229 Objekter til download som ikke findes i købemenuen

Dette er stedet, hvor i kan præsentere jeres sims2-kreationer.
Det kan være tøj, simmere, huse, nabolag, møbler, omfarvninger, historier osv. altså ting man har lavet til brug i eller for spillet.
Det er vigtigt at i vedlægger en kort beskrivelse samt et link til hvor det kan downloades samt vedlægger minimum et billede af jeres kreation eller et link til billeder af den.
Ellers bliver jeres indlæg slettet!

229 Objekter til download som ikke findes i købemenuen

Indlægaf Frillen » 15. feb 2006, 03:10

Vigtig Pets information!
Hvis du har Pets installeret bliver billederne i kollektionsfilerne sorte og hvide, dette betyder ikke at de ikke virker længere, dog skal man af en eller anden grund vælge kollektionsfilerne fra byggemenuen og ikke fra købemenuen, ellers virker de ikke!

Jeg har på opfordring fra en masse folk på modthesims2 lavet nogle kollektionsfiler fyldt med objekter som egentligt allerede er i spillet, men ikke er tilgængelige i købemenuen.
Det drejer sig om objekter som flasker, gryder, værktøj, skumslukkeren, kufferten, stakke med telefonbøger samt en masse andre, alt i alt drejer det sig om 229 forskellige objekter :D
De fleste af dem kan kun bruges som pyntegenstande til at øge realismen i et hus, der er dog også nogle imellem som har meget specielle funktioner, som f.eks. er der et usynligt objekt som hedder fire prøv at gætte hvad det gør hvis det bliver placeret på en grund og tiden startes :lol:
Jeg har også inkluderet vejr-effekterne så du kan sætte gang i en stille regn som varer et par timer, eller en kraftigt regnskylle som vare ca 7-8 timer eller endnu mere ekstremt et kraftigt tordenvejr som kan risikere at lægge dit hus uden strøm i op til 7 timer(regnevejret kan dog fortsætte i op til 24 timer).
Der starter så en nedtælling og du får en besked om at elektricitetsværket desværre ikke kan levere strøm pga. uvejret og samtidigt vises der en bar som fortæller dig hvordan din families humør er under uvejret uden strøm, det er faktisk ret sjovt :lol:

Åh ja jeg glemte næsten at der også kan placeres lyn som slår ned, når spillet startes igen :wink:

Der er også skilte som kan hænges op på f.eks. postkassen og en del andre objekter, der er også en maske som kan sættes på voksne simmere, jeg tror at de valgte at holde den skjult fordi at deres ansigter kan skære igennem masken hvis de er for tykhovedet :lol:
Faktisk er der en del af objekterne som kan kombineres med andre objekter i spillet, men jeg vil ikke fortælle mere lige nu, der skal jo også gives plads til overraskelser :wink:

Og nu tænker i selvfølgelig 229 hackede objekter vil fylde en hel del i min downloads mappe?

Nope de fylder mindre end 100 kb totalt og de giver ikke en advarselstrekant hvis de er i et hus oploadet på EA's Exchange.
De er hverken hackede eller noget andet, jeg har kun udnyttet de muligheder som EA selv har lagt ind objekterne og bare gjort dem synlige i kataloget via kollektionsfiler :D

Og nu vil i selvfølgelig gerne have adressen til dem ikk :lol:
I finder dem med en beskrivelse på engelsk samt billeder og downloadlink her:

http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=131127

PS. de vil dog også blive uploadet på vores egen hjemmeside, men det bliver først på et senere tidspunkt da vi ikke er færdige med at ombygge sims2you endnu :wink:
Senest rettet af Frillen 30. okt 2006, 13:38, rettet i alt 2 gange.
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf naebdyr » 15. feb 2006, 11:15

skal man have Nightlife for at bruge dem? :roll:
//Sagde Næbdyret X]
naebdyr
Tumling
Tumling

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Lch » 15. feb 2006, 12:15

FEDT! det skal da downloades :D
*Indsæt genial tekst her*
Brugeravatar
Lch
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Skovlunde

Indlægaf Pusserpien » 15. feb 2006, 12:43

naebdyr skrev:skal man have Nightlife for at bruge dem? :roll:

ja ...det ville nok ligesom være en god idé :wink:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Indlægaf Frillen » 15. feb 2006, 13:21

naebdyr skrev:skal man have Nightlife for at bruge dem? :roll:

Men jeg tror faktisk ikk at det er nødvendigt for at bruge dem, jeg vil gætte på at de stadigvæk virker selvom du ikk har nightlife, du vil sikkert bare mangle de objekter som er derfra :wink:
Prøv da, det er et forsøg værd :D

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Indlægaf Søren » 15. feb 2006, 14:35

Tak for linket Frillen, det er godt vi har en der følger med når der kommer sådan nogen nye ting :D

Det med vejret lyder kanon godt, det trode jeg først ville komme i nogle udevidelsespakker senere :chock:

Utroligt at der ikke er nogen der har fundet ud af det før :?

Når, men nu skal jeg ind i spillet og se hvordan det virker.....
Venlig hilsen
Søren
Brugeravatar
Søren
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Frillen » 15. feb 2006, 14:40

Søren skrev:Tak for linket Frillen, det er godt vi har en der følger med når der kommer sådan nogen nye ting :D

Det med vejret lyder kanon godt, det trode jeg først ville komme i nogle udevidelsespakker senere :chock:

Utroligt at der ikke er nogen der har fundet ud af det før :?

Når, men nu skal jeg ind i spillet og se hvordan det virker.....

Søren det er faktisk ikk nye ting, men ting som altid har været i spillet men nogle af tingene har bare ikke været gjort tilgængelige at bruge, så det sørgede jeg lige for at de blev :lol:
Vejret har lagt i grundspillet lige siden det kom frem, så jeg syntes da også at det skulle gøres tilgængeligt for folk, så man selv kan bestemme om man vil have lidt regnvejr :wink:

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Indlægaf kervern » 15. feb 2006, 14:47

Det lyder rigtigt fint, men er der nogle bivirkninger ved det? :?
Kervern

Lige børn leger bedst, men de skæve har det sjovest! (Rune T. Kidde)
Brugeravatar
kervern
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Københavns amt

Indlægaf Søren » 15. feb 2006, 15:00

Frillen skrev:Søren det er faktisk ikk nye ting, men ting som altid har været i spillet men nogle af tingene har bare ikke været gjort tilgængelige at bruge, så det sørgede jeg lige for at de blev :lol:
Vejret har lagt i grundspillet lige siden det kom frem, så jeg syntes da også at det skulle gøres tilgængeligt for folk, så man selv kan bestemme om man vil have lidt regnvejr :wink:

Jamen, det er da utroligt at de har været skjult i så lang tid, og at du er den første der finder dem :D

Hvordan kan det enlig være at EA har lagt nogle ting i spillet, og så er de ikke tilgængelige for spillerene :?:
Venlig hilsen
Søren
Brugeravatar
Søren
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Dads » 15. feb 2006, 15:21

Dejligt, sjovt med alle sådan nogle små ting :D

Jeg har regnvejrs funktionen i mit spil, og den er rigtig sjov, bortset fra at spillet ikke køre optimalt, når man har placeret det. Lidt irriterende :(

Men alle de andre ting er nu meget sjove. Har haft downloaded noget af det engang, men jeg har det ikke i mit spil mere. Så jeg vil da downloade de sjove ting igen :D

Tak skal du have Frillen :2thumbsup:
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Sydfyn

Indlægaf Briher » 15. feb 2006, 15:31

Hrmf. Modthesims2 :evil:
Jeg forsøger at registrere mig som bruger for at kunne downloade, men de er så "frække" at påstå at min email-adresse er ugyldig. Men det er den rigtige ....

Så jeg venter tålmodigt til det kommer her på siden. :wink:
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Frillen » 15. feb 2006, 15:34

Kervern der burde som sådan ikk være nogle uheldige bivirkninger da det er Maxis-ting og jeg har ikk ændret på dem, mange af tingene bliver i forvejen brugt i dit spil, når dine simmere udfører et eller andet.
Der er dog nogle objekter som ikk kan flyttes eller slettes hvis de bliver lagt på jorden(lægger man dem på et bord kan man bare slette bordet)
Disse objekter har jeg lagt i en kollektionsfil for sig selv, jeg mener at det er kollektionsfil nr 5 :wink:

Søren jeg er ikk den første der har fundet dem, men jeg er den første som har fundet så mange, og jeg er ligeledes den første som det er lykkedes for at få dem overført til en kollektionsfil, det vil sige at de ligger ikk og fylder som en masse filer i din downloadsmappe :wink:
Det er måske derfor at den har fået næsten 700 downloads på ca 1 døgn :lol:

Jamen tak allesammen, jeg håber at i vil nyde dem :wink:

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Indlægaf albert » 15. feb 2006, 16:47

Den man dygtig.... mens vi andre lever i stenaldre inder frillen til til os så vi kan blive nomale mennesker... :lol:

kan ikke regstire mig, men venter til det kommer på din side...skund dig rillen...glæder mig!
Nu er sommeren kommet vi skal ud på mark og sti,
synge sang rundt om bålet og sove i det fri,
vi er seje, vi er rå, det er os der er de blå,
det er derfor vi har uniformen på.!

Profil billedet er venligs udlånt af Hay fra sims2-fun.dk
Brugeravatar
albert
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: aalborg

Indlægaf Frillen » 15. feb 2006, 16:54

Briher skrev:Hrmf. Modthesims2 :evil:
Jeg forsøger at registrere mig som bruger for at kunne downloade, men de er så "frække" at påstå at min email-adresse er ugyldig. Men det er den rigtige ....

Så jeg venter tålmodigt til det kommer her på siden. :wink:

Briher du kan jo også prøve at taste din email-adresse ind på dette link og se hvad der sker:

http://forums.modthesims2.com/login.php?do=lostpw

Det kan jo være at du har en gammel profil, som du har glemt alt om :wink:

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Indlægaf Annbirtha » 15. feb 2006, 18:10

Nøj altså, vil det sige at jeg skal prøve at spille Sims for første gang i lang tid, nu kan jeg slet ikke vente med at komme ind i spillet og prøve det vejr af, og det gør ikke noget at det regner i flere timer :P
så kan man jo samtidig fået testet af, hvad ens grafikkort er værd, hmm hmm.
Tak Frillemand, og tak fordi du som Albert siger har fået os normale igen .... :laughing5:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Næste

Tilbage til Udstillingsvinduet