Ideer til spillet når man er gået død

Her kan i diskutere det at kreere ting, hvilke programmer, guider, tips & tricks, snyde-koder.
Simpelthen alt hvad der kan være guld værd i den kreative process, eller spørgsmål dertil!

Ideer til spillet når man er gået død

Indlægaf ModelMisha » 26. dec 2007, 16:18

jeg er gået lidt død i mit sims spil nogen der har en sjov idé til hvad min familie nu skal ? :)
af den seeje :D
ModelMisha
Baby sim
Baby sim

Re: død ?

Indlægaf Frillen » 26. dec 2007, 18:31

ModelMisha skrev:jeg er gået lidt død i mit sims spil nogen der har en sjov idé til hvad min familie nu skal ? :)

Alt efter hvilke udvidelsespakker du har installeret, så giver de jo mange forskellige muligheder...

Nogle gange kan det give nyt liv til ens spil, hvis man selv opsætter og nedskriver nogle mål for sin familie, det kan f.eks. være at skulle spare sammen til en drømmeferie(kræver udvidelsespakken Bon Voyage) inden for et bestemt antal simmerdage.
Har du OFB kan du jo sætte et mål for at din familie skal starte deres egen forretning(blomster-forretning, frisør-forretning osv.)

Mulighederne er mange, tit og ofte er det bare at sætte sig ned og kigge på sin sims-familie og se hvad de har opnået indtil nu og så tænke hvad mon de kunne gøre for at lave en ændring i deres liv :D

Man kan selvfølgelig også starte en helt ny familie med enten en eller flere simmere fra start og nedskrive en masse delmål man ønsker at de skal have opfyldt inden de når en vis alder - Det kommer der ofte en masse sjov ud af :wink:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Re: Ideer til spillet når man er gået død

Indlægaf Rose Diva » 7. jul 2008, 15:54

Du lave romantik-udfordringen som du kan læse om her: http://sims2you.dk/tips.asp?emne=romance_challenge

Ellers kan du downloade nye ting f.eks. Robinson Crusoe "grunden" og spille på den. Hvis du ikke gider spille som man skal i Robinson Crusoe, kan du bare spille som en normal familie på grunden.
Du finder Robinson Crusoe-grunden + beskrivelse her: http://sims2you.dk/houses.asp?hustype=o ... ter=nyeste som nr. 3 hus på siden

Ved godt at emnet er gammelt, men andre folk kan måske også bruge mit indlæg til noget...
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Et sted på sjælland;)

Indlægaf Missdam » 11. jul 2008, 11:44

Ja, jeg faldt lige over emnet, og selvom det er gammelt (Eller, Roses indlæg er ikke så gammel :P ), så vil jeg lige give endnu en idé, som jeg selv er begyndt på.
Lav en familie (Eller kun 1 eller 4 personer, der skal opbygge sin egen familie), og sig til dig selv, at du skal opfylde deres Livsønsker, eller hvad det nu hedder :b Det er faktisk rigtig svært, men sjovt.
And She's Back In Business, Dude(;
Brugeravatar
Missdam
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Hjørring - Nordjylland

Indlægaf Domino » 13. jul 2008, 12:38

Det er faktisk sjovt, hvis man har installeret InTeenminator (staves?) og får teenagerne gravide og forældrene flytter ud, også skal teenagerne klare lektierne, børnene, og måske også et job?
Eller også så er det åbenbart mig der har en mærkelig sans for sjov xP
Kill for your own hope.
Washing all the bad off, with the life's soap.
You crashed my life, but you didn't knew.
I've been watching the view..
I want to stay home.
Then there can't happen anything.
And people won't know what I feel.
Brugeravatar
Domino
Tumling
Tumling

Geografisk sted: KBH :P

Indlægaf Rose Diva » 30. jul 2008, 23:11

Ellers kan du lave en simmer som så skal have 5 elskere, 10 børn, 999.999 similioner ærligt inden for de næste 3 generationer, eller noget svært, men sjovt. Jeg vil snart prøve at lave en mand som skal blive meget rig og have omkring 100 damer. Okay, okay, overdrivelse fremmer forståelsen, men jeg tror det bliver sjovt. Og så kunne jeg måske også sætte som mål at han skal have 10 børn.

Puha - jeg får vist travlt xD
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Indlægaf Siri » 2. aug 2008, 15:13

Du kan også prøve at spille uden snydekoder og du må heller ikke bruge motherlode. Det er skide svært, men min familie jeg lavet det med startede med at have 1000 efter indretning og nu har de 40.000 nu. Det er faktisk meget sjovt
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf Rose Diva » 2. aug 2008, 18:05

Siri skrev:Du kan også prøve at spille uden snydekoder og du må heller ikke bruge motherlode. Det er skide svært, men min familie jeg lavet det med startede med at have 1000 efter indretning og nu har de 40.000 nu. Det er faktisk meget sjovt

Ja, det synes jeg også
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Indlægaf Dantor » 6. okt 2008, 19:05

Hmm.. Der er jo mange muligheder.

Prøv at lav en familie som bor på en bondegård og er landmænd. Det er faktisk meget sjovt :)

Eller lav en familie hvor du slet ikke må bruge nogen koder.

Eller du kan lave en familie hvor en af familiemedlemmerne skal dø af en sygdom ..
Det plejer at skabe en helt anden stemning.

Du kan også lave en papratzi fotograf som så tar billeder af dine familier og fortæller om dem, det har jeg selv gjort.
Dantor.-
- Pigen der elsker The sims 2 :D
Brugeravatar
Dantor
Baby sim
Baby sim

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf sko12342 » 21. okt 2008, 15:36

Du kan jo lave et helt nabolag hvor du overhovdet ikke må bruge snydekoder, eller du kan lave et nabolag med flere små byer i sig. Det gør jeg nogle gange
Sko12342 også kendt som den der blev glemt på sin fødselsdag.
Brugeravatar
sko12342
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Et eller andet sted

Tilbage til Det kreative hjørne