spillet Horsez - hjælp ønskes

Her kan i stille spørgsmål eller komme med tips til computere, hjemmesider, forummer osv. altså ting som ikke er direkte relateret til spillet.

spillet Horsez - hjælp ønskes

Indlægaf Bunny » 27. sep 2008, 17:14

Hej alle sammen!
Har et lille problem med et spil, der hedder Horsez - ved ikke om i har hørt om det!
Jeg er endelig kommet videre fra første bane (som har taget miug to år, at finde ud af) Men er nu stødt på en bane hvor jeg skal hen til et Chapel og finde en bog - og derefter aflevere den! Jeg har fundet Chapellet men kan ikke komme derind.... Hvis der er nogen som har spillet - hvordan gør jeg så???

HJÆLP! :bigwave:

Jeg har flyttet dit indlæg, da det intet har med Sims at gøre
Hilsen Briher, Moderator
Brugeravatar
Bunny
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Bor i København

Re: Intet med Sims at gøre - GISP!

Indlægaf Annbirtha » 28. sep 2008, 08:48

Jeg tillod mig at rette i din overskrift, så den var lidt mere sigende om emnet :wink:

Det lader til at du slet ikke skal ind i det der Chapel, og det er ikke en bog du skal finde men et brev.
Her er hvad jeg fandt på nettet:

WEEK 2: TUSCANY

The answer to the riddle is E because it’s at the end of nowhere, the middle of ocean and the ocean breeze. Go out of the school and follow the map in your inventory. Get off your horse, go up the path and pick up the duck. Use the map and go back to the library.

Go to the chapel over the bridge, take a left and keep going until you see the gate on your right, get off your horse and up the path to the chapel. Pick up the rose. Go back to your horse. If you look carefully, you will be able to see small daisy-like flowers along the side of the path. Get on your horse, go back the way you came and try to follow the flowers. Keep going straight and eventually take a left where you see a flower. You will eventually see a floral arch on the left. Get off the horse and pick up the letter. Get back on your horse and go to the top of the path. Get back off your horse and go to the very end of the path. Press the left Ctrl key to bring up your camera and zoom in to the big rock and take a photo. This will now be in your inventory. Follow the directions to find a really small white dot on the ground. If you can’t find it, wander between the two trees closest to the rock and you will eventually find it.

så håber jeg at du forstår hvad der står, ellers må du sige til. :D
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Re: spillet Horsez - hjælp ønskes

Indlægaf Bunny » 28. sep 2008, 16:27

Argh, Jeg plejer ellers at være så god til engelsk! Nå, spørger min far XP :2thumbsup:

Men ellers tusind tak for hjælpen!
Billede

Jeg har altid ret.... Eller det tror jeg da?
Brugeravatar
Bunny
Simmerbarn
Simmerbarn

Indlægaf Bunny » 28. sep 2008, 16:37

Men hvor har du fundet det henne?
Billede

Jeg har altid ret.... Eller det tror jeg da?
Brugeravatar
Bunny
Simmerbarn
Simmerbarn

Indlægaf Annbirtha » 29. sep 2008, 07:33

Det var med vilje jeg ikke gav dig linket med det samme, hvis du nu ikke villle snyde så meget.
Men jeg søgte bare på ordet "Horsez" og "walkthru" og så fandt jeg dette:
http://www.girlshorseclub.com/blog/game ... 007/04/21/
Den går kun til og med uge 4 i spillet, men så er du jo også godt hjulpet på vej :D
Fint hvis din far vil hjælpe dig, det glæder mig. :2thumbsup:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Tilbage til Problemknusning - Tips & tricks