 - 9 o.s.v... ikke at forstå, at jeg brokker mig over det, nej - nej!! jeg syntes at det er fedt :P men man når jo kun lige ind ad døren med udvidelsespakke nr. 161 og ser så at nr. 162 bliver udgivet om fjorten dage så er det da helt hend i vejret :longnose:
Får jeg nu på puklen :Hævn/afstraffelse: med alt dette bras som jeg har skrevet :laughing5:
Mange hilsner
Stento
Brugeravatar
Stento
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Denmark

Indlægaf Nephisariah » 22. mar 2007, 11:55

StentoHej,
Nå ok! :oops:
Jeg syntes at EA-Game er blevet ligesom Mattel, dem som laver Barbie dukken! I starten var der et par rigtig gode Barbie dukker man kunne samle på, men så fik Mattel dollars tegn i øjnene, og så spyttede det ud med en to - tre nye dukker hver månede, så går glansen ligesom af Sct. Gertrud og det er ikke sjovt mere :(
Det samme ser jeg ligesom ske med EA-Game, der kommer nye pakker - udvidelsespakker nr. 6 - 7 - 8 - 9 o.s.v... ikke at forstå, at jeg brokker mig over det, nej - nej!! jeg syntes at det er fedt :P men man når jo kun lige ind ad døren med udvidelsespakke nr. 161 og ser så at nr. 162 bliver udgivet om fjorten dage så er det da helt hend i vejret :longnose:
Får jeg nu på puklen :Hævn/afstraffelse: med alt dette bras som jeg har skrevet :laughing5:
Mange hilsner
Stento

Hvorfor skulle du få på puklen???? :wink: Jeg tror der er mange der er enige med dig..... :D Der har tidligere været indlæg i forummet, hvor der er folk der har tilkendegivet,, at der er for mange tillægspakker som kun er fyld og som kun gør at de udvidelsespakker til spillet bliver smækfulde af fejl som en følge der af..... til stor gene for spillerne! :computerproblem:

Jeg tror der er mange der gerne ser at tillægspakke som f.eks. Chrismasholiday, family fun m.m. blev droppet til fordel for, at vi når så de rigtige udvidelsespakker Pets, Seasons m.m, så er fejlfri når de når butikkernes hylder for til sidst at havne på vores computere. :computerwork:

Med andre ord:.... at EA sætter tempoet lidt ned med tillægspakkerne og så giver den en skalle ekstra, når de rigtige pakker skal ud til os (alle vi "simfreaks")...... Således at EA har nogle sunde fejlfrie spil mht. til Sims og så går uden om Matells Barbie-skal-ud-penge-penge-flere penge-mange penge-skrabe,skrabe, samle,samle-mani......

Puha.... det var rart at få det ud..... :hotsummer: Håber det gav mening?!?!?!? :roll: :oops:

KnazZZ
Nephisariah :wink:
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Siri » 22. mar 2007, 17:11

Jeg er ikke sikker på at alle de spil kan være på min bærbar
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf Hejren » 22. mar 2007, 20:19

Nephisariah skrev:Jeg tror der er mange der gerne ser at tillægspakke som f.eks. Chrismasholiday, family fun m.m. blev droppet til fordel for, at vi når så de rigtige udvidelsespakker Pets, Seasons m.m, så er fejlfri når de når butikkernes hylder for til sidst at havne på vores computere. :computerwork:

Oooooh YES!!! :worship: Endnu engang har du skrevet mit indlæg, Neph! :lol:
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Næste

Tilbage til The Sims 2: Bon Voyage