uni er et privat hus???

Generel snak om udvidelspakken den første udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 11. Marts 2005.

uni er et privat hus???

Indlægaf benjahut » 5. okt 2008, 19:24

hej! nu ved jeg jo ikke så meget om sims 2 uni. men det ser altså ud til at når telefonen ringer er man den eneste der kan ta' den..... og for ikke at nævne kan man også vælge: "bed om at gå" funktionen.... så er det ikke på en måde ens eget private hus sims 2 uni. er bygget op på????? :?:
benjahut
Baby sim
Baby sim

Re: uni er et privat hus???

Indlægaf SimsFreaken » 6. okt 2008, 20:43

I universitets nabolaget kan du enten bo på koligium eller dit eget hus så vis du har dit eget hus er det klart- men jeg ved ikke med koligium :dontknow:
Med alt for høje forventinger
Brugeravatar
SimsFreaken
Voksen sim
Voksen sim

Geografisk sted: Lidt ude for århus

Indlægaf benjahut » 7. okt 2008, 06:41

SimsFreaken skrev:I universitets nabolaget kan du enten bo på koligium eller dit eget hus så vis du har dit eget hus er det klart- men jeg ved ikke med koligium :dontknow:

nej du har nok du nok ret i men jeg håber at der er nogen der ved det. PS. hvor har i fået de smilier fra :?:
benjahut
Baby sim
Baby sim

Indlægaf SimsFreaken » 7. okt 2008, 13:10

når du laver et indlæg kan du se i højere side -> en hel masse smilish lige neden under de her smilish :brag: :byebye: kan du se der står vis flere smilies
Med alt for høje forventinger
Brugeravatar
SimsFreaken
Voksen sim
Voksen sim

Geografisk sted: Lidt ude for århus

Indlægaf benjahut » 7. okt 2008, 16:45

SimsFreaken skrev:når du laver et indlæg kan du se i højere side -> en hel masse smilish lige neden under de her smilish :brag: :byebye: kan du se der står vis flere smilies

ja det har jeg vist ikke tænkt over! mange tak og bare lås emnet nu :thumbsup:
benjahut
Baby sim
Baby sim

Tilbage til The Sims 2: University