Fejl el. ikke fejl

Her kan i diskutere den 5. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 1. Marts 2007!

Indlægaf Lch » 10. mar 2007, 10:31

Nej.. Når det sker, falder de om og bliver fuldstændig røde.. (Av av.. Stakkels simmer) Hvorefter nén anden simmer må komme og hælde koldt vand i hovedet på den pågældene simmer..
*Indsæt genial tekst her*
Brugeravatar
Lch
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Skovlunde

Indlægaf Nephisariah » 21. mar 2007, 12:17

Jeg er i gang med at lave et nabolag selv og vil gerne have vinter på den offentlige grund som jeg har og resten af nabolaget. Jeg har sat aårstidsvælgeren til vinter året rundt..... Og her er så mit spørgsmål: Burde der ikke ligge sne i nabolaget med det samme eller hvornår sker det. Jeg vil jo gerne tage nogle vinter billeder. Kildbakkerene er jo fuld af sne med det samme... Kan I hjælpe mig med hvad jeg skal gøre?

KnazZZ
Nephisariah :wink:
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Hejren » 21. mar 2007, 13:29

Så vidt jeg husker har der ikke været sne på mit nabolag før der har været sne på den grund, jeg har været inde på. Det kunne måske være årsagen - at du skal afvente en snebyge på en af dine grunde først?
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Nephisariah » 21. mar 2007, 14:28

Ok, Hejren tak for dit svar. Jeg tror du har ret...!

KnazZZ
Nephisariah :wink:

Emnet låst 14/1-08 pga. emnet er gammelt
Wholle
Co-admin
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers