Hovsa..! :D

Generel snak om udvidelspakken den første udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 11. Marts 2005.

Hovsa..! :D

Indlægaf Billy Rosewood » 19. nov 2007, 17:03

Jeg spillede Sims University med min lillebror igår, og jeg forlod kortvarigt værelset for at få noget at drikke. Så kommer min bror ud og siger at hans Sims sidder fast på et værelse der ikke var hendes med lås på.
Og det var rigtig nok! Hun stod inde på en andens værelse, låsen var slået til og der var hun ubevægelig. De andre kunne vandre som de ville. Jeg startede spillet om og fandt ud af at hun havde en knap med et hestehoved hvor der stod Unselect Me, som jeg fik slettet.
Men hvad har han lavet og hvordan er den knap kommet? Den skal altså ikke ske igen. (;
Babbington and The Acheron!

Mr. Boyle possesses the oil!
Brugeravatar
Billy Rosewood
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Hvidovre! ^^

Indlægaf egon.weber » 19. nov 2007, 18:30

Mon ikke det var et lamahoved, så er hun ved at blive kidnappet til at gå med lamatøj, og synge åndssvage sange altid.
Råd 1 på uni, opsøg kun hvad du ønsker, gå ikke på andres værelser,hvis de ikke er dine venner! :wink: :wink:
Mine simmere får 8*13 i karakterer, da venner er en biting på uni.
Men husk at de får en mobiltlf, så de ikke skal stresse hus rundt for at besvare opkaldene :D
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Indlægaf Billy Rosewood » 24. nov 2007, 20:07

Min lillebror sagde godt nok ikke noget om at han var vadet ind igennem en låst dør, men det er meget godt at du kan forklare det. :)
Det var nok et lamahoved, nu du siger det. Det er i hvert fald et logo på nogen skoleuniformer på kollegiet. ^^
Jeg tror min lillebror bliver lettet over at høre at jeg reddede hende fra at blive en lama. Han siger de er irriterende og kun dur til at falde om og dø af sult. (:
Venner er måske en mindre ting, men jeg får altid mange af mine Sims til at få kærester på universitetet. ^^
Og mobilen skaffer jeg, når det er at jeg skal til byen næste gang. :D

Skide godt, Egon, hvis jeg må sige det! :D
Babbington and The Acheron!

Mr. Boyle possesses the oil!
Brugeravatar
Billy Rosewood
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Hvidovre! ^^

Re:

Indlægaf Cessese » 26. jun 2008, 13:44

egon.weber skrev:Mon ikke det var et lamahoved, så er hun ved at blive kidnappet til at gå med lamatøj, og synge åndssvage sange altid.
Råd 1 på uni, opsøg kun hvad du ønsker, gå ikke på andres værelser,hvis de ikke er dine venner! :wink: :wink:
Mine simmere får 8*13 i karakterer, da venner er en biting på uni.
Men husk at de får en mobiltlf, så de ikke skal stresse hus rundt for at besvare opkaldene :D

Hvad mener du med at de synger åndssvage sante altid?
Altså jeg har prøvet at være venner med alle (bruge en snydekode :oops: ), men de kom ikke og hentede mig !! Jeg havde ventet i 2 hele simmerdage, men de kom stadigvæk ikke :O
Nu, en vits:

Hvor mange skal der til at skifte en pære?
10
Den ene skifter pæren, de andre laver maden
Brugeravatar
Cessese
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Sims 2

Tilbage til The Sims 2: University