Hvis du har Pets installeret bliver billederne i kollektionsfilerne sorte og hvide, dette betyder ikke at de ikke virker længere, dog skal man af en eller anden grund vælge kollektionsfilerne fra byggemenuen og ikke fra købemenuen, ellers virker de ikke!
Jeg har på opfordring fra en masse folk på modthesims2 lavet nogle kollektionsfiler fyldt med objekter som egentligt allerede er i spillet, men ikke er tilgængelige i købemenuen.
Det drejer sig om objekter som flasker, gryder, værktøj, skumslukkeren, kufferten, stakke med telefonbøger samt en masse andre, alt i alt drejer det sig om 229 forskellige objekter

De fleste af dem kan kun bruges som pyntegenstande til at øge realismen i et hus, der er dog også nogle imellem som har meget specielle funktioner, som f.eks. er der et usynligt objekt som hedder fire prøv at gætte hvad det gør hvis det bliver placeret på en grund og tiden startes

Jeg har også inkluderet vejr-effekterne så du kan sætte gang i en stille regn som varer et par timer, eller en kraftigt regnskylle som vare ca 7-8 timer eller endnu mere ekstremt et kraftigt tordenvejr som kan risikere at lægge dit hus uden strøm i op til 7 timer(regnevejret kan dog fortsætte i op til 24 timer).
Der starter så en nedtælling og du får en besked om at elektricitetsværket desværre ikke kan levere strøm pga. uvejret og samtidigt vises der en bar som fortæller dig hvordan din families humør er under uvejret uden strøm, det er faktisk ret sjovt

Åh ja jeg glemte næsten at der også kan placeres lyn som slår ned, når spillet startes igen

Der er også skilte som kan hænges op på f.eks. postkassen og en del andre objekter, der er også en maske som kan sættes på voksne simmere, jeg tror at de valgte at holde den skjult fordi at deres ansigter kan skære igennem masken hvis de er for tykhovedet

Faktisk er der en del af objekterne som kan kombineres med andre objekter i spillet, men jeg vil ikke fortælle mere lige nu, der skal jo også gives plads til overraskelser

Og nu tænker i selvfølgelig 229 hackede objekter vil fylde en hel del i min downloads mappe?
Nope de fylder mindre end 100 kb totalt og de giver ikke en advarselstrekant hvis de er i et hus oploadet på EA's Exchange.
De er hverken hackede eller noget andet, jeg har kun udnyttet de muligheder som EA selv har lagt ind objekterne og bare gjort dem synlige i kataloget via kollektionsfiler

Og nu vil i selvfølgelig gerne have adressen til dem ikk

I finder dem med en beskrivelse på engelsk samt billeder og downloadlink her:
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=131127
PS. de vil dog også blive uploadet på vores egen hjemmeside, men det bliver først på et senere tidspunkt da vi ikke er færdige med at ombygge sims2you endnu