Ea retter fejl!

Her kan i diskutere den 5. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 1. Marts 2007!

Ea retter fejl!

Indlægaf wholle » 12. mar 2007, 22:55

Ea er begyndt at rette de fejl der er i Seasons, og der er hvist en hel del fejl! :lol:
I.flg. MaxoidSam vil der komme 2 patches den første skulle være klar om ca. 14 dage og vil kun rette de værdste fejl, og han regner med at de om 14 dage kan oplyse hvilke fejl der rettes i den anden.
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Indlægaf Hejren » 12. mar 2007, 23:16

Altså tsk, tsk, tsk....

Ja ja, det er selvfølgelig meget godt at de trods alt RETTER deres fejl efterhånden. Når det nu SKAL være (og det skal det åbenbart. :roll: )
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Annbirtha » 14. mar 2007, 08:11

*hehe, jo jo altså, men hvilke fejl, jeg har godtnok ikke fundet nogen endnu,....*krydser mine to fingre.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Seje » 14. mar 2007, 17:22

Jeg har da fundet et par fejl for første gang nogensinde :o Den ene var at min tumlings ansigt blev blåt og svevede en halv meter over hans hoved og den anden var at min hvalp fik "storheds vanvid" Det jeg prøver at sige er fordi den svevede også og opførte sig som en voksen hund men Det man så var en hvalp der svevede :lol:
Brugeravatar
Seje
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Et sted på jorden

Tilbage til The Sims 2: Seasons