Den berømte fejl-i-spillet-tråd ;-)

Her kan i diskutere den 5. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 1. Marts 2007!

Den berømte fejl-i-spillet-tråd ;-)

Indlægaf Pusserpien » 1. mar 2007, 14:49

Ja...sørgeligt men jo desværre sandt.... endnu engang er spillet knapt nok landet i de små hjem og vi atter må konstatere at det kommer til at kræve patches en masse for at opnå det som EA så gerne vil give indtryk af forefindes fra start af.

Den største bommert vi herhjemme har kunne afsløre indenfor ikke en gang 1 times spilletid er....du kan ikke selv vælge årstid for nabolaget af :mad2: eller rettere du kan godt ændre det i menuen men det ændrer sig ikke for grunden :Tænker:

Billede
Senest rettet af Pusserpien 1. mar 2007, 17:04, rettet i alt 1 gang.
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Frillen » 1. mar 2007, 15:26

Første gang jeg startede spillet op bemærkede jeg intet unormalt, jeg prøve3de lidt forskellige ting af og alt så skam fint ud :D

Anden gang jeg startede spillet op informerede det mig om at jeg lige havde afinstalleret Pets og alle mine kæledyr ville blive slettet fra nabolaget samt de familier som de tilhørte??? ....WHAT!! :shock:

Jeg havde :rant2: ikke afinstalleret Pets... Nå det måtte jo være en fejl, jeg fortsatte ind på en grund.
Pænt nok jeg kunne ikke længere vælge nogle som helst ting fra Pets hverken møbler, dyr eller andet :lol:
Alle mine kæledyr var pist forsvundet som om de aldrig havde eksisteret *Hurra for at jeg lavede en backup inden jeg installerede Seasons* :D

Nu kunne jeg jo lige så godt tjekke alle de brugerlavede ting som vi har på vores hjemmeside, og de virker skam fint sammen med Seasons :D

Desværre betyder dette nok en total ominstallation af hele spillet, for ikke engang en re-installation af Pets gjorde en forskel - Jeg synes jeg kan lugte meget alvorlige fejl allerede :?
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Indlægaf Chrik » 1. mar 2007, 15:31

Tror jeg venter med at købe spillet :)
Chrik is back! (Oh no!)
Brugeravatar
Chrik
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Hejren » 1. mar 2007, 16:46

Jamen altså HAR vi det ikke dejligt!!! :wallbang: :lol: Lige om lidt kører jeg en tur i Bilka for at investere i et par timers underholdning. Gad vide hvor lang tid der går inden JEG må geninstallere hele "dynen"...

Hvis I hører noget om et yderst lokalt tordenvejr over Buddinge i aften - ja, så ved I hvorfor... Billede. På den anden side set er der jo ingen grund til at tage sorgerne på forskud... (Hey - HVEM var det der sagde "naive fjols"??? :roll: )
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Elisabeth » 1. mar 2007, 18:49

Jeg købte Seasons idag men mit virker da fint`? :Tænker: Altså jeg havde først sat den til forår og det virkede fint :D
Qnuz ElisBillede

- Nogen gange er jeg en anelse... Jaa ... Bimelim?? Billede
- I'm me do you have a problem?!
Brugeravatar
Elisabeth
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Odense 0:)

Indlægaf Annbirtha » 1. mar 2007, 18:53

Ja de problemer må jeg jo vente med en uges tid endnu .....dumme Cd-wow :?
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf nadia » 1. mar 2007, 19:10

ja ann, det siger jeg også. Jeg troede at det kom på udgivelsesdagen - for deres vedkommende fredag - men det kommer først om 7 -10 dage.ØV!
see ya,

Nadia :)
Brugeravatar
nadia
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Elisabeth » 1. mar 2007, 19:29

Ku det hjælpe hvis jeg fortalte lidt om spillet ? :D vil gerne hjælpe for jeg ved hvor træls det er at vente :(
Qnuz ElisBillede

- Nogen gange er jeg en anelse... Jaa ... Bimelim?? Billede
- I'm me do you have a problem?!
Brugeravatar
Elisabeth
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Odense 0:)

Indlægaf Pusserpien » 1. mar 2007, 20:11

Annbirtha skrev: Ja de problemer må jeg jo vente med en uges tid endnu .....dumme Cd-wow

nadia skrev:ja ann, det siger jeg også. Jeg troede at det kom på udgivelsesdagen - for deres vedkommende fredag - men det kommer først om 7 -10 dage.ØV!

og hva ka man så lære af det? :roll: * Pusserpien, der ikke helt kan undlade at være lidt skadefro* :laughing2:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Indlægaf mia_duberg » 1. mar 2007, 20:46

gode ting er væærd at vente på.. dette gælder forhåbentligt også for denne udvidelsespakke...

jeg er også en af dem der må vente, og indtil da må jeg fornøje mig med at kigge lidt på den seasons plakat jeg har fået tilsendt da jeg er sims2 selected medlem og så lege lidt med minispillet...

og så synes jeg egentlig også det er okay at skulle vente på det til den pris vi får det...
Brugeravatar
mia_duberg
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf nadia » 1. mar 2007, 21:25

ja men så at lige spillet inde på cd wow's hjemmeside er faldet i pris. 156 kr istedet for 167.
see ya,

Nadia :)
Brugeravatar
nadia
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf mia_duberg » 1. mar 2007, 21:27

ak.. så skulle man have ventet, og så bare bestilt det idag.. *suk* vi må leve med det og håbe at de får sendt det ud hurtigt..
Brugeravatar
mia_duberg
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Indlægaf Maria92 » 1. mar 2007, 21:42

Jeg havde en midlertidig -virkelig irreterende fejl; mine simmere kunne kun slappe af i sengen, så de måtte sove på sofaen, som kun giver 2 i energi, heldigvis ordnede det sig selv igen da jeg gik ud af grunden,
tænk hvis jeg skulle have ventet på en patch for at få det rettet :shock:
>>Maria<<

Vil ikke være så meget på i det næste lange stykke tid, fordi jeg er på efterskole, så der er en masse andre ting, som fylder hverdagen op.
Vil selvfølgelig kigge ind af og til, og ellers ønske alle det bedste i fremtiden :D
Knus maria
Brugeravatar
Maria92
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Odense

Indlægaf pernille » 1. mar 2007, 21:43

Pusserpien skrev: og hva ka man så lære af det? :roll: * Pusserpien, der ikke helt kan undlade at være lidt skadefro* :laughing2:

De sku ha taget i BILKA!!!! :laughing4:
Brugeravatar
pernille
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Glamsbjerg

Indlægaf mia_duberg » 1. mar 2007, 21:43

det ville godt nok ahve været en trist fejl at have i flere måneder mens man ventede på en patch
Brugeravatar
mia_duberg
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Næste

Tilbage til The Sims 2: Seasons