Noget af det jeg har syslet med

Dette er stedet, hvor i kan præsentere jeres sims2-kreationer.
Det kan være tøj, simmere, huse, nabolag, møbler, omfarvninger, historier osv. altså ting man har lavet til brug i eller for spillet.
Det er vigtigt at i vedlægger en kort beskrivelse samt et link til hvor det kan downloades samt vedlægger minimum et billede af jeres kreation eller et link til billeder af den.
Ellers bliver jeres indlæg slettet!

Noget af det jeg har syslet med

Indlægaf Rosebud » 7. apr 2008, 23:35

Okay her er så lidt forskellige ting jeg har lavet til mine sims
Billede Billede
Badeværelser ... det irritered mig at fliser til vægge og gulve ikke matchede, så jeg måtte igang med at lave nogle selv, og så manglede jeg badeværelses ting der matched de nye gulve og vægge :lol:

Billede Billede Billede
Billede Billede

Ældre sims (mænd især) er et nedprioteret emne hos EAxis, så man må selv sørge for de gamle, hvis de ikke skal forsvinde helt ud i glemsel

Billede
Det terrain jeg har lavet til mit eget nabolag ... det ser temmlig tomt ud, men jeg har rent faktisk ikke fået taget nogle billeder af det, efter at jeg er begyndt at bygge. Ja ja, jeg ved det ... for dårligt *LOL*

Hele molevitten kan downloades fra min hjemmeside Rosebud Sims ... MEN PAS PÅ ! ... min side ligger i øjeblikket hos Fortune City, og der er mange Pop-Ups . Så hvis det er noget der giver dig dårlige nerver, så husk at slå din firewall eller anden Ad blocking program til.

Jeg har haft svært ved at finde en ordentlig host, så jeg bliver hos Fortune City indtil jeg får fikset min gamle side ...det er en lang historie :roll:

Rose
Brugeravatar
Rosebud
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Amager/København

Re: Noget af det jeg har syslet med

Indlægaf Annbirtha » 8. apr 2008, 07:09

Noget gik vist galt for der er kun billeder af Fortunecity i dit indlæg :laughing2: , nå men efter at have undgået at hoppe på at jeg var nr. 1000000 gæst og havde vundet jeg ved ikke hvor meget, så fik jeg da kigget det lidt igennem.
Jeg faldt over dine terræner som jeg er helt vild med, her er linket til i andre ( http://rosebudsims.fortunecity.com/sc4.htm ) og jeg har også Downloadet nogle stykker. :P
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Rosebud » 8. apr 2008, 09:10

Det er spøjst ... jeg ser billederne på min skærm :?: ... men det er sket før, jeg ved ikke hvorfor ... mærkeligt og ærgeligt. Måske skulle jeg lægge dem i Photobucket, når min gamle side kommer op at kører igen, den har da vist sig stabil :)

De øvereste terræner skulle gerne være "kompatible" med BV, ment på den måde at der er mulighed for strandgrunde ... man kan naturligvis også bruge dem med andre pakker installeret ;)

Og passer landskabet eller vejene ikke de herre og damer, så er I velkommne til at redigerer dem i SC4 selv, og jeg har overhovedet intet imod at I uploader dem til jeres hjemmeside eller deler via mail. Det gælder forøvrigt alle mine ting. Jeg har lavet dem til mig selv, og hvad andre gør med dem, er jeg sådan set ligeglad med. Jeg ville dog hade at se mine ting på en betalingsside ... virkeligt hade det rigtig meget ... men det er bare mig.

God fornøjelse med dit nye land :)

Rose
Brugeravatar
Rosebud
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Amager/København

Indlægaf Dads » 8. apr 2008, 21:35

Jeg er rigtig vild med dine nabolagsterræner :D

Jeg fik da downloadet et par stykker i farten. Rigtig flot arbejde :2thumbsup:
Billede<- EA Sim Side.