ha ha ha ha, den gode Dingiswayo har da vist et mindre problem med kvinder, måske han skulle vælge dem alle, når nu det hele harmonerer så fint
På den anden side så vil han nok ende som et spøgelse, hvis han skal blive ved med at holde sit harem gående
Rigtig god historie med stemningsfyldte billeder samt korte men velfungerende replikker - Man kommer næsten til at tænke...
Hvis du vil vide mere, så følg med i næste episode af... SKUM!(for dem som kan huske den)
Jeg synes at din historie er rigtigt god, samt er den lige i øjet, der er i forvejen alt for mange alvorlige historier om livets barske realiteter - Så et godt grin ved at læse sådan en dejlig uhøjtidelig historie er da som minimum 5* værdig
Ang. dit ps. Så er EA nogle gange meget hurtige ude med deres kost og fejebakke!
Jeg har dog aldrig selv været ude for det, men jeg har da hørt fra flere at deres uploads er forsvundet kun ganske få dage efter upload!
Jeg mener at deres oprydning er automatisk og fungerer efter nogle meget bestemte kriterier, som er hemmelige for os almindelige dødelige, dog har EA luftet lidt hints til os om hvordan man bedst kan undgå en evt culling(fjernelse af uploads):
- Uploads som fylder meget i størelse(mb) har en tendens til hyppigere at blive fjernet!
- Antallet af downloads, især inden for de første dage kan sikre ens uploads bedre overlevelse!
- Den gennemsnitslige bedømmelse(stjerner) kan også sikre at uploads bliver længere tid på Exchange
- Der har også verseret rygter om at folk med generelt mange populære uploads stortset aldrig udsættes for EA's oprydning(dette er dog ikke verificeret)
- Sidst men ikke mindst, så er advarselstrekanter udfor en upload et pænt stort minus i EA's øjne