Nyt Hus med stor have

Dette er stedet, hvor i kan præsentere jeres sims2-kreationer.
Det kan være tøj, simmere, huse, nabolag, møbler, omfarvninger, historier osv. altså ting man har lavet til brug i eller for spillet.
Det er vigtigt at i vedlægger en kort beskrivelse samt et link til hvor det kan downloades samt vedlægger minimum et billede af jeres kreation eller et link til billeder af den.
Ellers bliver jeres indlæg slettet!

Nyt Hus med stor have

Indlægaf Cyberkim54 » 20. mar 2008, 14:35

Hej alle sammen!!
Rigtigt god Påske
Igår sent aften, var jeg lige inde og kikke på forummet her og så at der er lavet en ny hus-konkurence af Wholle.
Jeg fik også lidt inspiration fra et hus jeg har set her på siden, om Sims3.
Så jeg begyndte faktisk at lave et hus, som jeg kalder Skovly, med en grund på 3X4 osv. Og som jeg lige er blevet færdig med.
Nå men jeg kan ikke sætte de der billeder ind på siden, så jeg er ikke med i den konkurence.
Huset kan dog hentes på min side, om nogen har lyst på http://thesims2.ea.com/exchange/lot_det ... _id=673469
Jeg har brugt MoveObjects on i drivhuset for at få plads til planterne.
Om bilen ikke er der, er det fordi der skulle stå den nye Ford Ege, der kan hentes ned på Sims2.com
Jeg har haft nogle Platin Simmere til at gå rundt i huset, for at under søge om alt var iorden :), og det skulle det vist være. Dog blev der klaget over nogle lamper og billeder. Ja I kender dem jo :)
Huset er fri fantasi.
Om det er et luxus hus, skal jeg ikke kunne sige. Men det er skide dyrt, med alle de ting og den Simmer som jeg brugte som prøve klud, måtte poste af med en masse Similoner, da det blev lavet.
Nå nu gider jeg ikke mere.
Happy Simning
Brugeravatar
Cyberkim54
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Silkeborg

Re: Nyt Hus med stor have

Indlægaf Annbirtha » 20. mar 2008, 16:05

Jeg har flyttet dit indlæg over i udstillings vinduet.
Du kunne jo lave 3 billeder inde i spillet og uploade dem inde fra EA´s side og således være med i konkurrencen alligevel, (jeg tror måske det var det Wholle mente man skulle gøre) skulle du få nogle billeder på med dit hus, kan dit indlæg naturligvis flyttes over i konkurrence delen hvor det så vil høre hjemme.
Dit hus ser rigtig flot ud Kim og det er da ærgeligt at der ingen billeder var af det, jeg gav det 5* alligevel :D
Er det her på siden eller inde på EA´s side du ikke ved hvordan man gør? for så kan vi jo hjælpe dig med at hitte ud af det. 8)
Fik også lige hentet Sara og hendes bagerbutik, nu har du talt så meget om hende at jeg bliver nødt til at se om hun også kan slå i bolledejen og ikke slår for stort et brød op, hehe.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Cyberkim54 » 20. mar 2008, 22:41

Jo jeg mendte her på siden. Jeg kan ikke finde den url på mine billeder, andet hvis jeg flytter dem til my space. Men de kan så ikke vises her heller, der står bare billeder her på siden.
Nå men de foto ved jeg faktisk heller ikke, hvordan jeg lige for dem vedhæftet til den hus- grund på EA. Jeg kan jo ikke bruge dagbogen, når der ingen Simmer er på grunden.
He he .. den med Sara var god :) Men hvad man synes vel selv altid, at ens "egen yngel" er de bedste :)
Nå skidt, de konkurencer betyder ikke noget for mig, andet ide'er osv jeg kan få ud af det, ved at se på de andres grunde og huse, giver mig mere inspiration.
Forresten har jeg lige været på Uni. og opdatere den pakke med alle de nye ting på de offenlige grunde. Så nu har de meget de kan tage sig til, når de besøger disse.
Men jeg er træt af den telefon ringer hele tiden :(
Happy Simning

Nå men nu har jeg fundet ud af det på EA.
Var lige inde og prøve. Jeg gik under forretninger og derefter på lots, så kunne jeg hendte billeder på det rigtige hus :)
Så nu er der 3 foto af huset på min EA side set fra luften :)
Brugeravatar
Cyberkim54
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf Briher » 21. mar 2008, 10:56

Se se. Jeg var jo så heldig at der var kommet billeder på da jeg skulle se det. :D
Så det var jo rigtig nemt for mig at se at du har fået bygget dig et rigtig flot hus. :2thumbsup:
***** til dig :D
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Annbirtha » 21. mar 2008, 12:32

Det hjælper altid med et par billeder og det er jo ikke så svært når man først får det lært, var der én der sang engang, hehe :roll:
Da du nu så hurtigt fik styr på det og du har oprettet et nyt emne i konkurrencer vil jeg låse emnet her og kan henvise til viewtopic.php?f=26&t=3308 hvis andre vil følge med i hvordan det går. :D
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Tilbage til Udstillingsvinduet