Og jeg - jeg har ikke noget liv mere... Hvor kan jeg søge om førtidspension?
Hejren skrev:Inden jeg overhovedet har set hvad udvidelsespakke nr. 6 går ud på vil jeg godt have lov til at meddele at HER! NU! kaster jeg altså anker og sætter hælene i! Vores stakkels simmere er blevet uddannet, dated, sat til salg, luftet og smidt ud i den kolde sne. De KAN da ikke holde til mere nu????![]()
Og jeg - jeg har ikke noget liv mere... Hvor kan jeg søge om førtidspension?
Annbirtha skrev:...hvem ved, måske Hr. Frillen ved noget om det.
Annbirtha skrev:Hvis de kun har planlagt 8 udvidelser, betyder det så at de næste gang vil lancere den nye Sims 3 til foråret 2008, ellers kommer de jo bagud de stakler.
Hvad med forummet Frillen skal det til den tid når Sims 3 kommer så have navneforandring til Sims 2 & 3 for you?
Eller bliver der et helt nyt Forum til Sims 3?
hvilket jo nok vil være mest overskueligt for dig at bestyre.
Jaeh se du har da vist nok at tænke på Frillen, uanset hvad du beslutter så er jeg her sikkert også til næste generation af Sims![]()
![]()
Og nu kom jeg vist lidt udenfor emnet
Annbirtha skrev:Stento det er den nye boosterpack og ikke en udvidelse.
Frillen vil det sige at du har oprettet et forum til en pakke du ikke ved noget ommen på den anden side er det jo godt at være et skridt foran.
Hvis de kun har planlagt 8 udvidelser, betyder det så at de næste gang vil lancere den nye Sims 3 til foråret 2008, ellers kommer de jo bagud de stakler.
Nå men lad os håbe at de denne sidste gang opper sig gevaldigt.
Hvad med forummet Frillen skal det til den tid når Sims 3 kommer så have navneforandring til Sims 2 & 3 for you?
Eller bliver der et helt nyt Forum til Sims 3? hvilket jo nok vil være mest overskueligt for dig at bestyre.
Jaeh se du har da vist nok at tænke på Frillen, uanset hvad du beslutter så er jeg her sikkert også til næste generation af Sims![]()
Og nu kom jeg vist lidt udenfor emnet
StentoHej,
Nå ok!![]()
Jeg syntes at EA-Game er blevet ligesom Mattel, dem som laver Barbie dukken! I starten var der et par rigtig gode Barbie dukker man kunne samle på, men så fik Mattel dollars tegn i øjnene, og så spyttede det ud med en to - tre nye dukker hver månede, så går glansen ligesom af Sct. Gertrud og det er ikke sjovt mere![]()
Det samme ser jeg ligesom ske med EA-Game, der kommer nye pakker - udvidelsespakker nr. 6 - 7 - 8 - 9 o.s.v... ikke at forstå, at jeg brokker mig over det, nej - nej!! jeg syntes at det er fedtmen man når jo kun lige ind ad døren med udvidelsespakke nr. 161 og ser så at nr. 162 bliver udgivet om fjorten dage så er det da helt hend i vejret
![]()
Får jeg nu på puklenmed alt dette bras som jeg har skrevet
Mange hilsner
Stento
Nephisariah skrev:Jeg tror der er mange der gerne ser at tillægspakke som f.eks. Chrismasholiday, family fun m.m. blev droppet til fordel for, at vi når så de rigtige udvidelsespakker Pets, Seasons m.m, så er fejlfri når de når butikkernes hylder for til sidst at havne på vores computere.![]()
Tilbage til The Sims 2: Bon Voyage
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst