sims 2 university

Generel snak om udvidelspakken den første udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 11. Marts 2005.

sims 2 university

Indlægaf girl-unknow » 24. sep 2008, 12:34

heej har mistet min kode til sims 2 university.. altså når man installere spillet skal man skrive en kode og den har jeg mistet:( er der nogle der muligvis vil skrive den til mig så jeg kan komme til at spile det igen? så i bare de bedste(:
girl-unknow
Baby sim
Baby sim

Re: sims 2 university

Indlægaf wholle » 24. sep 2008, 14:56

girl-unknow skrev:heej har mistet min kode til sims 2 university.. altså når man installere spillet skal man skrive en kode og den har jeg mistet:( er der nogle der muligvis vil skrive den til mig så jeg kan komme til at spile det igen? så i bare de bedste(:

Det er kun EA der kan hjælpe dig med det problem!
Du kan finde kontakt oplysninget til Ea her: http://www.ea.dk/pages/4309/
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Re: sims 2 university

Indlægaf Annbirtha » 25. sep 2008, 10:50

GØR IKKE DETTE SELV, men .....
Hvis du kan få din far eller mor til at hjælpe dig, kan du finde din kode igen, hvis du går ind i registreringsdatabasen på din komputer.
I skal ikke røre ved noget men bare finde frem til den fil der står fremhævet med sort nedenunder: ergc, I kommer ind i programmet ved at skrive regedit i linjen kør under start.
Hvis i er i tvivl om hvad jeg her har skrevet, skal i nok helt holde jer fra at gøre som jeg har foreslået, for man skal være forsigtig med den registrerings database.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\The Sims 2 university\ergc,når i klikker på filen ergc ,vil koden fremkomme i den højre kolonne.

Luk forsigtigt programmet ned igen uden at lave ændringer.
Hvis du aldrig har skrevet koden ind før, kan du selvfølgelig heller ikke genfinde den igen, altså hvis det er en ny kode du mangler virker dette ikke. :wink:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Tilbage til The Sims 2: University