Maria92's første hus

Dette er stedet, hvor i kan præsentere jeres sims2-kreationer.
Det kan være tøj, simmere, huse, nabolag, møbler, omfarvninger, historier osv. altså ting man har lavet til brug i eller for spillet.
Det er vigtigt at i vedlægger en kort beskrivelse samt et link til hvor det kan downloades samt vedlægger minimum et billede af jeres kreation eller et link til billeder af den.
Ellers bliver jeres indlæg slettet!

Re: Mit første download

Indlægaf Briher » 1. nov 2006, 16:41

Nephisariah skrev:Er det så på grund af en omfarvning den får trekanten??

KnazZZ
Nephisariah :wink:

Det er bl.a. Frillens ting, der giver advarselstrekanten.
Alle dele, der ikke er lavet med Bodyshop, Homecrafter eller lavet af Maxis giver en advarselstrekant.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Søren » 1. nov 2006, 19:32

Det ser flot ud Maria 5* :D
Venlig hilsen
Søren
Brugeravatar
Søren
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Maria92 » 1. nov 2006, 23:18

tak :D
>>Maria<<

Vil ikke være så meget på i det næste lange stykke tid, fordi jeg er på efterskole, så der er en masse andre ting, som fylder hverdagen op.
Vil selvfølgelig kigge ind af og til, og ellers ønske alle det bedste i fremtiden :D
Knus maria
Brugeravatar
Maria92
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Indlægaf Hejren » 2. nov 2006, 13:45

Slet ikke nogen dårlig begyndelse, Maria :clap: Jeg har givet den 4*, men jeg kunne ikke have gjort det bedre selv :wink: Jeg har dog ikke downloadet den, da jeg ikke har hverken Pets eller Glamour Stuff, men det er skam også den eneste årsag. :D
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Maria92 » 2. nov 2006, 17:14

nej. hehe :D det er dog det værste med de udvidelsespkker, men tak for sjternerne!
>>Maria<<

Vil ikke være så meget på i det næste lange stykke tid, fordi jeg er på efterskole, så der er en masse andre ting, som fylder hverdagen op.
Vil selvfølgelig kigge ind af og til, og ellers ønske alle det bedste i fremtiden :D
Knus maria
Brugeravatar
Maria92
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Indlægaf Jola » 4. nov 2006, 12:52

Rigtig flot! Har givet den 5 stjerner, men downloadede den ikke da jeg heller ikke har alle pakker som man skulle have... Men ellers rigtig flot!!
Hilsen mig :D

Jeg hedder Josephine.. Hvis I lige ville vide det ;)
Brugeravatar
Jola
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Ringsted...

flot maria

Indlægaf michelle92player » 5. nov 2006, 22:14

ja det er mig michelle hehe har fundet kjolen den er flot hehe :lol:
sims tøsen
Brugeravatar
michelle92player
Sim med visioner
Sim med visioner

Re: flot maria

Indlægaf Jacob » 6. nov 2006, 19:18

Flot :D 5*
Billede

Jacob Billede
Brugeravatar
Jacob
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Indlægaf Kikimus » 2. dec 2006, 21:14

Pusserpien skrev:
albert skrev:for at folks skal kunne hente det må det eikke være en advarelstrekant. og det er da meget flot, men man kan ikke rigtig sedet, du kunne lægge nogen billeder ved.?

Jo ...det der for så vidt godt ....men der er bare mange der undlader at downloade det så ....mig incl. :lol:

Jeg viil bare lii hilse og sige at jeg kun downloader huse med advarelsestrekanten fodi så kommer der nye møbler og alt muligt godt . Og jeg har aldrig prøvet at der gik "ged" i miit spil på grund af det .

Kram Kikimus .
Brugeravatar
Kikimus
Simmerbarn
Simmerbarn

Indlægaf Nephisariah » 3. dec 2006, 06:40

Kikimus skrev:
Pusserpien skrev:
albert skrev:for at folks skal kunne hente det må det eikke være en advarelstrekant. og det er da meget flot, men man kan ikke rigtig sedet, du kunne lægge nogen billeder ved.?

Jo ...det der for så vidt godt ....men der er bare mange der undlader at downloade det så ....mig incl. :lol:

Jeg viil bare lii hilse og sige at jeg kun downloader huse med advarelsestrekanten fodi så kommer der nye møbler og alt muligt godt . Og jeg har aldrig prøvet at der gik "ged" i miit spil på grund af det .

Kram Kikimus .

Det gør der heller ikke altid....But ......"Never say never"...... det gør desværre ved nogen downloades.... derfor er det vigtigt:

1. Ha' en mappe hvor du skriver navnet på siden når du dowloader fra de forskellige sider, så har du det både i en mappe for sig og inde i downloades.....

2. Tjek evt. inde ved huse, sims mm der hvor den "lille blomst=*) er finder du noget der blandt "Design Mode Ressouce" som du finder mistænkeligt, så lad være...!!

3. Downloade kun fra sider du har tiltro til

Følger du ovennævnte er det lettere at finde det der evt. koster at der går ged i spillet en dag.... og det er letter at finde frem til synderen.....

KnazZZ
Nephisariah :wink:
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Foregående

Tilbage til Udstillingsvinduet