Surt show

Generel snak om udvidelspakken den første udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 11. Marts 2005.

Surt show

Indlægaf Mikael » 27. jan 2008, 17:32

Jeg har prøvet på at være på university og blev gode venner med de 5 jeg var sammen med og jeg gjore det hele rigtigt flot men såkom taxaen og jeg ville ikke gå så jeg slettet den også kunne min simmer ikke komme nogeh steder eller gøre noget jeg kunne ikke slette min simmer fordi man ikke kunne gemme jeg satte telefonen lige siden at min simmer og sarge hun skulle ringe efter en taxa men hun kunne ikke gøre noget så slut prut finale for min gode simmer :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv
Brugeravatar
Mikael
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Hvidovre

Re: Surt show

Indlægaf Alida » 27. jan 2008, 20:41

Ej hvor surt.

Men forstår ikke helt.. Frøs spillet fast? Eller?

Eller kan du flytte hende ud og ind igen på en anden grund;)
The below statement is true - Teksten nedenunder er sand
The above statement is false - Teksten for oven er falsk.
Alida
Tumling
Tumling

Geografisk sted: Skovlunde, men går i skole på Nørreport, så kan vel også spottes dér

Re: Surt show

Indlægaf Mikael » 27. jan 2008, 21:00

Alida skrev:Ej hvor surt.

Men forstår ikke helt.. Frøs spillet fast? Eller?

Eller kan du flytte hende ud og ind igen på en anden grund;)

Hun gik lidt per gang men hun kunne ikke noget og jeg havde ikke gamt i rigtigt lang tid så jeg flipet ud og jeg trode jeg havde sat den på pause så jeg gik og hun døde
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv
Brugeravatar
Mikael
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Hvidovre

Tilbage til The Sims 2: University