problemer med koden: setHighestAllowedLevel

Her kan i diskutere det at kreere ting, hvilke programmer, guider, tips & tricks, snyde-koder.
Simpelthen alt hvad der kan være guld værd i den kreative process, eller spørgsmål dertil!

problemer med koden: setHighestAllowedLevel

Indlægaf Mona Solstråle » 13. jul 2007, 14:09

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med koden: setHighestAllowedLevel :?

Jeg mangler lige et ekstra niavu, til at bygge et tag på en etage.
Jeg har prøvet at skrive koden i nabolaget og på grunden.
Jeg har prøvet at sætte niavuet til 8,6,5..
Det hjælper ingen steder. :vsad:

Har det noget at gøre med Pets eller Seasons :?

Eller gør jeg bare et eller andet forkert :roll:

Gode råd er særdeles velkommen!
Hilsen Mona Solstråle

Stadig ikke for gammel til at lege (med Sims)

Billede

http://www.thesims3.com/mypage/MonaSolstraale
Brugeravatar
Mona Solstråle
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: København

Indlægaf Nephisariah » 13. jul 2007, 22:54

Dette er hvad Frillen skriver om den snydekode du henviser til under snydekoder:

Frillen skrev:setHighestAllowedLevel [level] Denne kode gør det muligt for dig udvide antallet af tilladte etager, du kan bygge i.
Koden skal skrives ude i nabolagsskærmen eller mens du er inde på en grund for at det virker(det ser ud som om at Nightlife ændrer på hvor koden skal skrives for at det virker - prøv dig frem), den kommer så til at virke for alle grunde i nabolaget indtil at du afslutter spillet eller nulstiller koden. Eks. setHighestAllowedLevel 10 giver dig mulighed for at bygge huse i op til 10 etager.
Pas på med ikke at bygge for højt, kameraet kan få svært ved at vise etager højere end 12.
Desuden kræver det også meget mere computerkraft at vise høje antal etager.
Hvis din computer generer fejl i spillet pga. for højt antal etager, så lav antallet af tilladte etager lidt lavere.

Bemærk især det med fremhævet med blåt. Når der skal anvendes en stor del af snydekoderne, skrives de i "kassen" (den der kommerfrem når du hólder "ctrl+shift+C" nede inde på selve grunden, men i dette tilfælde kan det godt være du skal skrive den bare ude i nabolaget (byen du spiller i (der hvor du har alle de grunde der udgør din by) liggende..

Håber det hjælper Mona Solstråle!!
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Mona Solstråle » 14. jul 2007, 09:34

Nephisariah skrev:
Bemærk især det med fremhævet med blåt. Når der skal anvendes en stor del af snydekoderne, skrives de i "kassen" (den der kommerfrem når du hólder "ctrl+shift+C" nede inde på selve grunden, men i dette tilfælde kan det godt være du skal skrive den bare ude i nabolaget (byen du spiller i (der hvor du har alle de grunde der udgør din by) liggende..

Men det er lige netop det jeg har prøvet :? Jeg har også prøvet at skrive den på grunden. Intet ser ud til at virke :(
Hilsen Mona Solstråle

Billede

Brugeravatar
Mona Solstråle
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Maximads » 14. jul 2007, 10:21

har du nightlife jeg tror at det er den som man skal have
Mvh

Maximads
Brugeravatar
Maximads
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Et sted i Jylland

Indlægaf wholle » 14. jul 2007, 10:38

Maximads skrev:har du nightlife jeg tror at det er den som man skal have

Koden kom med University! :wink:
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Indlægaf Stento » 14. jul 2007, 10:40

Mona Solstråle skrev:
Nephisariah skrev:

Men det er lige netop det jeg har prøvet :? Jeg har også prøvet at skrive den på grunden. Intet ser ud til at virke :(

Hej, Mona Solstråle!
Jeg har lige været inde i mit spil for at prøve det af! Hos mig virker det godt nok :wink:
Det du skal er, at skrive ude i nabolagsskærmen: Eks. setHighestAllowedLevel 10, Husk! at der skal være mellemrum mellem ordet og tallet, og så går du ind på din grund og bygger som du plejer! Når du er færdig med en etage klikker du en etage op og bygger så vidre. Du skal ikke holde nogen taster nede :nono: , når du skal bruge setHighestAllowedLevel inde på din grund.
Håber at du kan bruge det jeg har skrevet :)
Mange hilsner
Stento

PS. Jeg plejer at skrive hele ordet (setHighestAllowedLevel) med småt.
Brugeravatar
Stento
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Denmark

Indlægaf Mona Solstråle » 14. jul 2007, 15:33

Hej Stento

Jeg er nu på vej til en uges ferie på Familiehøjskole, derfor må jeg vente med at se, om det kan hjælpe, at skrive med småt :D
Jeg overvejer om fejlen er, at jeg har bygget huset, før jeg opdagede, at jeg mangler en etage til taget. :? At der ikke er fortrydelsesret, midt i projektet :(
Måske skal huset en tur i "husspanden", før jeg prøver igen :roll:

Til Maximads og Wolle: Jeg har alle udvidelser (pånær H&M), så det burde ikke være der fejlen ligger. :)

Jeg vender tilbage efter ferien :wink:
Hilsen Mona Solstråle

Billede

Brugeravatar
Mona Solstråle
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Whrester » 15. jul 2007, 12:19

Stento skrev:PS. Jeg plejer at skrive hele ordet (setHighestAllowedLevel) med småt.

Det burde ikke kunne gøre udfaldet. Jeg skriver altid koden sådan: "setHighestAllowedLevel (tal)"

Jeg skriver altid koden inde på selve grunden. Jeg har også haft problemer med koden.

Hvis du er på 5. etage når du skriver koden, kan du prøve at gå en etage ned, og derefter gå op igen.

Du kan også prøve, bare at sætte en enkel væg et eller andet sted på øverste etage, og se om ikke det giver dig mulighed for at gå en etage op.

Hilsen Whrester
Brugeravatar
Whrester
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Brørup

Indlægaf Mona Solstråle » 21. jul 2007, 23:22

Whrester skrev:Du kan også prøve, bare at sætte en enkel væg et eller andet sted på øverste etage, og se om ikke det giver dig mulighed for at gå en etage op.

Tak for rådet! Da jeg byggede et par vægge, rundt om det område, jeg ønskede at lægge tag på, lykkedes det :D
Herefter var det bare at slette de nye vægge igen :roll:
Hilsen Mona Solstråle

Billede

Brugeravatar
Mona Solstråle
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Nephisariah » 22. jul 2007, 05:47

Problemet er nu løst. Jeg låser emnet.

KnazZZ
Nephisariah :wink:
Moderator