robert skrev:Ændre på deres personlighed? Det har jeg da aldrig været ude for. Og jeg bruger tit den kode.
Nu bruger jeg kun den kode, når jeg tester nogle ting i spillet, jeg bruger den aldrig når jeg spiller, men jeg læste nogle indlæg i det amerikanske sims2-forum om nogle der fik småproblemer med deres simmere ved at bruge koden til hele tiden at holde deres behov oppe!
Jeg er ikke sikker, men jeg tror at det var MaxoidMoonBelly som bekræftede at simmerne kan ændre adfærd, hvis man bruger koden for tit!
Husk på at der er mange ting som ændrer, tilpasser og udvikler din sims personlighed mens du spiller!
Simmernes minder, ønsker osv. påvirker jo deres adfærd lidt ligesom vi selv påvirkes af vores oplevelser!
Desuden vil en vampyr sim med mange dårlige minder om at have opholdt sig for længe i solen nok heller ikke være sundt
Nu er jeg nødt til at spørge?
Læser i aldrig manualerne til spillet og udvidelsespakkerne, Du tildeler godt nok personlighedspoint fra start, men en simmers personlighed udvikler sig hele tiden mens du spiller, det er baseret på alt hvad dine simmere oplever og hvis alle behov hele tiden er opfyldt, så får de stort besvær med at holde f.eks. venskaber kørende, de skal jo også gøre ting med andre simmere, og det gider de ikke ret længe ad gangen, hvis deres behov altid er fyldt op, medmindre man hele tiden sidder og tvinger dem tilbage til en ting, når de selv stopper den fordi deres behov er opfyldt