By til pets ?

Her kan i diskutere den 4. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 19. Oktober 2006.

By til pets ?

Indlægaf Maja » 23. okt 2006, 18:55

Heej alle sammen (:

Det er fordi jeg er lidt forvirret .. Følger der ikke en by med til pets ? Hvor man kan komme ind med sine hunde/katte og vinde premier og sådan noget ? (:
One moment bobby,
I gotta go get my anti-depressants, then I'll be right back to talk to you about your drug problems.

Tænk lige over det
Maja
Voksen sim
Voksen sim

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf o1-Freja » 23. okt 2006, 19:15

Mener vist bare at der under grunde er der nogle der høre med til pets og desuden kan man jo bare selv lave en offentlig grund :'D
Freja :D
Brugeravatar
o1-Freja
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf mia_duberg » 23. okt 2006, 21:15

Der følger offentlige pets-grunde med i spillet, og ja de ligger sammen med de andre grunde og har pets ikonet i hjørnet af dem.. der er blandt andet kæledyrsbutikker hvor du kan tage hen og klikke køb på f.eks. en udstillet kat og så kan du selv lave dit kæledyr til din simmer uden at skulle ind i lav en familie..

Der er også en kæledyrspark, men der har jeg ikke været endnu :)
Brugeravatar
mia_duberg
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Roskilde

udstilling?

Indlægaf nadia » 26. okt 2006, 20:45

er der ikke steder hvor man kan udstille sine egne dyr og vinde priser?
see ya,

Nadia :)
Brugeravatar
nadia
Karriere-sim
Karriere-sim

Re: By til pets ?

Indlægaf Maria92 » 26. okt 2006, 21:51

Maja skrev:Heej alle sammen (:

Det er fordi jeg er lidt forvirret .. Følger der ikke en by med til pets ? Hvor man kan komme ind med sine hunde/katte og vinde premier og sådan noget ? (:

er der ikke steder hvor man kan udstille sine egne dyr og vinde priser?

nej, der er ikke en by med til spillet, der er kun grunde, og man kan ikke udstille sine dyr.. desværre, men de kan få arbejde,

ved at klikke på computeren og så sige " find kæledyrsjob til (navn på dyr)" du kan også melde dem syge eller lade dem sige op, hved hjælp af telefonen..

:D :D
håber det kan bruges..
>>Maria<<

Vil ikke være så meget på i det næste lange stykke tid, fordi jeg er på efterskole, så der er en masse andre ting, som fylder hverdagen op.
Vil selvfølgelig kigge ind af og til, og ellers ønske alle det bedste i fremtiden :D
Knus maria
Brugeravatar
Maria92
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Odense

Tilbage til The Sims 2: Pets