Snydekode? hjælp!

Her kan i stille spørgsmål eller komme med tips til computere, hjemmesider, forummer osv. altså ting som ikke er direkte relateret til spillet.

Snydekode? hjælp!

Indlægaf Adam-F » 10. feb 2009, 02:12

Jeg har lige fået en bærbar da min gamle com, gik i stykket. Jeg indstallerede the sims 2 og the sims 2 nighlife.
Jeg har altid brugt en masse snyde koder så mine simmer kunne blive rigtig rige, og at de kunne lave de sejeste hus d:
Men da jeg trykker ctrl + shift + c, så sker der intet???
Jeg prøvede at afindstallere spillene og indstallere de samme 2 igen.
Det virkede stadig ik?
Ved i mon hvad der kan være galt med min com?
Hilsen Adam.
Adam-F
Baby sim
Baby sim

Re: Snydekode? hjælp!

Indlægaf egon.weber » 10. feb 2009, 05:17

Den er ikke nem at besvare, da jeg aldrig har prøvet sims2 på en bærbar, men en ting kan være, er det vista eller xp, alle har jo bøvl med vista, men de taster du skal bruge er SHIFT+Ctrl+C prøv det og se om det så dur!
rækkefølgen, måske, men derudover, måske en mangel i installation, en lille fil den mangler fra dvd eller noget! :D
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Indlægaf wholle » 10. feb 2009, 08:05

Svaret findes sikkert her: http://www.sims2wiki.info/wiki.php?titl ... 27t_Appear

Og så gidder jeg ikke hørre mere om at alle har bøvl med vista! :swearing:
Jeg har nu brugt vista i 12 måneder og havde kun bøvl med vista de 3 første dage!
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Indlægaf Annbirtha » 10. feb 2009, 16:45

wholle skrev:Og så gidder jeg ikke hørre mere om at alle har bøvl med vista! :swearing:
Jeg har nu brugt vista i 12 måneder og havde kun bøvl med vista de 3 første dage!

Min Vista kører også fint, især efter at servicepack 1 udkom :D
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Adam-F » 11. feb 2009, 06:58

Ok :-)
Ikke sikker på in jeg har vista?, men ser om jeg kan gøre det ved at trykke shift+ctrl+C :-)
Hilsen Adam
Adam-F
Baby sim
Baby sim

Indlægaf Annbirtha » 11. feb 2009, 07:53

Hvis du har læst linket som Wholle gav, fik du så læst dette ? http://www.sims2wiki.info/wiki.php?titl ... rsor_XP.3F
(crtl - shift - windowstast - C) dette hvis du har Vista installeret, Vista er dit styresystem ligesom XP er et styresytem. :D

En anden gang du søger svar på noget, kan du prøve at søge efter det herinde i vores forum, jeg skrev f.eks "koder" oppe i søgeboksen øverst i forummet og fik 145 træffere hvoraf mange havde stillet det samme spørgsmål prøv selv at se search.php i tilfælde af at det ovenfornævnte ikke fungerer for dig, måske har andre fundet et andet svar du kan bruge. :wink:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Tilbage til Problemknusning - Tips & tricks