Min første historie

Dette er stedet, hvor i kan præsentere jeres sims2-kreationer.
Det kan være tøj, simmere, huse, nabolag, møbler, omfarvninger, historier osv. altså ting man har lavet til brug i eller for spillet.
Det er vigtigt at i vedlægger en kort beskrivelse samt et link til hvor det kan downloades samt vedlægger minimum et billede af jeres kreation eller et link til billeder af den.
Ellers bliver jeres indlæg slettet!

Min første historie

Indlægaf Mona Solstråle » 10. maj 2007, 08:54

:) Jeg har uploadet denne historie på min EA side.

...godt nok er den inspireret af et emne på et andet forum, så jeg håber ikke, at jeg derved gør mig skyldig i en forbrydelse. :? :shock:
Men jeg betragter Sims2you som mit "hjemmeforum", så jeg er også spændt på hvad i mener :roll:

...desuden kunne vi måske godt trænge til lidt at grine af :lol:

http://thesims2.ea.com/exchange/story_d ... _id=160010

P.S. Et sidespring:
Er det bare mig der syntes at EA er utrolig hurtige til at fjerne uploads fra deres side igen? :?
Hilsen Mona Solstråle

Stadig ikke for gammel til at lege (med Sims)

Billede

http://www.thesims3.com/mypage/MonaSolstraale
Brugeravatar
Mona Solstråle
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: København

Indlægaf Frillen » 10. maj 2007, 14:30

ha ha ha ha, den gode Dingiswayo har da vist et mindre problem med kvinder, måske han skulle vælge dem alle, når nu det hele harmonerer så fint :lol:
På den anden side så vil han nok ende som et spøgelse, hvis han skal blive ved med at holde sit harem gående :happybaby:

Rigtig god historie med stemningsfyldte billeder samt korte men velfungerende replikker - Man kommer næsten til at tænke...

Hvis du vil vide mere, så følg med i næste episode af... SKUM!(for dem som kan huske den) :lol:

Jeg synes at din historie er rigtigt god, samt er den lige i øjet, der er i forvejen alt for mange alvorlige historier om livets barske realiteter - Så et godt grin ved at læse sådan en dejlig uhøjtidelig historie er da som minimum 5* værdig :2thumbsup:

Ang. dit ps. Så er EA nogle gange meget hurtige ude med deres kost og fejebakke!
Jeg har dog aldrig selv været ude for det, men jeg har da hørt fra flere at deres uploads er forsvundet kun ganske få dage efter upload!

Jeg mener at deres oprydning er automatisk og fungerer efter nogle meget bestemte kriterier, som er hemmelige for os almindelige dødelige, dog har EA luftet lidt hints til os om hvordan man bedst kan undgå en evt culling(fjernelse af uploads): :wink:

• Uploads som fylder meget i størelse(mb) har en tendens til hyppigere at blive fjernet!
  • Antallet af downloads, især inden for de første dage kan sikre ens uploads bedre overlevelse!
  • Den gennemsnitslige bedømmelse(stjerner) kan også sikre at uploads bliver længere tid på Exchange
  • Der har også verseret rygter om at folk med generelt mange populære uploads stortset aldrig udsættes for EA's oprydning(dette er dog ikke verificeret)
  • Sidst men ikke mindst, så er advarselstrekanter udfor en upload et pænt stort minus i EA's øjne
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Siri » 10. maj 2007, 15:23

Jeg kan godt lide din historie :2thumbsup: og det var rigtig godt lavet
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf Annbirtha » 10. maj 2007, 16:12

Nå Mona, det var det su skulle bruge Afrikanske navne til *hehe
Stakkels mand, ham i historien,... han har vist nok at se til med det Harem, men sådan er det jo i Afrika, mon det lykkedes ham at få flere børn med nogen af de andre møer, og kan de enes alle de damer, og kan han enes med dem hver især.
Pyha man bliver helt rundt på gulvet, god historie Mona den fik alle de stjerner den kunne få, og tillykke med fødslen selv (historien altså). :P :P
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Nephisariah » 11. maj 2007, 06:03

Annbirtha skrev:Stakkels mand, ham i historien,... han har vist nok at se til med det Harem, men sådan er det jo i Afrika, mon det lykkedes ham at få flere børn med nogen af de andre møer, og kan de enes alle de damer, og kan han enes med dem hver især.
Pyha man bliver helt rundt på gulvet, god historie Mona den fik alle de stjerner den kunne få, og tillykke med fødslen selv (historien altså). :P :P

Kan kun samtykke, Annbirtha!!!

Supergod historie Mona, 5* her fra, godt fortalt!!!

KnazZZ
Nephisariah :wink:
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Pusserpien » 12. maj 2007, 20:37

:clap: knaldhamrende god historie....har fluks givet den 5* og en download :wink:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Jacob » 13. maj 2007, 16:43

God Historie Mona! Billede

Den for 5 stjerner

Billede
Billede