Bruger du EA-LINK så læs her

Her kan i stille spørgsmål eller komme med tips til computere, hjemmesider, forummer osv. altså ting som ikke er direkte relateret til spillet.

Bruger du EA-LINK så læs her

Indlægaf Annbirtha » 1. okt 2007, 17:25

Nu har jeg jo lige fået formatteret min computer til en Vista installation, herunder fandt jeg ud af følgene:
Skal du have formatteret din hardisk og bruger EA-LINK så afinstaller de spil du har hentet igennem Download Mangeren først, for programmet tror at du stadig har dine spil liggende der.
Man har som bruger af EA-LINK tilladelse (og kan kun) bruge spillet på 3 Computere (brugere) ad gangen. Man har således allerede brugt 1 Computer hvis man ikke får afinstalleret spillet på den hardisk man skal formattere.

Jeg fik nemlig et problem da jeg installerede mine spil igen, Download Manageren ville ikke genkende mig som ejer af spillet.
Jeg havde på en anden computer hvor én af pigerne spiller Sims også, midlertidig oprettet mig selv som bruger og spillede Sims derfra (det giver jo 2 brugere iflg. programmet selvom det var på samme Computer) da jeg så ikke havde afinstalleret spillet på den "gamle" blev det jo til 3 brugere, og med min nye Vista blev det altså til 4.
Da jeg slettede min brugerkonto fra den anden computer virkede alt som det skulle.
Håber at nogen forstod bare noget af denne smørre.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Siri » 1. okt 2007, 19:54

Jeg forstår en lille bitte smule :?
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf Annbirtha » 2. okt 2007, 06:00

Hvis du ingen problemer har med EA-LINK Siri, så betyder det jo heller ikke noget, men hvis du nu bruger EA-LINK og din far eller mor vil formattere hardisken af en eller anden årsag, så kan du jo sige til dem at de spil der er installeret med EA-LINK først skal afinstalleres, ikke sandt :wink:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf Frillen » 2. okt 2007, 12:04

Ok det vil sige at hvis man har ominstalleret sin computer 3 gange og har glemt at afinstallere de udvidelsespakker som man har købt via EA-link, så er man pludselig på herrens mark og kan ikke længere installere nogen af dem, fordi EA tror at du har dem installeret på 3 maskiner i forvejen :Tænker:
Hvad gør man så?
Skal man så ud og købe de samme udvidelsespakker en gang mere?

Jeg tror jeg skal være glad for at jeg har valgt at købe mine spil på fysiske DVD/CD skiver :lol:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf egon.weber » 2. okt 2007, 13:13

Ja jeg er osse glad for at have alt på fysiske skiver, så kan man af- og geninstallere efter behov.
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Indlægaf Annbirtha » 2. okt 2007, 13:22

Frillen skrev:Skal man så ud og købe de samme udvidelsespakker en gang mere?

Ja det lader det til, men så man jo bare huske at afinstallere spillene først, og egentligt er det meget rart at man ikke skal have en disk i for at spille.
På den anden side skal man være online hele tiden for at kunne åbne sit spil, men det er man jo alligevel, ik! (bortset fra hvis man er i sommerhus :? altså)
Der er både for og imod denne EA-LINK, jeg har brugt den fordi i den gamle udgave var spillene billigere, det lader til at de liiiige har fået et pift opad med denne Download manager.
Tilgengæld kan man så Downloade forud så spillet er helt klar på udgivelsesdagen, tænk hvis man nu boede på en lille bitte ø, :roll:
Er de forvirret :Tænker: ....det vil de forsat være, som man siger.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf Siri » 2. okt 2007, 15:10

Nårhhh nu forstår jeg
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim