Er jeg blevet smidt ud? Oo

Generel snak om udvidelspakken den første udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 11. Marts 2005.

Er jeg blevet smidt ud? Oo

Indlægaf Billy Rosewood » 24. nov 2007, 20:04

Jeg ved at mit Sims University giver årsag til en masse ting, men dette tror jeg ikke er en fejl.
Jeg spørger sgu for meget ;)

Jeg har for nylig fået et par nye Kadetter. Det var Stina Williamson, hendes bror Wilhelm og 2 damer. Alle ruslingerne studerede flittigt, og det endte godt nok med at Wilhelm og en anden mand fik fingre i de 2 andre damer, imens at Stina i stedet blev alles ven.
Tiden kom til den første eksamen. Alle kom til eksamen.
Men pludselig kom der en besked i højre hjørne, hvor der står "Det er på tide at Stina vender tilbage til den virkelige verden."
Først gav jeg ikke så meget i det, og troede at hun bare dagdrømte. Men da hun havde fået sine karakterer, 13-tallet, voksede hun op uden nogen fest eller noget, og en taxi kom og hentede hende.
Og nu, hvor hun er voksen, har hun kun adgang til 2 job via computeren.

Hvad skal det betyde, ved nogen det?

For jeg har før haft 5 personer på en grund og de røg ikke ud. Hun havde jo 13, et par venner og lavede altid lektier og terminsopgave?
Babbington and The Acheron!

Mr. Boyle possesses the oil!
Brugeravatar
Billy Rosewood
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Hvidovre! ^^

Indlægaf Nan » 25. nov 2007, 11:06

lyder meget mærkeligt!
Altså man kan jo blive smidt ud hvis man ikke er flittig nok, men det er vidst ikke tilfældet hos dig.
hilsen Nanna
Brugeravatar
Nan
Voksen sim
Voksen sim

Geografisk sted: v. Kolding

Indlægaf Anse » 27. nov 2007, 14:52

Det er fordi at hun er god nok... Holdt du en Dimitionsfest?

Og hun gik ikke ud af uni.... Nej var var skam færdi med det og så bliver de voksne og så er der to specielle jobs.... Dem skal dun vægle... Altså kun af af det
Hilsen.. Ja hvem er det nu

Når jo det er Anse
Brugeravatar
Anse
Baby sim
Baby sim

Indlægaf Billy Rosewood » 27. nov 2007, 17:34

Jeg holdte ingen fest, for jeg kunne slet ikke komme ind til telefonen og invitere, inden hun voksede op. Så slap hun for det besvær 8)
Færdig som Rusling? Fair nok. :D
Babbington and The Acheron!

Mr. Boyle possesses the oil!
Brugeravatar
Billy Rosewood
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Hvidovre! ^^

Tilbage til The Sims 2: University