Generel snak om udvidelspakken den første udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 11. Marts 2005.
af benjahut » 5. okt 2008, 19:24
hej! nu ved jeg jo ikke så meget om sims 2 uni. men det ser altså ud til at når telefonen ringer er man den eneste der kan ta' den..... og for ikke at nævne kan man også vælge: "bed om at gå" funktionen.... så er det ikke på en måde ens eget private hus sims 2 uni. er bygget op på?????

-
benjahut
- Baby sim

-
af SimsFreaken » 6. okt 2008, 20:43
I universitets nabolaget kan du enten bo på koligium eller dit eget hus så vis du har dit eget hus er det klart- men jeg ved ikke med koligium

Med alt for høje forventinger
-

SimsFreaken
- Voksen sim

-
- Geografisk sted: Lidt ude for århus
af benjahut » 7. okt 2008, 06:41
SimsFreaken skrev:I universitets nabolaget kan du enten bo på koligium eller dit eget hus så vis du har dit eget hus er det klart- men jeg ved ikke med koligium

nej du har nok du nok ret i men jeg håber at der er nogen der ved det. PS. hvor har i fået de smilier fra

-
benjahut
- Baby sim

-
af SimsFreaken » 7. okt 2008, 13:10
når du laver et indlæg kan du se i højere side -> en hel masse smilish lige neden under de her smilish

kan du se der står vis flere smilies
Med alt for høje forventinger
-

SimsFreaken
- Voksen sim

-
- Geografisk sted: Lidt ude for århus
af benjahut » 7. okt 2008, 16:45
SimsFreaken skrev:når du laver et indlæg kan du se i højere side -> en hel masse smilish lige neden under de her smilish

kan du se der står vis flere smilies
ja det har jeg vist ikke tænkt over! mange tak og bare lås emnet nu

-
benjahut
- Baby sim

-
Tilbage til The Sims 2: University