Her kan i stille spørgsmål eller komme med tips til computere, hjemmesider, forummer osv. altså ting som ikke er direkte relateret til spillet.

Indlægaf Rose Diva » 8. sep 2008, 08:25

Hej!

Jeg ved ikke om det var her jeg skulle stille mit spørgsmål/mit problem, men ellers kan i bare rykke det ;)
I min profil står der at det forum jeg har skrevet mest i er Apartment Life-forummet (31 indlæg), men jeg har lige talt mine indlæg i hygge-snak og der har jeg skrevet over 40 indlæg. Det samme står der at jeg har skrevet 10 indlæg i et forum i udstillingvinduet, og at det så er det emne jeg har skrevet flest indlæg i, hvilket heller ikke passer, da jeg har skrevet mange flere indlæg i "En ordleg 2".

Det er ikke fordi problemet irriterer mig specielt meget, men jeg ville bare lige gøre jer opmærksom hvis det nu også er sket for andre brugere.

Med Venlig Hilsen
Rose Diva/Henriette
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Et sted på sjælland;)

Re: Indlæg

Indlægaf Nephisariah » 8. sep 2008, 09:08

Det er ikke en fejl.

I forummet er det sådan at man kan stige i rang fra "student med viljestyrke" som vist nok er det første og op til en højere rang. Vi fandt i midlertid ud af at der er mange der skriver i "hyggesnak", bl.a. de forskellige ordlege er der skrevet meget flittigt i, det har imidlertid aldrig været hensigten at man skulle kunne tage den lette vej og få en højere rang på den måde.

Forummet er jo et Sims2 forum, og derfor bør det at man får en højere rang have noget med selve spillet at gøre, derfor blev det besluttet i januar, fra Frillen & co. 's side at når forummet alligevel skulle have nyt design, og muligheden var der, ja så ville man søge for at de der blev "Direktør" m.v. var medlemmer der havde gjort sig fortjent til det gennem deres hjælpsomhed og kendskab til spillet og ikke bare for at tilføje et eller andet ord i en leg.

Du kan også læse om det her:

viewtopic.php?f=21&t=3167
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Rose Diva » 8. sep 2008, 14:14

Okay, tak Neph. Vidste bare ikke lige om det var en fejl eller hvad det var ;)

Forummet må godt blive låst nu :)
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Et sted på sjælland;)

Indlægaf Nephisariah » 8. sep 2008, 19:52

Helt i orden Rose Diva!

Emnet er hermed låst!
KnazZZ