Link til sims2 side ved ea

Her kan i stille spørgsmål eller komme med tips til computere, hjemmesider, forummer osv. altså ting som ikke er direkte relateret til spillet.

Link til sims2 side ved ea

Indlægaf wholle » 30. apr 2006, 14:50

Der er en del af jer der har lavet et link til jeres sims2 side, men en del
at jer laver også den fejle at I kun får skrevet en del at linket nemmelig
http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimpage.php
hvilket betyder at den der klikker på linket kommer til sin ejen sims2 side.

Det rigtige link skal også indeholde jeres bruger id ved ea, linket til min sims2 side er fx.
http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... id=1516819
som I kan se så er slutter linket med ?user_id=1516819 som er en oplysning
til ea's server om at den skal vise den side som tilhører bruger nr. 1516819
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Indlægaf Hejren » 30. apr 2006, 15:46

Hej Wholle

Jeg kan godt se, hvad du mener, men hvordan kan jeg finde den RIGTIGE webadresse når jeg selv er logget ind? Hvis jeg logger ud, kan jeg jo ikke søge efter mig selv.

Typisk! Jeg har aldrig haft stedsans, og nu ved jeg IGEN ikke hvor jeg selv er... :?
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf wholle » 30. apr 2006, 16:20

Hejren skrev:Hej Wholle

Jeg kan godt se, hvad du mener, men hvordan kan jeg finde den RIGTIGE webadresse når jeg selv er logget ind? Hvis jeg logger ud, kan jeg jo ikke søge efter mig selv.

Du klikker på det store billede der er ved siden af hvor der står hejrendengamle her ved gen indlæses din side og nu er dit nummer kommet med i adresse linien :wink:

Typisk! Jeg har aldrig haft stedsans, og nu ved jeg IGEN ikke hvor jeg selv er... :?

Så må da da håbe at din hest kan finde vej for dig! :mrgreen:
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Indlægaf Pusserpien » 30. apr 2006, 16:23

Hejren skrev:Hej Wholle

ja ja ...kender typen der ikke kan se skoven for bar' træer :laughing4:
Du skal jo bare kigge op ....nej højere....helt oppe i adresselinien....Sådan :!: ... og så kopiere du bare det der står deroppe (ctrl+c)
så går du tilbage til sims2you og sætter det ind vha ctrl+v i boksen under din profil f.eks. eller i et indlæg ....whatever :wink:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Hejren » 30. apr 2006, 16:33

Tak Ole - ja, hesten har ind imellem måttet tage føringen :lol:

Ja ja, det er godt med dig, Pusserpigen, men når man står på sin egen side kan man jo kun se den "amputerede" del af webadressen, og ikke hele molevitten.

Høh, Klogeåge... :lol:

Tak for hjælpen - drillepinde... :wink:
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Jacob » 30. apr 2006, 19:20

Det er for nemt! man skal bare klikke på sit avatar (det store inde på dit MySim Page)
Billede

Jacob Billede
Brugeravatar
Jacob
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Indlægaf Pusserpien » 30. apr 2006, 22:42

Hejren skrev:Tak Ole - ja, hesten har ind imellem måttet tage føringen :lol:

Ja ja, det er godt med dig, Pusserpigen, men når man står på sin egen side kan man jo kun se den "amputerede" del af webadressen, og ikke hele molevitten.

Høh, Klogeåge... :lol:

Tak for hjælpen - drillepinde... :wink:

Jamen altså vi kan da osse lave pictogrammer :whistle: Billede
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Indlægaf Hejren » 30. apr 2006, 22:51

Ellers tak, jeg kan godt nøjes med at få det skåret ud i TYKT pap - og Wholle havde jo lige noget liggende... Billede

...Hvilket naturligvis ikke er det samme som at kalde ham for et paphovede!! Billede
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf wholle » 30. apr 2006, 23:18

Hejren skrev:Ellers tak, jeg kan godt nøjes med at få det skåret ud i TYKT pap - og Wholle havde jo lige noget liggende... Billede

Du kan jo nøjes med en lille forklaring - men der er andre der har laver samme fejl! :wink:
Så nu må vi jo så se om resten af forummets medlemmer kan finde ud af det, elders må vi jo bruge andre metoder! :Hævn: :Glad djævel:
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Indlægaf Annbirtha » 1. maj 2006, 07:26

Her kommer den udskårende papversion. :laughing2:
Når man er inde på sin mysim page viser siden oppe i adresselinien ganske rigtigt kun en adresse uden ID til sidst.
Når man nu kigger på siden har man 2 avatar billeder, et til højre (der er lille) og et til venstre ( der er lidt større).
Hvis man nu klikker på (den der er lidt større) avatar til venstre.... man venter selvfølgelig lige til siden er færdigindlæst ik',
så vil siden indlæses med en adresse øverst der hedder noget med ID tilsidst .....
Og Voila der står det sørme, lige det man skal bruge for at det er korrekt.
Papversion slut.
Hjalp det ? :P
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Søren » 2. maj 2006, 15:12

Godt du bringer det på banen Wholle, for som du siger er der flere med samme fejl :)
Venlig hilsen
Søren
Brugeravatar
Søren
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Jacob » 6. maj 2006, 07:25

Hvis nu jeg går ind på http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimpage.php så kommer jeg ind på mit simpage men hvis i går derind kommer i ind på jeres eget :| :roll: Det er lidt svært både at forstå og forklare
Billede

Jacob Billede
Brugeravatar
Jacob
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Indlægaf Pusserpien » 6. maj 2006, 07:33

Jacob2eren skrev:Hvis nu jeg går ind på http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimpage.php så kommer jeg ind på mit simpage men hvis i går derind kommer i ind på jeres eget :| :roll: Det er lidt svært både at forstå og forklare

Nemlig! :wink: hva svært var der ved det?
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Indlægaf Briher » 6. maj 2006, 09:26

Jacob2eren skrev:Hvis nu jeg går ind på http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimpage.php så kommer jeg ind på mit simpage men hvis i går derind kommer i ind på jeres eget :| :roll: Det er lidt svært både at forstå og forklare

Når du skriver noget i URL linien er det en "opgave" du giver systemet.
http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimpage.php kan oversættes til opgaven "Gå ind på en simpage." Der er ikke fortalt hvilken simpage, så systemet vælger din egen.
http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... id=1346375 kan oversættes til opgaven "Gå ind på den simpage, som tilhører bruger nr 1346375". Her er der et "user_id", som fortæller systemet præcis hvilken simpage du vil have.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Jacob » 6. maj 2006, 09:41

Pusserpien skrev:Nemlig! :wink: hva svært var der ved det?

Jeg synes det var svært at forklare og det kan være at du ikke synes det ikkesant :wink:
Billede

Jacob Billede
Brugeravatar
Jacob
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Næste

Tilbage til Problemknusning - Tips & tricks