Computeren siger ingen disk, men der er disk i!

Her kan i stille spørgsmål eller komme med tips til computere, hjemmesider, forummer osv. altså ting som ikke er direkte relateret til spillet.

Computeren siger ingen disk, men der er disk i!

Indlægaf Monkally » 29. dec 2007, 18:24

Mit spil har altid fungeret fint fint - Jeg har alle udvidelser installeret og det har aldrig skabt problemer... MEN da jeg skulle spille i går, ville det pludselig ikke starte op!
Den siger bare at cden ikke er sat i, men kan sagtens åbne Bodyshop. Det er kun selve spillet, den ikke vil åbne.

Jeg VED at det er den rigtige cd. Jeg har ingen nye downloads, der pludselig kan have skabt problemer og jeg HAR tørret cden af allerede - Op til flere gange.
Nogle forslag til hvad jeg ellers kan gøre? Det har altid virket fint og jeg har slet ikke brugt computeren, siden jeg spillede sidste gang, så det er ikke fordi jeg har lavet et eller andet underligt...

Drevet kan heller ikke læse andre CD'er og ikonet vises ikke under dennecomputer!

Jeg har CD-/DVD-drev (det hedder: TSSTcorp CD/DVDW TS-L532A

Nogle forslag /løsninger? :oops:
Brugeravatar
Monkally
Baby sim
Baby sim

Indlægaf Frillen » 29. dec 2007, 18:48

Det lyder fælt som om at dit CD/DVD-drev ikke fungerer :(
Hvis det slet ikke kan læse nogen som helst cd'ere, så er der ikke så mange andre muligheder end at skifte det ud!
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Monkally » 29. dec 2007, 18:54

Det har gjordt dette før, men virkede efter en geninstallering :? Jeg spiller på bærbar, så hvad er mulighederne for at få et godt DVD/CD drev?
Brugeravatar
Monkally
Baby sim
Baby sim

Indlægaf Frillen » 29. dec 2007, 18:58

Monkally skrev:Det har gjordt dette før, men virkede efter en geninstallering :? Jeg spiller på bærbar, så hvad er mulighederne for at få et godt DVD/CD drev?

Hvis det virker efter en gen-installering så er det jo muligt ikke drevet der er fysisk i stykker, hvilket vil spare dig for en del penge - Hvad et nyt drev til en bærbar koster har jeg ingen som helst anelse om, desværre!
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Tilbage til Problemknusning - Tips & tricks