Jeg har valgt, at kalde den: Den gamle by. Så imens jeg nu har gået igang med dette, fik jeg så den ide, om nogen vil være med?
Jeg sætter grunden ind på min side og du henter den der. Så bygger du noget osv.
På den måde kan vi lave en lille by i Sims2.
Jeg har skrevet nogle regler ned på grunden om bygningsstørelse osv.
Meningen er at der er nogle små butikker osv.
1 lille kro til overnatning
1 lille park. med å løb og lille træbro
1 lille rådhus
toileter
ellers har jeg ikke noget ennu i skrivende stund
Grunden som den er nu:tøj butik, kaffebar, lille hus hvor man selv kan lave alm kaffe. Der er en lille baghave til, med æble træ.
Stilen skal holdes af at det er noget meget gammelt og småt, fordi så kan der være meget på grunden-Og historien skulle jo også være, at det var den første lille by inden midtbyen

Når man så har lavet noget kan man jo så meddele det på ens EA side eller her et sted. Så den bliver opdateret hos den første spiller osv.
Det skal være sådan, at Simmerne, der besøger grunden, at der ikke opstår spilkonflikt, At Simmerne ikke har et problem med at bevæge sig. Derfor om man er i tvivl, skal grunden altid besøges af en Simmer du spiller med, for at prøve grunden af. Så kan du da sætte den ind på din EA side og give videre.
Klart, at sidste hånd på værket for æren i Sims2.com men skidt. Sådan er det jo.
Dette her er bare en ide, om nogen vil være med. Så må vi se hvornår det bliver færdig?
Her er linkket http://thesims2.ea.com/exchange/lot_det ... _id=674935
Det er lige blevet opdateret igen med en kro.
Mallerierne er ægte skovgaard fra Skovgaard muset i Viborg

Jeg havde en Platin Simmer til at male disse, imen jeg byggede på kroen.
Nå men imens vi rodede til langt ud på natten, kom en spåkone forbi og jeg kunne ikke lade kameraet ligge, så jeg optog lige denne lille film, som kan ses på min EA side.
Jeg fornemmer allerede på det tidspunkt en vis idyl på grunden i den stjerne klare nat

Undskyld der er i øjeblikket meget rodet på grunden. Men det er jo også et stort projet og byggeplads

Happy Simning