Min vampyr stikker af...

Generel snak om udvidelspakken den første udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 11. Marts 2005.

Min vampyr stikker af...

Indlægaf albert » 19. sep 2006, 16:25

ja det er rigtigt nok, jeg har en vampyr som går på uni og kan godt nå det hle selsom hun skal osve on dagen, problemeter bare at lige pludslig sår hun op at sin kiste og begynder at gå mod Uni området, og er så ved at blvie ædt op af lyset...
Er der noen af jer der kender til problemet.?
Nu er sommeren kommet vi skal ud på mark og sti,
synge sang rundt om bålet og sove i det fri,
vi er seje, vi er rå, det er os der er de blå,
det er derfor vi har uniformen på.!

Profil billedet er venligs udlånt af Hay fra sims2-fun.dk
Brugeravatar
albert
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: aalborg

Indlægaf Annbirtha » 21. sep 2006, 07:56

Det at de går mod Uni området sker for alle Sim, men når man nu er Vampyr kan jeg godt se at det er et problem.
du kan nok ikke gøre noget ved det, andet end at forhindre hende i at gå, du går så bare glip at den ting hun ville have købt der helt gratis. :?
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Frillen » 21. sep 2006, 08:57

Grunden til at hun står op af kisten kan være flere ting!
Det kan være at hun skal til undervisning, så får det højere prioritet end det at hun ikke kan tåle lys!
Primært er det ikke nogen god ide at have vampyrer som skal følge undervisning, arbejde eller gøre andre ting i dagtimerne, da det eneste sted de er i sikkerhed i dagtimerne, er i deres kiste :lol:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Hejren » 21. sep 2006, 11:15

Annbirtha skrev: den ting hun ville have købt der helt gratis. :?

Øh? Nu er jeg ikke med - hvilken ting? Jeg har aldrig været ude for at mine sims er kommet hjem med noget de har "købt" gratis... Taler du om når de er til undervisning?
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Briher » 21. sep 2006, 15:52

Nogle gange vil en simmer, man "lader passe sig selv" finde på at gå til universitetsområdet, uden at skulle til forelæsning. Så er de væk et stykke tid og kommer derefter hjem med et eller andet. Mine simmere kommer oftest med pizza, og den har sådan set været gratis fordi, der ikke forsvinder penge fra beholdningen, Pizzaen er til gengæld god nok :wink:
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Hejren » 21. sep 2006, 17:15

Så er det nok det - mine simmere bliver holdt i kort snor! :lol:
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf albert » 22. sep 2006, 14:46

Annbirtha skrev:Det at de går mod Uni området sker for alle Sim, men når man nu er Vampyr kan jeg godt se at det er et problem.
du kan nok ikke gøre noget ved det, andet end at forhindre hende i at gå, du går så bare glip at den ting hun ville have købt der helt gratis. :?

Det gør mig ikke noget at gå glip af et, klare jeg nok... kun kommer ikke til forlæsinger, men sturder om natten... Hun står op hver anden time for at gøre ingen tin, hmm...
Nu er sommeren kommet vi skal ud på mark og sti,
synge sang rundt om bålet og sove i det fri,
vi er seje, vi er rå, det er os der er de blå,
det er derfor vi har uniformen på.!

Profil billedet er venligs udlånt af Hay fra sims2-fun.dk
Brugeravatar
albert
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: aalborg

Indlægaf Annbirtha » 23. sep 2006, 15:45

De kan nu også finde på at komme hjem med et TV er lignende. :P
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Jacob » 24. sep 2006, 07:53

Tja... Måske nå hun er ved at dø så kunne man måske bruge koden MaxMotives heletiden.. Måske du skulle prøve det?
Billede

Jacob Billede
Brugeravatar
Jacob
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Indlægaf Frillen » 24. sep 2006, 12:07

Jacob skrev:Tja... Måske nå hun er ved at dø så kunne man måske bruge koden MaxMotives heletiden.. Måske du skulle prøve det?

Metoden med koden MaxMotives kan være god nok, men nogle ønsker måske ikke at spille ved at bruge snydekoder, desuden kan MaxMotives faktisk ændre på din simmers vilje til at gøre ting selv, Maxis har bekræftet at overdreven brug af koden kan gøre din simmer mere og mere passiv samt ændre på deres personlighed, hvilket jo nok ikke er så ønskeligt :wink:

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Indlægaf robert » 24. sep 2006, 16:50

Ændre på deres personlighed? Det har jeg da aldrig været ude for. Og jeg bruger tit den kode.
Robert
Billede
Hr.Avatar
Min simpage.
Brugeravatar
robert
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: København Ø

Indlægaf Frillen » 24. sep 2006, 17:08

robert skrev:Ændre på deres personlighed? Det har jeg da aldrig været ude for. Og jeg bruger tit den kode.

Nu bruger jeg kun den kode, når jeg tester nogle ting i spillet, jeg bruger den aldrig når jeg spiller, men jeg læste nogle indlæg i det amerikanske sims2-forum om nogle der fik småproblemer med deres simmere ved at bruge koden til hele tiden at holde deres behov oppe!
Jeg er ikke sikker, men jeg tror at det var MaxoidMoonBelly som bekræftede at simmerne kan ændre adfærd, hvis man bruger koden for tit!
Husk på at der er mange ting som ændrer, tilpasser og udvikler din sims personlighed mens du spiller!
Simmernes minder, ønsker osv. påvirker jo deres adfærd lidt ligesom vi selv påvirkes af vores oplevelser!
Desuden vil en vampyr sim med mange dårlige minder om at have opholdt sig for længe i solen nok heller ikke være sundt :lol:

Nu er jeg nødt til at spørge? :shock:
Læser i aldrig manualerne til spillet og udvidelsespakkerne, Du tildeler godt nok personlighedspoint fra start, men en simmers personlighed udvikler sig hele tiden mens du spiller, det er baseret på alt hvad dine simmere oplever og hvis alle behov hele tiden er opfyldt, så får de stort besvær med at holde f.eks. venskaber kørende, de skal jo også gøre ting med andre simmere, og det gider de ikke ret længe ad gangen, hvis deres behov altid er fyldt op, medmindre man hele tiden sidder og tvinger dem tilbage til en ting, når de selv stopper den fordi deres behov er opfyldt :lol:

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Indlægaf Sissek » 26. sep 2006, 19:14

+ det jo netop er en af udfordringerne at holde dem glade, eller er det bare mig.
Snydekoder er efter min mening yt. (for det meste, jeg er jo ikke hellig) :wink:
Knus SisseK
Brugeravatar
Sissek
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Jyderup

Indlægaf Signe » 27. sep 2006, 15:31

det uheldige ved Maxmotives er også at stræber panelerne bliver fyldt samtidig så de bliver også kritisk lave samtidig. jeg blev helt afhængig af den fordi at når de blev lave så brugte jeg den igen.
Signe
Ung voksen sim
Ung voksen sim

Indlægaf Missdam » 18. mar 2007, 21:46

Maxmotives er en okay kode - men jeg må give sissek ret, det er vel en af udfordringerne at holde humøret oppe :lol: Men jeg har nu aldrig haft problemer med Maxmotives
And She's Back In Business, Dude(;
Brugeravatar
Missdam
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Hjørring - Nordjylland

Næste

Tilbage til The Sims 2: University