House of Carronades & Villa Doubleday! :)

Dette er stedet, hvor i kan præsentere jeres sims2-kreationer.
Det kan være tøj, simmere, huse, nabolag, møbler, omfarvninger, historier osv. altså ting man har lavet til brug i eller for spillet.
Det er vigtigt at i vedlægger en kort beskrivelse samt et link til hvor det kan downloades samt vedlægger minimum et billede af jeres kreation eller et link til billeder af den.
Ellers bliver jeres indlæg slettet!

House of Carronades & Villa Doubleday! :)

Indlægaf Billy Rosewood » 1. dec 2007, 22:34

Jeg er faktisk ingen ørn til at bygge huse, og jeg skal være glad for at mine Simmere ikke fortæller mig deres ærlige mening. :)
Men jeg vil gerne vise jer 2 huse jeg er meget stolt af, og som jeg har bygget helt selv. De ligger i Nydeligrup.
Først er der House of Carronades. Det er engelsk, og betyder Carronadernes hus. Familien Carronade, der består af en mand med zombiehud som jeg har kreeret med Boolprop-koden, har fået et ret lækkert hus med tilhørende have:

House of Carronades:

Billede

- Jeg har egentlig aldrig lavet mine Simmere deres egen sø. Men det har jeg så fået gjort nu, og jeg er egentlig meget tilfreds med den. Huset er 2 etager, med grønt tag og grønt udenpå. Den har et par bøgetræer og en pæn lille grædepil. Huset er endnu ikke indrettet.
Kun lavet med ting fra Sims og University.
Vil I også se beboeren til naturhytten? Her kommer han:

Norri Carronade:
Billede
Han er da sælsom :)

Jeg lovede også et andet hus. Det hedder Villa Doubleday.
Dette hus er virkelig noget for sig. For ser I, hvis I kører helt ud i venstre side af Nydeligrup, finder I ud af at I ikke kommer længere. Naturligt nok.
Kører I op til broen, hvor bilerne kommer ind i den venstre side, er der en masse træer. Imellem dem klemte jeg en lille grund ind.
Her skal familien Doubleday bo. Doubleday er en familie jeg skabte, da jeg ville teste Boolprop-koden, men de er ikke flyttet ind endnu.
Nu stiger spændingen. Det særlige ved dette hus er, at det ligger lige på afgrunden til det nedre Nydeligrup.
Se:

Villa Doubleday:

Billede

- Og så det sælsomme syn:

Billede

Der hvor det grønne stopper, går der en afgrund ned. Jeg har med vilje sat en terrasse der med et spisebord og et par stole, så kan man sidde og føle sig svimmel over aftensmaden, når man ser hvor langt der er ned xD
Men det er jo rart at vide hvilken type familie der kan klare den slags. Her er de så:

Familien Doubleday:

Billede

- Jeg synes de er herlige. Især det med at der er forskel på forældrene. :D

Hvad synes I om værkerne? Jeg kan godt lide effekten på at man kan glo ned i luften xD
Babbington and The Acheron!

Mr. Boyle possesses the oil!
Brugeravatar
Billy Rosewood
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Hvidovre! ^^

Indlægaf egon.weber » 2. dec 2007, 01:56

Jeg lider lidt af højdeskræk, så ville nok vælge noget med klipper over og ikke en afgrund, sæt et barn snubler over en sten-svend, eller klippe-kurt, ja ting man kan grave op og placere i haven med BV den tredie hedder Granit-Grethe :lol:
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Indlægaf Nephisariah » 2. dec 2007, 10:10

Det er flotte huse du har fået lavet. Jeg kan godt lide at dine simmere i husene ikke er helt "normale"....
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Nan » 2. dec 2007, 12:10

det er nogle vildt fede huse, og familier du har fået lavet!
hilsen Nanna
Brugeravatar
Nan
Voksen sim
Voksen sim

Geografisk sted: v. Kolding

Indlægaf sims2maja » 4. dec 2007, 17:39

nice* de er helt vildt flotte, og så tænk på det er første gang han laver sådan noget :2thumbsup: :clap: også syntes jeg det var nogle søde og sjove familier du har lavet :wink: :D :D
Brugeravatar
sims2maja
Voksen sim
Voksen sim

Geografisk sted: Et sted på jorden i universet

Re: House of Carronades & Villa Doubleday! :)

Indlægaf Bunny » 4. aug 2008, 13:38

HAHA! Aj en Nice familie!
- og et flot hus!
Billede

Jeg har altid ret.... Eller det tror jeg da?
Brugeravatar
Bunny
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Bor i København

Re: House of Carronades & Villa Doubleday! :)

Indlægaf Rose Diva » 4. aug 2008, 15:50

Godt lavet! Det er nogle rigtig flotte huse! - Og familier, selvfølgelig xD
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Et sted på sjælland;)

Tilbage til Udstillingsvinduet