mobil telefon

Generel snak om udvidelspakken den første udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 11. Marts 2005.

mobil telefon

Indlægaf hynke007 » 31. mar 2006, 12:39

hejsa.
jeg har lige købt the sims 2 uni. men når jeg spiller det almindelige sims 2 så siger en af mine simmer at hun gerne vil købe en mobiltelefon? hvordan gør man det??

hilsen

kim hynkemejer
hynke007
Baby sim
Baby sim

Geografisk sted: bælum

Indlægaf Annbirtha » 31. mar 2006, 13:18

Hej Hynke.
En mobiltelefon køber man i en af de butikker der sælger elektronik.
Man kan købe den fra en blå Stander, hvor du også kan købe en mp3 afspiller :P
Så du må bare på udkik i midtbyen, og se hvor der er sådan en butik, jeg kan desværre ikke huske hvilke butikker der har den.
Ellers kan du jo selv lave én, og sætte den Blå Stander op. :wink:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf hynke007 » 1. apr 2006, 13:20

hej.

jeg kan ikke finde den butik der sælger elektronik. behøver noget mere hjælp

hilsen
kim
hynke007
Baby sim
Baby sim

Geografisk sted: bælum

Indlægaf ttsen2004 » 1. apr 2006, 21:17

Det kommer an på hvilken by du er i.

Fra nabolagsskærmen kan du gå ind under huse og grunde, og på den måde komme end i købsfunktionen på en butik. Der kan du så finde den blå stander i inventarlisten og sætte den op i butikken.
Så ved du da hvilken butik, der har mobilerne :D

En anden måde at få en mobil på, er at installere Frillens samlinger. I en af samlingerne ( - jeg tror det er nr 2 eller 3) ligger mobilen :D

Håber du kan bruge en af disse metoder...
Billede = EA sim side.

TILLYKKE med MARC - den lille charmetrold :)
Brugeravatar
ttsen2004
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf Annbirtha » 2. apr 2006, 08:57

Der findes en snydekode til at give din Sim en mobiltelefon.
Jeg har ikke nævnt den, da man skal være lidt forsigtig med koden, men hvis du lover at slå den fra igen når du har brugt den til at få en mobil med, så vil jeg give dig den her.
Boolprop testingcheatsenabled true når du har skrevet koden og har trykket enter så kodeboksen forsvinder, så klikker du på din Sim samtidig med at du holder shift tasten nede (den med pilenopad).
Nu fremkommer der en menu med flere muligheder, den du skal bruge er under "mere/eller more" og her i den nu fremkomne menu vil der stå "give cellphone" og vupti din Sim har en mobil på sig.
Nu skal du slå koden fra igen, det gør du ved at få kodeboksen frem som du plejer, nu klikker du på pil opad til højre på tastaturet (der hvor der også er en pil nedad, en pil til venstre og en pil til højre.)
Der vil fremkomme den kode du lige har skrevet ind, her sletter du ordet "true" og erstatter det med "false", derved bliver koden deaktiveret.
Men måske var det nemmere at gøre som ttsen siger, gå ind på en offentlig grund fra nabolagsskærmen og sæt selv en Blå stander op, så ved du jo hvor du kan købe en mobil. :lol:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf simsister2004 » 8. aug 2006, 01:06

hynke007 skrev:hej.

jeg kan ikke finde den butik der sælger elektronik. behøver noget mere hjælp

hilsen
kim

Du kan jo også selv gå ind fra huse og grunde spanden og bygge en offentlig butik, hvor du sætter den specielle stander, eller sætte den blå stander i en af de butikker, du allerede har i dit nabolag. Ja, jeg mener faktisk, det er nødvendigt selv at sætte dem, for når man har installeret uni, er de kun i enkelte butikker i universitetsnabolaget. Håber du finder ud af det.
Knuser simsister.
Brugeravatar
simsister2004
Nysgerrig teenage sim
Nysgerrig teenage sim

Indlægaf Annbirtha » 8. aug 2006, 15:56

Tak for din besvarelse Simssister, det var pænt af dig.
Jeg vil imidlertid lukke emnet, da det er 4 mdr. gammelt, jeg ved godt Hynke ikke har svaret på om hun fandt ud af hvordan man gjorde, men skal vi ikke stole på at hun har klaret problemet. :D
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Tilbage til The Sims 2: University