Mange tak, jeg sidder jo og får et stort smil på læben
Annbirtha skrev:Jeg troede lige der til sidst at hun ville snuppe den cykel der stod ude foran, men tænkte så,....narj det kan han sgutte lave, det have ellers lige været toppen af Creme de la Cremen.
Det kunne jeg nu godt have lavet, hvis det skulle være det. Jeg havde godt nok ikke tænkt på det, for jeg havde jo idéen, at hun løb alt hvad hun kunne, og så så hun et andet diskotek, hvor hun så skulle ind og lufte hendes pistol
Annbirtha skrev:
Spørgsmål:Hvordan fik du hende til at ligge vandret i luften imens hun skød
Det er et hack jeg har downloadet på modthesims2.com. Evt. hvis nogen er interesseret i det hack, så kan det findes her:
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=150132Briher skrev:Det er da kun et spørgsmål om tid før hun bliver fanget - hun fik ikke sin røde håndtaske med, da hun forlod gerningsstedet.

Haha, det var godt opdaget Briher, jeg troede egentligt man ville opdage det med det samme. Jeg ser meget FBI, og der siger de altid: Gerningsmanden efterlader altid et spor eller to, og det skulle hende her jo også, så derfor undlod jeg, at give hende hendes taske på, da hun flygtede. Hun havde jo også godt og grundigt travlt med at komme væk, så derfor glemte hun den i garderoben
Seje: Nej bare tryk på linket. Den kan godt være lidt lang tid, og hvis du synes det er for lang tid, så kan du downloade den i stedet ved at højreklikke og vælge gem som.