En ny video

Dette er stedet, hvor i kan præsentere jeres sims2-kreationer.
Det kan være tøj, simmere, huse, nabolag, møbler, omfarvninger, historier osv. altså ting man har lavet til brug i eller for spillet.
Det er vigtigt at i vedlægger en kort beskrivelse samt et link til hvor det kan downloades samt vedlægger minimum et billede af jeres kreation eller et link til billeder af den.
Ellers bliver jeres indlæg slettet!

En ny video

Indlægaf pernille » 21. apr 2007, 14:54

Nu har jeg prøvet kræfter med hip-hop. Det var godt nok halv-svært, men rigtig sjovt at prøve, for det er jo egentlig slet ikke min stil, fordi det er så barsk, men jeg kan egentlig godt lide den her sang. I kan se den her http://www.youtube.com/watch?v=quyAulQILJE og så må I gerne gi jeres mening til kende, for det er jeg meget spændt på denne gang.
Brugeravatar
pernille
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Glamsbjerg

Indlægaf Mona Solstråle » 21. apr 2007, 15:27

wow! :chock: Pernille du har gjort det igen!

Jeg syntes godt nok du er dygtig :waytogo: ...og så to gange på en dag :Respekt:

Også :2thumbsup: til Briher. Den politiuniform, er du sørme sluppet godt fra.

Godt gået til jer begge to! :bigwave:
Hilsen Mona Solstråle

Stadig ikke for gammel til at lege (med Sims)

Billede

http://www.thesims3.com/mypage/MonaSolstraale
Brugeravatar
Mona Solstråle
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: København

Indlægaf pernille » 21. apr 2007, 15:49

Tak Mona :D :D :D
Mona Solstråle skrev: til Briher. Den politiuniform, er du sørme sluppet godt fra.

Ja, er hun ikke :shock: !!! Hun er dygtig!
Brugeravatar
pernille
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Indlægaf Annbirtha » 21. apr 2007, 16:21

Jo det her er en "ægte Pernille" en 10'er værd helt sikkert.
Den der detalje hvor man ser han går hen af gaden først i sit eget tøj og senere (i samme scene) i sit arbejdstøj er helt suveræn lavet.
Altså Pernille jeg synes den er vildt go.
Og tilsidst så tak for linket til rosesims2, den kendte jeg ikke.
Apropos polititøj, så kan jeg godt se at mit fund af den "frække uniform" ikke ville have fungeret særligt godt i denne video *fnis.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf pernille » 21. apr 2007, 16:32

Annbirtha skrev:Apropos polititøj, så kan jeg godt se at mit fund af den "frække uniform" ikke ville have fungeret særligt godt i denne video *fnis.

Så var de nok ikke løbet nogen steder ihvertfald :lol: det havde nok ikke passet så godt ind i resten.... undskyld jeg er lidt kritisk :laughing4:
Det var forresten rigtig godt at høre med den sekvens :D for jeg var spændt på om den virkede efter hensigten, og det kan jeg så forstå at den gør :D
Brugeravatar
pernille
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Indlægaf Briher » 21. apr 2007, 17:37

Du har jo gjort det igen Pernille ... altså lavet en superflot video. :waytogo:

Så også lige din "Streets of London" film. Den er da også 10 *'er værd.
Men den har du da ikke "reklameret" ret meget for :wink:

Og til i andre - tak for roserne for politiuniformen.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Siri » 21. apr 2007, 17:42

Mega flot ******************************************** stjenerner fra mig
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf Nephisariah » 22. apr 2007, 07:21

Wow...... :shock: Du har virkelig gjort det igen :!: :!: :!: Hvordan bære du dig ad, det må tage mange timer....... :? Selv om jeg ikke selv er vil med hiphop generelt, så må jeg endnu engang erkende at du er virkelig en sand Spielberg, når det kommer til at lave musikvideo'er med sims.... :computerwork: :pray: Du er bare suveræn... :bigwave: :celebrate2: :2thumbsup: :clap:

KnazZZ
Nephisariah :wink:
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Maria92 » 22. apr 2007, 12:18

WOW!
Vildt god film! Du er virkelig en mester!
5* til dig ! :clap: :2thumbsup:
>>Maria<<

Vil ikke være så meget på i det næste lange stykke tid, fordi jeg er på efterskole, så der er en masse andre ting, som fylder hverdagen op.
Vil selvfølgelig kigge ind af og til, og ellers ønske alle det bedste i fremtiden :D
Knus maria
Brugeravatar
Maria92
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Elisabeth » 22. apr 2007, 19:20

Og det er gjordt igen! Pernille kommer hen af den røde løber nu vil jeg bare ha et billede! :lol: :bigsunglasses: :jumpingjack: :runningaway: LOL

Fed film 5 ***** og et stort Hurra! hun har gjordt det igeeeeeeeeeeen !!!!!!!!!!!! :celebrate2: :goodluck: :drunk2:
Qnuz ElisBillede

- Nogen gange er jeg en anelse... Jaa ... Bimelim?? Billede
- I'm me do you have a problem?!
Brugeravatar
Elisabeth
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Odense 0:)

Indlægaf nadia » 22. apr 2007, 20:07

Waw :chock: Det må jeg nok sige :shock: :D Kanon flot!! 10 stjerner fra mig. Det er helt vildt så god du er til at lave film. Hvordan får du sådan en god grafik? ved mig er det helt sløset :lol:
see ya,

Nadia :)
Brugeravatar
nadia
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf pernille » 23. apr 2007, 14:31

Jamen jøsses dog :D Tusind tak skal I godt nok ha allesammen :D Som sagt var jeg meget spændt på jeres meninger denne gang, og jeg er rigtig glad for jeres flotte "anmeldelser" :D
Det med grafikken skyldes nok CaptFalcon007s kamera-hack jeg har downloaded på mod the sims. Med det kan man filme meget tættere på. Det er her http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=196123
Det er rigtigt at jeg ikke fik skrevet, da jeg lavede Streets of London. Undskyld :oops: I kan se dem allesammen her http://www.youtube.com/profile?user=pernille01
Neph, det tager i gennemsnit en uges tid, somme tider lidt mere, alt efter hvor meget tid jeg har til at "lege" :) men jo, det tager sin tid :D
Brugeravatar
pernille
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Indlægaf Hejren » 23. apr 2007, 20:49

Trist - men endnu engang kan jeg ikke se din film, Pernille. Jeg ved ikke hvorfor, men YouTube er altså bare ikke gode venner med min "putter". Det er jo især ærgreligt, når jeg ser alle roserne, og jeg er sikker på, at jeg går glip af noget - øv! :longnose:
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf pernille » 24. apr 2007, 08:34

Det var godt nok mærkeligt... Hvis det er fordi den stopper derinde, så sæt den på pause og vent lidt, til den har hentet lidt mere. Måske det hjælper?
Brugeravatar
pernille
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Tilbage til Udstillingsvinduet