The Sims Life Stories

Her kan i stille spørgsmål eller komme med tips til computere, hjemmesider, forummer osv. altså ting som ikke er direkte relateret til spillet.

The Sims Life Stories

Indlægaf Rose Diva » 28. nov 2008, 20:03

Hej!

Hvordan nulstiller man The Sims Life Stories?
Altså nulstille sådan så man kan spille historierne igen, og at det udførte spil bliver slette, så jeg kan starte på ny?
Og kan det overhovedet lade sig gøre?

På forhånd tak!

Venlig Hilsen Rose Diva
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Et sted på sjælland;)

Re: The Sims Life Stories

Indlægaf Annbirtha » 29. nov 2008, 07:53

Det kan sikkert godt lade sig gøre, jeg vil foreslå at du læser manualen igennem der fulgte med spillet, det står stensikkert deri.
Herinde der det jo Sims 2 til PC vi ved noget om og ikke så meget om de andre spil. :wink:
Du kunne jo også bare starte spillet op med en ny spiller, så vil du jo begynde forfra.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Re: The Sims Life Stories

Indlægaf Rose Diva » 29. nov 2008, 09:50

Annbirtha skrev:Det kan sikkert godt lade sig gøre, jeg vil foreslå at du læser manualen igennem der fulgte med spillet, det står stensikkert deri.
Herinde der det jo Sims 2 til PC vi ved noget om og ikke så meget om de andre spil. :wink:
Du kunne jo også bare starte spillet op med en ny spiller, så vil du jo begynde forfra.

Tak, Annbirtha. Jeg læste manualen gennem, da jeg pludselig kom i takne om at jeg bare kunne afinstallere spillet og derefefter instalere det igen bagefter. Tak for hjælpen.

Forummet må gerne låses nu da problemet er løst :wink:
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Et sted på sjælland;)

Tilbage til Problemknusning - Tips & tricks