Lidt hjælp fra en PC ekspert ønskes

Her kan i stille spørgsmål eller komme med tips til computere, hjemmesider, forummer osv. altså ting som ikke er direkte relateret til spillet.

Lidt hjælp fra en PC ekspert ønskes

Indlægaf wholle » 3. dec 2007, 17:20

Jeg har brug for lidt hjælp at en PC ekspert!
Da jeg mener at der her i forummet er flere PC eksperter stiller jeg mit spørgsmål her.

Jeg har via mit arbejde fået mulighed for at anskaffe en ny PC,
men jeg kan ikke lige finde ud af hvilken en jeg evt. skal vælge og om de i det hele taget er noget værd.
Jeg har mulighed for at vælge mellem disse 2 PC'er:
PC 1
PC 2
Jeg håber at I kan hjælpe mig :wink:
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Indlægaf egon.weber » 3. dec 2007, 18:31

Hvad med at bygge den selv, så uden vista, men med xp, det er det jeg gør og kender mange der kan bygge en til ca.. 6000, men så kan den osse alt!
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Indlægaf wholle » 3. dec 2007, 18:39

egon.weber skrev:Hvad med at bygge den selv, så uden vista, men med xp, det er det jeg gør og kender mange der kan bygge en til ca.. 6000, men så kan den osse alt!

Det er også den slags PC'er jeg har haft indtil nu.
De priser der står på de sider jeg hendviser til er IKKE det jeg skal give :wink: men det er de modeller jeg har at vælge imellem!
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Indlægaf egon.weber » 3. dec 2007, 18:41

Jeg tog kontakt tl min pc-ven han mener pc2, hvilket osse er den jeg ser som bedst!
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Indlægaf egon.weber » 3. dec 2007, 18:42

Du skal da tage den med dual-core, det andet er ved at uddø
:vsad:
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Indlægaf Frillen » 5. dec 2007, 12:17

Hvis prisen er underordnet wholle, så vil jeg helt klart gå efter pc 2, da den rykker langt mere end pc 1 på samtlige punkter - De 2 tusinde ekstra er rigtigt godt givet ud, hvis man ønsker fart på dyret, især ved spil og multimedia :wink:

Jeg vil sige at pc 1 er en god multimedia maskine som også klarer spil ganske fint.

Pc 2 vil jeg kalde for en halvrå gaming/multimedia maskine - Den klarer begge verdener rigtigt flot :D

Så 1000 kroners spørgsmålet eller rettere sangt 2000 kroners spørgsmålet må vel egentligt være prisen - Jeg ved godt hvilken jeg ville vælge :wink:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf wholle » 6. dec 2007, 00:16

Frillen skrev:Hvis prisen er underordnet wholle, så vil jeg helt klart gå efter pc 2, da den rykker langt mere end pc 1 på samtlige punkter - De 2 tusinde ekstra er rigtigt godt givet ud, hvis man ønsker fart på dyret, især ved spil og multimedia :wink:

Se det er jo et svar der er til at forstå. :D

Jeg vil sige at pc 1 er en god multimedia maskine som også klarer spil ganske fint.

Pc 2 vil jeg kalde for en halvrå gaming/multimedia maskine - Den klarer begge verdener rigtigt flot :D

Det er også nogenlunde sådan leverandøren siger, men jeg ville også gerne lige høre det fra en der ikke får penge for at sige det :wink:

Så 1000 kroners spørgsmålet eller rettere sangt 2000 kroners spørgsmålet må vel egentligt være prisen - Jeg ved godt hvilken jeg ville vælge :wink:

Jeg vil gætte på at du ville vælge PC2 :wink:
Det er også den jeg selv syntes lyder mest intersant, men da jeg ikke før har haft en mærkevare PC ville jeg gerne lige høre hvad andre syntes om det jeg har at vælge imellem.
Prisen har i denne forbindelse ingen betydning 8)
De anførte priser er ikke dem jeg skal give, da der jo er noget der hedder rabat når der købes stort ind :wink:
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Tilbage til Problemknusning - Tips & tricks