Brand som ikke vil slukkes

Her kan i stille spørgsmål eller komme med tips til computere, hjemmesider, forummer osv. altså ting som ikke er direkte relateret til spillet.

Brand som ikke vil slukkes

Indlægaf Cyberkim54 » 9. mar 2008, 11:49

Hej alle sammen :)
Håber I har en god weekend
Nå men det jeg vil skrive om er, at jeg lige var på min militær lejr, som jeg kalder Battelfield2 i Sims2, for at sætte Simmerne til at male nogle billeder jeg har har sat ind i Pantings fra EA spillet Battelfield2, og det funker udmærket, med de fede billeder, som jeg har taget fra vores slag her og der. Det kommer til at se fedt ud, når jeg engang bliver færdig med den militær lejr. Jeg skal nok sætte den ind på min side engang når den bliver færdig på Sims2. com

Nå men mens jeg nu spiller, sker det at det bliver et frygteligt torden vejr og der går lidt ild i et træ. Kan ikke lige huske hvad det hedder i rejse spillet. Det er noget ild på selve stammen. Kan ikke slukkes :(
Nå jeg fjerner træet, men der der er stadigvæk ild på jorden?
Jeg prøver MoveObjects on, men det virker ikke heller. Jeg bliver skide sur :fixcomputer:
Indtil jeg får den ide :goodidea: At bruge MoveObjects on til at sætte den skrammel kasse af bil (freetime), ind på grunden lige i ilden, og det virker og det ser skide godt ud (undskyld sproget)
Så det er held i uheld :)
Nu er mit problem bare, at den fejl, som er opstået bliver rettet og hvordan jeg beholder den ild som er i bilen? (Den skader jo ikke nogen er der bare).
Jeg har før haft ild i et træ som ikke ville slukkes, da fjernede jeg træet og så var det væk. Men her er det stadig.
Jeg havde da en Simmer som først ringede til brandvæsnet, men hun fik bare en bøde på 500 :)
Så fjernede jeg squ træet og dengang virkede det jo.

Jeg vil slutte med at skrive, at det var på den konto, min kære Sara Hansson døde, da jeg satte hende til at slukke en større brand i hendes have, da jeg ikke først fik hende til at ringe til brandvæsnet, da jeg var ræd for hun skulle få en bøde og der skulle handles hurtigt, og der gik panik i mig :( , da branden var ude af kontrol i haven.
Hun havde næsten slukket den, da en spring ild pludselig fik fat i hendes ende og ja så døde hun :(
Ak! min kære platin Simmer.
Nå jeg vil ikke ødelægge jeres gode søndags humør med min sørgelige beretning om Sara Hanssons triste skæbne.
Happy Simning

Ps. Øøøh måske skulle jeg have sat indlægget ind under teknisk hjælp i spillet og ikke her. undskyld, det er også den panik over den ilde brand :(

Nå men for at fotælle em laaang historie, så er ilden borte, da jeg lookede ind ind på grunden igen.
Jeg har langt denne flame "kaster" ind fra natte liv under bilen ved at bruge MoveObjects on, så det ser ud som bilen brænder, men det er ikke helt det samme som før klart.
Senest rettet af Cyberkim54 9. mar 2008, 15:53, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Cyberkim54
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Silkeborg

Re: Brand som ikke vil slukkes

Indlægaf Siri » 9. mar 2008, 12:05

Uheldig med din simmer. Det lyder som den gang hvor jeg lavet en familie på 8 mennesker og som kom der en brand og 5 døde :(
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf Cyberkim54 » 9. mar 2008, 12:38

Ja men det var dog forfærdeligt Siri.
Nå men nu har jeg lige været inde i spillet igen og nu er ilden væk. Det plejer jo ellers at være sådan, at når spillet bliver gemt, så er også spil fejl gemt osv.
Mystisk :roll:
Siri jeg ser ingen anden udvej en, at vi må sætte brand alamer og sprinklere over det hele, for at ungå, at vore Simmere omkommer på grund af brande i tide og utide.
Brugeravatar
Cyberkim54
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf Siri » 9. mar 2008, 18:40

det tror jeg også vi heller må :lol: :lol:
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf Briher » 10. mar 2008, 10:41

Jeg havde i en familie udendørs brande så ofte, at jeg valgte at sætte en brandalarm op udenfor.
Men den brandalarm blev tilsyneladende også sat i gang af andet end en brand, for den startede og hidkaldte brandvæsnet mange flere gange end der faktisk var brand. :(
Simmeren fik så mange bøder pga falske alarmer at jeg måte fjerne den igen for ikke at gå konkurs. :wink:
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf egon.weber » 10. mar 2008, 11:49

Cyberkim54 skrev:Hej alle sammen :)
Håber I har en god weekend
Nå men det jeg vil skrive om er, at jeg lige var på min militær lejr, som jeg kalder Battelfield2 i Sims2, for at sætte Simmerne til at male nogle billeder jeg har har sat ind i Pantings fra EA spillet Battelfield2, og det funker udmærket, med de fede billeder, som jeg har taget fra vores slag her og der. Det kommer til at se fedt ud, når jeg engang bliver færdig med den militær lejr. Jeg skal nok sætte den ind på min side engang når den bliver færdig på Sims2. com

Nå men mens jeg nu spiller, sker det at det bliver et frygteligt torden vejr og der går lidt ild i et træ. Kan ikke lige huske hvad det hedder i rejse spillet. Det er noget ild på selve stammen. Kan ikke slukkes :(
Nå jeg fjerner træet, men der der er stadigvæk ild på jorden?
Jeg prøver MoveObjects on, men det virker ikke heller. Jeg bliver skide sur :fixcomputer:
Indtil jeg får den ide :goodidea: At bruge MoveObjects on til at sætte den skrammel kasse af bil (freetime), ind på grunden lige i ilden, og det virker og det ser skide godt ud (undskyld sproget)
Så det er held i uheld :)
Nu er mit problem bare, at den fejl, som er opstået bliver rettet og hvordan jeg beholder den ild som er i bilen? (Den skader jo ikke nogen er der bare).
Jeg har før haft ild i et træ som ikke ville slukkes, da fjernede jeg træet og så var det væk. Men her er det stadig.
Jeg havde da en Simmer som først ringede til brandvæsnet, men hun fik bare en bøde på 500 :)
Så fjernede jeg squ træet og dengang virkede det jo.

Jeg vil slutte med at skrive, at det var på den konto, min kære Sara Hansson døde, da jeg satte hende til at slukke en større brand i hendes have, da jeg ikke først fik hende til at ringe til brandvæsnet, da jeg var ræd for hun skulle få en bøde og der skulle handles hurtigt, og der gik panik i mig :( , da branden var ude af kontrol i haven.
Hun havde næsten slukket den, da en spring ild pludselig fik fat i hendes ende og ja så døde hun :(
Ak! min kære platin Simmer.
Nå jeg vil ikke ødelægge jeres gode søndags humør med min sørgelige beretning om Sara Hanssons triste skæbne.
Happy Simning

Ps. Øøøh måske skulle jeg have sat indlægget ind under teknisk hjælp i spillet og ikke her. undskyld, det er også den panik over den ilde brand :(

Nå men for at fotælle em laaang historie, så er ilden borte, da jeg lookede ind ind på grunden igen.
Jeg har langt denne flame "kaster" ind fra natte liv under bilen ved at bruge MoveObjects on, så det ser ud som bilen brænder, men det er ikke helt det samme som før klart.

Den Ildslukker? Hvor er den henne??
Jeg har alt hvad der er udgivet til The Sims2 og kan ikke finde den!

Venlig hilsen
egon
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Indlægaf Nephisariah » 10. mar 2008, 13:58

egon.weber skrev:Den Ildslukker? Hvor er den henne??
Jeg har alt hvad der er udgivet til The Sims2 og kan ikke finde den!

Venlig hilsen
egon

Når der opstår en brand hos dine simmere, klikker du på branden med din mus, dernæst kommer der en tekst frem hvor der står "sluk branden", klik på den og din simmer står med en brandslukker i hånden og forsøger at slukke branden med den. Brandslukkeren "forsvinder" igen når din simmer har slukket branden med eller uden hjælp fra brandvæsnet. Den er som sådan ikke en del der er i menuen med alle tingene til spillet som dine simmere kan købe, den er en del af selve spillet "The Sims 2"...
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf egon.weber » 10. mar 2008, 22:39

Tak for svaret Nephisariah :)
Så blev jeg igen lidt klogere :idea:
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Indlægaf Nephisariah » 10. mar 2008, 22:42

egon.weber skrev:Tak for svaret Nephisariah :)
Så blev jeg igen lidt klogere :idea:

Det var da så lidt Egon, vi er jo til for at hjælpe.... :wink:
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Tilbage til Problemknusning - Tips & tricks