Mother Sims hus

Her kan i poste links til jeres huse.
Snakke om hvad i syntes ville være en god ide at få bygget.
I bund og grund snakke om huse i Frillerup.

Mother Sims hus

Indlægaf egon.weber » 16. nov 2007, 22:10

Den grund kan jeg god få på plads, men ikke uden at rydde kløften 7, lidt øv da huset så mister en nabo.
Det er ubeboet/til slag, ved ikke hvorfor, er mother sim mon bange få at få mig som ven?? :lol:
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Re: Mother Sims hus

Indlægaf Frillen » 17. nov 2007, 16:50

egon.weber skrev:Den grund kan jeg god få på plads, men ikke uden at rydde kløften 7, lidt øv da huset så mister en nabo.
Det er ubeboet/til slag, ved ikke hvorfor, er mother sim mon bange få at få mig som ven?? :lol:

Ja, nogle gange kan man ikke få placeret en grund selvom grunden har den rigtige størrelse.
Problemet er at hvis folk ikke har startet deres grund ud på det sted i Frillerup som deres hus skal ligge på, så kan man risikere at spillet er nødt til at hæve eller sænke i det omkringliggende terræn, problemet bliver så at rn nabogrund pludselig ikke længere kan placeres - I sådanne tilfælde er man nødt til at improvisere lidt og finde en alternativ placering til dem :wink:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf egon.weber » 17. nov 2007, 17:21

tak, der er så kun 2 grunde, hvor naboer med leve med alternativ placering her, og de er begge tomme, så med held kan dem der evt. bygger på dem, få dem på rette plads.
Mit råd til alle der vil til Frillerup, dl da byen og byg på selve grunde i vil have, så burde det ikke konflikte nogensteder!! :lol:
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Indlægaf Nephisariah » 18. nov 2007, 07:41

egon.weber skrev:tak, der er så kun 2 grunde, hvor naboer med leve med alternativ placering her, og de er begge tomme, så med held kan dem der evt. bygger på dem, få dem på rette plads.
Mit råd til alle der vil til Frillerup, dl da byen og byg på selve grunde i vil have, så burde det ikke konflikte nogensteder!! :lol:

Jeg tror ikke der er nogen der vil være uenig med dig i det synspunkt.... :wink:
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Tilbage til Frillerup Huse & grunde