Hvorfor brænder mine simmere hele tiden?

Her kan i diskutere den 5. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 1. Marts 2007!

Hvorfor brænder mine simmere hele tiden?

Indlægaf Maria92 » 29. dec 2007, 11:31

Hej alle dejlige simsmedspillere :)
Det er godt nok længe siden, men jeg har et problem som jeg ikke aner hvad jeg skal gøre ved,

Jeg havde downloaded et hus, som jeg spillede rigtig meget i, men pludselig en dag begyndte der at gå ild i min familie hele tiden, både ude og inde, rigtig træls, da det endte med at de alle døde.. :( Nå, jeg flytter en ny familie ind, og der sker det samme :evil:
Jeg tænker selvfølgelig, om der kunne være noget galt med det hus, som jeg havde downloaded, og jeg sidder og tegner det hele op på en blok og bygger det igen, nu i den anden ende af nabolaget på en ny grund. Jeg flytter min familie ind, og det går også fint nok -de føsrte 3 simsdage. Pludselig går der ild i dem imens jeg er udenfor. Heldigvis får jeg tilkaldt brandvæsenet, men hvad hulen gør jeg ved det? Jeg har brandalarmer i alle rum, og ingen må være udenfor,hvis de er alene hjemme.
Jeg tror fejlen er kommet med seasons, men jeg er ikke sikker. Jeg har installeret alle patches, men det virker stadig ikke :( Mine simmere er ikke overophedede eller noget, og jeg har ikke leget med vejrmaskinen, så jeg er simpelthen blank..

Er der ikke nogle kloge hoveder, om kan hjælpe.. ?
>>Maria<<

Vil ikke være så meget på i det næste lange stykke tid, fordi jeg er på efterskole, så der er en masse andre ting, som fylder hverdagen op.
Vil selvfølgelig kigge ind af og til, og ellers ønske alle det bedste i fremtiden :D
Knus maria
Brugeravatar
Maria92
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Odense

Indlægaf egon.weber » 29. dec 2007, 14:39

Har du hentet og installeret opdateringspatchen til Seasons. For det du beskriver der lyder som en fejl i spillet!
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Indlægaf wholle » 29. dec 2007, 15:26

egon.weber skrev:Har du hentet og installeret opdateringspatchen til Seasons. For det du beskriver der lyder som en fejl i spillet!

Det vil også være mit første bud, mit andet bud vil være at du har fået fat i et eller andet underligt hack :?
Hvis du har opdateret dit spil, så undersøg hvad du har i din download mappe.
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Indlægaf Freggi » 29. dec 2007, 17:05

Yes jeg tip af en Hack, øgsa Maria, og tænke, et kan de Debug Super Duper Hug^^ Hack at være. Dette Hack, komme over en Download hus i din spil.

I write further in english sorry. Briher can you help me, in translate? :wink: Thanks so much.

When this Hack, installed. He changes the character, your family and that completley neighborhood.

Who find you this Hack? He deposits his traces in the whole game. Itis on the way in the Download file. He can be also into that one log's. I can offer you aid if you liked that. It is important that you send me the house, with the family. The it is the trigger. Later must be all game files cleaned, wit hand. Logs, teleport, and Gamehistory file.

So an now picture from hack.
A sim has this hack and give him wider on friend, family u.s.w

Billede

This is the codering, from the hack. He find you in the download file, or i the teleport file.

Billede

Her is the hack in the log files..

Billede

The hack was 2006th by a american sims fans in the game. I have this fan helped, and the game is clean and run wider. :wink: More here.

It could be this Hack!

Best Regards
Liz
Don't dream your life, lives your dreams!!!
- Drøm ikke dit liv væk , liv dine drømm
Brugeravatar
Freggi
Ung voksen sim
Ung voksen sim

Geografisk sted: Tyskland

Indlægaf Briher » 29. dec 2007, 18:22

Freggi skrev:Yes jeg tip af en Hack, øgsa Maria, og tænke, et kan de Debug Super Duper Hug^^ Hack at være. Dette Hack, komme over en Download hus i din spil.

I write further in english sorry. Briher can you help me, in translate? :wink: Thanks so much.

Jeg prøver....

Når dette Hack er installeret, vil det ændre på simmeren, din familie og hele nabolaget.
Hvordan finder man dette hack? Det sætter sine spor i hele spillet på vej til Downloads folderen. Det kan findes i logen.
Jeg kan tilbyde dig hjælp hvis du ønsker det. Det er vigtigt at du sender mig huset med familien. Det er udløseren. Bagefter må alle spillefiler renses i hånden. Logs, teleport og gamehistory filer.

Her er et billede af hacket.
En sim har dette hack og giver det videre til venner, familie o.s.v.

Billede

Dette er menuen fra hacket. De finder det i download folderen eller i teleport filen.

Billede

Her er hacket i log filerne..

Billede

Hacket kom i 2006 til spillet af en americansk sims fan. Jeg hjalp denne fan og spillet er rent og kører nu. :wink: Mere here.

Det kunne være dette Hack!
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Maria92 » 30. dec 2007, 14:11

Hmm.. Det forstår jeg altså ikke meget af.. Skal jeg pakke min grund og sende den som fil til dig Freggi? Eller skal jeg selv lede efter hacket? Jeg har fundet en fil, som hedder AppErrors var det den der var hacket eller .. ? for jeg prøvede at se efter de andre filer, men kunne ikke finde dem.. Hvis jeg nu finder dem, skal jeg så bare slette dem, og vil det så gå i orden igen?
Hvis jeg skal sende huset, hvilket skal det så være?
Jeg har to i mit nablag (af det samme hus) Det ene var første gang jeg spillede med det, og der bor stadig en familie. Det andet hus er tomt, for der har jeg flyttet min familie ud i det tredie hus, som så ikke er det originale download, men kun en præcis kopi..
Det skal måske siges at der ikke bodede nogen i huset, da det blev downloaded, og det er to forskellge familier, som der er problemer med..
>>Maria<<

Vil ikke være så meget på i det næste lange stykke tid, fordi jeg er på efterskole, så der er en masse andre ting, som fylder hverdagen op.
Vil selvfølgelig kigge ind af og til, og ellers ønske alle det bedste i fremtiden :D
Knus maria
Brugeravatar
Maria92
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Odense

Indlægaf MeresimP » 31. dec 2007, 01:43

Hejsa
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide hvor det hus med det hack kommer fra?
Det var da et træls et!!
hilsen fra
MeresimP

- en af de tussegamle simstosser ;)
Brugeravatar
MeresimP
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf sko12342 » 31. dec 2007, 02:25

Måske har de krudt i røven eller sådan noget :lol: ej bare for sjov. Jeg ved ikke hvad der ka være galt
Sko12342 også kendt som den der blev glemt på sin fødselsdag.
Brugeravatar
sko12342
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Et eller andet sted

Indlægaf Freggi » 31. dec 2007, 16:31

@Maria92.

Din huse med der familie pakke (grund) og send til mig. De AppErrors, kunne en tegn være. Se i din Log filer, en skrive mig tilbage, om du ObjectErrors have. Hvis ja, den forsøge mig en screen (billede) til pege.

Det Hack kan du over en Download at få, uden det du ham ens til bemærke, og en Download er itu. Jeg skrive det til bedre forstå i engelsk.

A Hack, can you get over a house Download. Without you note it. With the time if one plays a lot, he spreads. However, it can also be a defective download Maria. To be able to help better you. If you had a Screen for me, from your mistakes in the game. Afterwards if I know what is exactly the mistake. If I can write to you with pleasure what you must do. This should be no problem, I try to explain it to you clearly. Question from me to you. Have you in the logs file ObjectError mistake, when yes. Please give me, the name or make a picture (Screen) from that.I give you to my mail addresses where you can reach me better.

Thanks Briher, for your help and translate. I gave you a big *Thanks back***

Billede
Don't dream your life, lives your dreams!!!
- Drøm ikke dit liv væk , liv dine drømm
Brugeravatar
Freggi
Ung voksen sim
Ung voksen sim

Geografisk sted: Tyskland

Re: Hvorfor brænder mine simmere hele tiden?

Indlægaf Mikael » 1. jan 2008, 14:46

Maria92 skrev:Hej alle dejlige simsmedspillere :)
Det er godt nok længe siden, men jeg har et problem som jeg ikke aner hvad jeg skal gøre ved,

Jeg havde downloaded et hus, som jeg spillede rigtig meget i, men pludselig en dag begyndte der at gå ild i min familie hele tiden, både ude og inde, rigtig træls, da det endte med at de alle døde.. :( Nå, jeg flytter en ny familie ind, og der sker det samme :evil:
Jeg tænker selvfølgelig, om der kunne være noget galt med det hus, som jeg havde downloaded, og jeg sidder og tegner det hele op på en blok og bygger det igen, nu i den anden ende af nabolaget på en ny grund. Jeg flytter min familie ind, og det går også fint nok -de føsrte 3 simsdage. Pludselig går der ild i dem imens jeg er udenfor. Heldigvis får jeg tilkaldt brandvæsenet, men hvad hulen gør jeg ved det? Jeg har brandalarmer i alle rum, og ingen må være udenfor,hvis de er alene hjemme.
Jeg tror fejlen er kommet med seasons, men jeg er ikke sikker. Jeg har installeret alle patches, men det virker stadig ikke :( Mine simmere er ikke overophedede eller noget, og jeg har ikke leget med vejrmaskinen, så jeg er simpelthen blank..

Er der ikke nogle kloge hoveder, om kan hjælpe.. ?

Jeg tror du har hentet grunden på en forkert hjemmeside der laver hack i det prøv at slette huset men spørg først de andre så meget forstan har jeg heller ikke

Stor fed skrift rettet til alm. skrift!
Wholle
Co-admin
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv
Brugeravatar
Mikael
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Hvidovre

Tilbage til The Sims 2: Seasons