Maria92's første hus

Dette er stedet, hvor i kan præsentere jeres sims2-kreationer.
Det kan være tøj, simmere, huse, nabolag, møbler, omfarvninger, historier osv. altså ting man har lavet til brug i eller for spillet.
Det er vigtigt at i vedlægger en kort beskrivelse samt et link til hvor det kan downloades samt vedlægger minimum et billede af jeres kreation eller et link til billeder af den.
Ellers bliver jeres indlæg slettet!

Maria92's første hus

Indlægaf Maria92 » 30. okt 2006, 15:15

ja, har ENDELIG fundet ud af at uplode mine ting til sims2.com!
her er et link til det...

http://thesims2.ea.com/exchange/lot_det ... id=3264069

det er en resteurant/butik (man skal selv sætte ting til salg, ellers er det bare resteurant/galleri) med vinkælder.. (har brugt Frillens flasker)

ps. er i ikke søde at skrive hvad i mener om det?

Overskriften rettet til: Maria92's første hus
hilsen
wholle
moderator
>>Maria<<

Vil ikke være så meget på i det næste lange stykke tid, fordi jeg er på efterskole, så der er en masse andre ting, som fylder hverdagen op.
Vil selvfølgelig kigge ind af og til, og ellers ønske alle det bedste i fremtiden :D
Knus maria
Brugeravatar
Maria92
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Odense

Re: Mit første download

Indlægaf albert » 30. okt 2006, 15:37

for at folks skal kunne hente det må det eikke være en advarelstrekant. og det er da meget flot, men man kan ikke rigtig sedet, du kunne lægge nogen billeder ved.?
Nu er sommeren kommet vi skal ud på mark og sti,
synge sang rundt om bålet og sove i det fri,
vi er seje, vi er rå, det er os der er de blå,
det er derfor vi har uniformen på.!

Profil billedet er venligs udlånt af Hay fra sims2-fun.dk
Brugeravatar
albert
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: aalborg

Indlægaf Maria92 » 30. okt 2006, 17:15

ka prøve.. ved ikke helt hvordan man gør, men tror jeg har en idé :D

hvad er det du siger med trekanterne?
>>Maria<<

Vil ikke være så meget på i det næste lange stykke tid, fordi jeg er på efterskole, så der er en masse andre ting, som fylder hverdagen op.
Vil selvfølgelig kigge ind af og til, og ellers ønske alle det bedste i fremtiden :D
Knus maria
Brugeravatar
Maria92
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Indlægaf Chrille » 30. okt 2006, 17:25

Trekanter er meshes (dvs. Møbler) som EA ikke selv har kavet :wink:
Tak for alt allesammen!:).
Mvh. Chrille
Chrille
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Amager ;)

Indlægaf Pusserpien » 30. okt 2006, 17:58

albert skrev:for at folks skal kunne hente det må det eikke være en advarelstrekant. og det er da meget flot, men man kan ikke rigtig sedet, du kunne lægge nogen billeder ved.?

Jo ...det der for så vidt godt ....men der er bare mange der undlader at downloade det så ....mig incl. :lol:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Nephisariah » 30. okt 2006, 18:01

albert skrev:for at folks skal kunne hente det må det eikke være en advarelstrekant. og det er da meget flot, men man kan ikke rigtig sedet, du kunne lægge nogen billeder ved.?

Man kan altså godt hente det selv om der er en gul trekant. Den guæe trekant betyder blot der er hacks i eller det som benævnes Design Mode Ressource.

Ja huset er flot og man kan altså godt downloade det selv om der er en gul trekant ved, det er bare et spørgsmål om man vil have hacks i sit spil, det er op til den enkelte at afgøre!!!

Men det er rigtigt det kunne blive kanonflot med et par billeder lagt op,du gør følgende (så får du meget enkle billeder):

1. Gå ind på den hus du lige har lavet.
2. Tast "print screen" (det er en tast på dit tastatur)

3. Åben dit paintprogram
4. Gå ind i "rediger", "sæt ind" er størelsen den rigtige? Hvis ja fortsæt,
hvis nej tilpas størrelsen (i alm. paint er der en stiplet box du kan
trække ud over til du har den rette størrelse, inden du siger "ok" tast
højreklik og "kopier", og sæt det du kopierede ind i stedet.
5. Tilpas feltet og gem billedet, men husk at gemme billedet som en JPG-
fil så er det lettest at få til at fungere (synes jeg).

6. Nu går du ind på din simpage/din EA-side og finder det hus du lige har
uploadet frem på din hjemmeside under "lots"....
7. Du skal blive ude på den side hvor der kun er små billeder af grunden,
til højre er der tre foreslag til hvad du kan gøre 1. Slette det uploadede
(ikonet/billedet er den lille skraldespand) 2. Tillad downloade (ikonet/
billedet med pilen på blomsten) 3. Ændre/tilføj screenshots/billeder (det
er ikonet med fotografiapparatet/kamaraet)
8. Vælg ikonet med kamaraet. Her ser du to "ruder/felter" ud for den
ene står der "gennemse", click på den kasse, og find billedet frem husk
det er vigtigt det er en JPG-fil , du ønsker at uploade, i feltet neden
under skriver du det du synes skal stå der (en tekst til dit billede), du
må max have 3 uploadede billeder, lav evt. flere billeder i et som en
slags collage. Når du så er færdig klikker du på rettetegnet og dine
billeder skulle være synlige sammen med den uploadede grund.

Jeg håber, at jeg kunne hjælpe dig ellers skriv igen!!

KnazZZ
Nephisariah :wink:
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Maria92 » 30. okt 2006, 20:09

ehh, hehe, jeg stod af allerede ved punkt 2.. hvad er "print screen""? en knap på tasteturet, men hvordan ser den ud? :oops:
>>Maria<<

Knus maria
Brugeravatar
Maria92
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Indlægaf Nephisariah » 30. okt 2006, 20:42

Maria92 skrev:ehh, hehe, jeg stod af allerede ved punkt 2.. hvad er "print screen""? en knap på tasteturet, men hvordan ser den ud? :oops:

Tastaturet er det du skriver på.... øverst oppe er de taster (knapper), der starter med F1, F2...... for enden af de taster sidder "print screen", som en af de sidste (på nogle tastaturer stå kun "prt scn", når du skal lave billeder til at ligge op på din side hos EA er det lettest at lave billeder som du kan bruge på den måde. Den trykker du på mens du er inde på grunden dernæst kan du holde Ctrl (Control) samt Esc (Escape) nede begge på en gang. Når du gør det "forsvinder" dit spil og gemmer sig nede ved siden af start menuen.

Mens du er der åbner du dit paint program (det er hvor du blandt andet kan farvelægge tegninger mm.) Når du er der inde gå ind hvor der står rediger, lidt længere nede i redigermenuen står "sæt ind" så kommer det billede frem som du to inde i sims på grunden. Derefter følger du de øvrige punkter .....

Jeg håber, jeg har forklaret det så du har mulighed for at bruge det.

KnazZZ
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Indlægaf Maria92 » 31. okt 2006, 00:20

aha! :D nu kunne min ringe konstruerede hjerne følge med :lol:

har fundetud af det, men der går 1/2 dage, før jeg får tid til at sætte nogle billeder ind.. hehe, men TUSIND tak for hjælpen :wink:

er jeg virkelig glad for :D
*endnu en dag er gået, hvor hun lærte noget nyt.. juhuuu!*
>>Maria<<

Knus maria
Brugeravatar
Maria92
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Indlægaf Nephisariah » 31. okt 2006, 12:51

Maria92 skrev:aha! :D nu kunne min ringe konstruerede hjerne følge med :lol:

har fundetud af det, men der går 1/2 dage, før jeg får tid til at sætte nogle billeder ind.. hehe, men TUSIND tak for hjælpen :wink:

er jeg virkelig glad for :D
*endnu en dag er gået, hvor hun lærte noget nyt.. juhuuu!*

Det glæder mig, hvis jeg kunne hjælpe...! Hvad angår tiden ...... så er det bare OK!!

KnazZZ
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Indlægaf Maria92 » 31. okt 2006, 22:18

har fået lagt et 4i1 billede derind.. det forestiller kun kælderen, men der kommer nogle flere i løbet af 1-2 dage :wink:

og igen TAK FOR HJÆLPEN! :D
>>Maria<<

Knus maria
Brugeravatar
Maria92
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Indlægaf Nephisariah » 31. okt 2006, 23:23

Maria92 skrev:har fået lagt et 4i1 billede derind.. det forestiller kun kælderen, men der kommer nogle flere i løbet af 1-2 dage :wink:

og igen TAK FOR HJÆLPEN! :D

Det var så lidt!! :wink:

Det var da kanonflot, har downloadet det og ***** til dig flot arbejde.

Jeg kom til at kigge i din overskrift du skriver "mit første downloade", hvis jeg lige må rette dig...downloade = henter ned (f.eks. når du henter en sims, et hus mm der er lagt op på en eller anden hjemmeside (f.eks. sims2you), uploade= ligge op på en eller anden hjemmeside f.eks. din egen hjemmeside (simpage), så egentlig burde der nok have stået "mit første uploade"..... :wink:

Det er ikke for at være sur eller belærende men alt begyndelse er svær især sådan noget med computere..... :roll: Jeg håber ikke du tager det ilde op!

KnazZZ
Nephisariah

P.S. Har du brug for hjælp en anden gang så bare skriv... 8)

KnazZZ
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Indlægaf Nephisariah » 31. okt 2006, 23:42

Pusserpien skrev:

Jo ...det der for så vidt godt ....men der er bare mange der undlader at downloade det så ....mig incl. :lol:

Hvis du kigger ned og ser hvad der giver trekanterne er det Frillens ting oprindeligt!!

Er det så på grund af en omfarvning den får trekanten??

KnazZZ
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Indlægaf Maria92 » 1. nov 2006, 07:53

Jeg kom til at kigge i din overskrift du skriver "mit første downloade", hvis jeg lige må rette dig...downloade = henter ned (f.eks. når du henter en sims, et hus mm der er lagt op på en eller anden hjemmeside (f.eks. sims2you), uploade= ligge op på en eller anden hjemmeside f.eks. din egen hjemmeside (simpage), så egentlig burde der nok have stået "mit første uploade".....

Det er ikke for at være sur eller belærende men alt begyndelse er svær især sådan noget med computere..... Jeg håber ikke du tager det ilde op!

selvfølgelig gør jeg ikke det :D jeg er rigtig glad for at folk retter på mig, så jeg kan blive bedre.. heheh :lol:

*og vi lever for at lære* :lol:
>>Maria<<

Knus maria
Brugeravatar
Maria92
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Indlægaf Maria92 » 1. nov 2006, 14:54

så har jeg fået lagt billeder ud af det hele.. hvis nogen skulle have lyst til at se.. 8)
>>Maria<<

Knus maria
Brugeravatar
Maria92
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Næste

Tilbage til Udstillingsvinduet