Den berømte fejl-i-spillet-tråd ;-)

Her kan i diskutere den 5. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 1. Marts 2007!

Indlægaf Lch » 1. mar 2007, 21:55

Der er heller ikke nogen fejl her.. Dog smeltede min sne forsent da det skiftede fra vinter til forår :lol:
*Indsæt genial tekst her*
Brugeravatar
Lch
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Skovlunde

Re: Den berømte fejl-i-spillet-tråd ;-)

Indlægaf Sims2 elskeren » 1. mar 2007, 22:57

Pusserpien skrev:Ja...sørgeligt men jo desværre sandt.... endnu engang er spillet knapt nok landet i de små hjem og vi atter må konstatere at det kommer til at kræve patches en masse for at opnå det som EA så gerne vil give indtryk af forefindes fra start af.

Den største bommert vi herhjemme har kunne afsløre indenfor ikke en gang 1 times spilletid er....du kan ikke selv vælge årstid for nabolaget af :mad2: eller rettere du kan godt ændre det i menuen men det ændrer sig ikke for grunden :Tænker:

Billede

Du tager fejl, du skal bare have nok stræberpoint, så kan du købe en vejrmaskine, men det ændrer sig af sig selv alligevel, men ikke på 1 sekund.
Brugeravatar
Sims2 elskeren
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: København

Indlægaf wholle » 2. mar 2007, 00:52

Sims2 elskeren skrev: Du tager fejl, du skal bare have nok stræberpoint, så kan du købe en vejrmaskine, men det ændrer sig af sig selv alligevel, men ikke på 1 sekund.

Prøv lige at kikke på årtids ikonet - der plejer da hvist ikke at ligge sne om sommeren :wink:
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Indlægaf pernille » 2. mar 2007, 11:26

Jeg byggede et hus med en hems under taget. Der var sne i simmernes seng! :lol: men de reagerede ikke på det, så håber bare det er med i rettelserne når der kommer en patch.
Brugeravatar
pernille
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Glamsbjerg

Indlægaf Sims2 elskeren » 2. mar 2007, 15:23

[quote="wholle"][quote="Sims2 elskeren"] Du tager fejl, du skal bare have nok stræberpoint, så kan du købe en vejrmaskine, men det ændrer sig af sig selv alligevel, men ikke på 1 sekund.[/quote]
Prøv lige at kikke på årtids ikonet - der plejer da hvist ikke at ligge sne om sommeren :wink:[/quote]

- Undskyld.
- Det kan da godt ske :longnose: J LØGN.
Brugeravatar
Sims2 elskeren
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: København

Indlægaf Annbirtha » 2. mar 2007, 16:29

Pernille det sner ind i huset hvis det ikke har tag på :wink:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf michelle92player » 2. mar 2007, 17:46

Pusserpien skrev:Ja...sørgeligt men jo desværre sandt.... endnu engang er spillet knapt nok landet i de små hjem og vi atter må konstatere at det kommer til at kræve patches en masse for at opnå det som EA så gerne vil give indtryk af forefindes fra start af.

Den største bommert vi herhjemme har kunne afsløre indenfor ikke en gang 1 times spilletid er....du kan ikke selv vælge årstid for nabolaget af :mad2: eller rettere du kan godt ændre det i menuen men det ændrer sig ikke for grunden :Tænker:

Billede

for grunden er der valgt årstider men når du skifter ude i nabolaget så er det til at hvis du f.eks. har en ørken så er det måske ikke så smart med en masse sne så det er kun der man kan ændre vejret men inde i streberbeløninger er der en ting så man selv kan styre vejret :wink: (smart)
sims tøsen
Brugeravatar
michelle92player
Sim med visioner
Sim med visioner

Indlægaf Siri » 2. mar 2007, 19:40

jeg har ikke nogen fejl :D
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf Hejren » 2. mar 2007, 23:26

Siri her skrev:jeg har ikke nogen fejl :D

Jeg vil nok ikke tage munden HELT så fuld :wink: - men jeg har endnu ikke fundet nogen fejl i mit SPIL.
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Briher » 3. mar 2007, 01:24

Nu godt og vel 1 døgn efter installationen ser alt fornuftigt ud.
Jeg prøvede som pusserpien, at skifte årstider ude fra nabolaget og så gå ind på en grund. Der var da sne da jeg kom ind, men det skiftede i løbet af en dags tid.

Så jeg er optimist ... :)
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf pernille » 3. mar 2007, 06:59

Annbirtha skrev:Pernille det sner ind i huset hvis det ikke har tag på :wink:

Ja, men der er tag på, og det er bygget helt uden snydekoder.
Brugeravatar
pernille
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Glamsbjerg

Indlægaf Annbirtha » 3. mar 2007, 09:29

Jeg har jo installeret over EA LINK og mit fungerer bare super duper, ingen fejl observeret, jeg har endda alle mine Downloads i behold.
Det er godtnok første gang at alt har virket som det skal, jeg plejer altid at skulle downloade alle mine ting igen.
Jamen er det da ikke utroligt (advarsel: nu kommer overdreven brug af smilyes)
:jumpingjack: :jumpingjack: :jumpingjack: :jumpingjack: :jumpingjack: :jumpingjack: :clap: :P :D :P :P :) :) :) :D :D :D :D :bigwave: :jumpingjack: :jumpingjack: :jumpingjack: :jumpingjack:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Frillen » 3. mar 2007, 11:18

Jamen udover at mit Pets forsvandt pludseligt, så har jeg stortset heller ikke bemærket nogle fejl, desuden så har jeg en fornemmelse af at det med Pets måske ikke helt er Seasons skyld, hele balladen med pludseligt manglende udvidelsespakker kom jo med Pets :lol:
så måske sidder vi med en næsten fejlfri udvidelsespakke her :shock: :lol:
Dog har de allerede erkendt at babyer græder ufatteligt meget i spillet nu og at det vil blive rettet i en patch :wink:

PS. Det lykkedes mig at få Pets til at køre igen i andet installationsforsøg :lol:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Seje » 3. mar 2007, 13:57

Mine downloads er forsvundet og blevet astattet af alle mulige mærkelige ting :( Fx. havde jeg downlode et tv på http://www.modthesims2.com og det er blevet astattet af det nomale gulv fladskærms tv der blinker blåt og sort :(
Brugeravatar
Seje
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Et sted på jorden

Indlægaf Seje » 3. mar 2007, 14:19

Nu er de tilbage alle mine downlodes :D Det er nu lidt mystisk :?
Brugeravatar
Seje
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Et sted på jorden

ForegåendeNæste

Tilbage til The Sims 2: Seasons