Uofficielle & officielle huse i Frillerup!

Her kan i poste links til jeres huse.
Snakke om hvad i syntes ville være en god ide at få bygget.
I bund og grund snakke om huse i Frillerup.

Uofficielle & officielle huse i Frillerup!

Indlægaf Frillen » 17. nov 2006, 21:49

Jeg tror at det er ved at være på tide at komme med en lille påmindelse omkring husene, som folk har lavet til Frillerup!

Der er efterhånden ved at være en hel del uofficielle huse, som man kan downloade til sit Frillerup nabolag!
Hvorfor er der så uofficielle huse til Frillerup?
Ofte er der tale om folk, som har reserveret en grund for at bygge et Frillerup hus, og af en eller anden grund aldrig har fået sendt en privat besked tilbage til mig om at deres grund er uploadet og et link til den som reglerne foreskriver!
Måske har grunden ikke kunne accepteres pga. at reglerne for Frillerup-grunde ikke blev opfyldt, f.eks. at den indeholdt brugerlavede objekter som ikke var tilladt :wink:

Folk har måske så alligevel præsenteret deres hus som klar til upload her i forummet, og medlemmerne downloader så huset og installerer det i deres spil!
Det er for så vidt også fint nok med mig, problemet med en masse grunde til Frillerup, som ikke er registreret i Frillerups grundliste bliver jo så, at man pludselig kan stå med 2 eller flere forskellige grunde, som skal placeres samme sted, det er jo ikke så hensigtsmæssigt, da meningen med Frillerup jo netop er at vi skulle have nogenlunde ensartede nabolag, så når man så læste hinandens historier fra livets gang i Frillerup, ja så ville man kunne nikke genkendende til hvor tingene er i byen, og hvordan de ser ud!
Det svarer jo lidt til at 100 mennesker fra en by har hver deres version af hvordan byen ser ud, samt hvor folk bor :lol:

Som sådan skal jeg da ikke blande mig i, hvordan i bruger jeres Frillerup, og om det indeholder en masse uofficielle grunde, men jeg synes da lige at jeg vil gøre opmærksom på dette problem :wink:

Det er efterhånden ved være mere reglen end undtagelsen at folk reserverer en grund, bygger et hus og aldrig får det accepteret i den officielle grundliste over Frillerup, men alligevel annoncerer det som et Frillerup hus klar til download!
Det synes jeg er synd, fordi at det kan ødelægge hele ideen med Frillerup, som jo skulle være et slags fælles nabolag, som så nogenlunde ens ud i alles spil, lidt ligesom hvis vi alle sammen boede i den samme by, hvor f.eks. bager Leif, Købmand Ole, Bertha Bramfri osv. boede på bestemte adresser, så når man læste historier og så billeder fraq byen, ja så ville man kunne genkende personerne og husenes beliggenhed ja endda eksistens fra vores egen oplevelse af byen, som jo i dette tilfælde er Frillerup :D

Puha, det var en lang smøre, men jeg er nået til et punkt, hvor Frillerup snart ikke længere er Frillerup, men mere hver vores opfattelse af, hvad Frillerup er :(
Jeg har konsekvent valgt kun at downloade og installere de grunde som står opført i Frillerups officielle grundliste

Har Frillerup overlevet sig selv?
Synes i at Frillerup opfylder jeres forventninger uanset officielle eller uofficielle grunde?
Skal vi rydde Frillerup forummet for alle indlæg om uofficielle Frillerup huse?
Er det bare mig der er lidt for sart?

Har i noget at sige omkring dette problem/emne, så er i mere end velkomne til at give jeres meninger tilkende - Lad os få en lille debat omkring det :D
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf TuttiI » 17. nov 2006, 22:15

Okay det skal jeg huske, hvis jeg engang uploader et hus til frillerup (;
Hejsa, kig da forbi http://www.simmomento.dk! :D
Brugeravatar
TuttiI
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Hillerød (:

Indlægaf Pusserpien » 17. nov 2006, 22:19

Ja det er vel nærmest et overflødigt indlæg, fra min side af :lol: , for det har jo lissom "været oppe at vende i bestyrelsen" før det blev lagt ud til jer andre :wink: men vil da bare lige slå fast, officielt, at jeg bakker op om Frillens bekymring for Frillerups undergang :vsad:
Senest rettet af Pusserpien 17. nov 2006, 22:20, rettet i alt 1 gang.
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Flint Country » 17. nov 2006, 22:20

Det skal jeg skam også :wink:
En hilsen fra:
DAAvid :D
FlintCountry1

F L I N T - C O U N T R Y 1 ||
LAver film på Youtube.com/flintcountry1
Brugeravatar
Flint Country
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Hillerød

Indlægaf Annbirtha » 18. nov 2006, 10:01

Frillen spørger:
Ja det synes jeg da at vi skal, hvis man ikke står på listen (den officielle) så bor man jo ikke rigtigt i Frillerup.
Måske nogle medlemmer bare har "glemt" at sende dig et link, de kan selvfølgelig nå at rette det inden der bliver ryddet op.
At man skal sende Frillen et link og en forespørgelse på en grund, gør det jo lidt ligesom umagen værd for folk at være med, og derved ungår vi jo at man bare flytter ind uden egentlig at ville være med.

Hermed oprettes en Frillerup Fond hvis formål det er at bevare Frillerup som vi alle elsker den.
Fondens hovedbestyrelse kræver at alle der vil være med og have del i fodens goder, såsom gaver fra velmenende borgere, overskuds vin fra Rådhusets kælder,(selvom det er sjælendt at der er noget overskud der), tilladelse til at føre motoriserede køretøjer når man er under 18, tilladelse til at belure sin nabo i byen, ja alle disse goder kræver at man tilmelder sin grund hos bestyrelsens formand Hr. Frillen.
Fonden tillader ikke grunde der ikke er tilmeldt og ansøgt om, til gengæld vil en ansøgning altid blive behandlet hurtigt og fair, det er tilmed helt gratis.
I en sådan kontrakt vil man få del i alle de bestikkels....jeg mener goder vi alle nyder godt af.
Hilsen Bestyrelsen.
Senest rettet af Annbirtha 18. nov 2006, 17:01, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Nephisariah » 18. nov 2006, 10:40

Annbirtha skrev:Frillen spørger:
Ja det synes jeg da at vi skal, hvis man ikke står på listen (den officielle) så bor man jo ikke rigtigt i Frillerup.
Måske nogle medlemmer bare har "glemt" at sende dig et link, de kan selvfølgelig nå at rette det inden der bliver ryddet op.
At man skal sende Frillen et link og en forespørgelse på en grund, gør det jo lidt ligesom umagen værd for folk at være med, og derved ungår vi jo at man bare flytter ind uden egentlig at ville være med.

Hermed oprettes en Frillerup Fond hvis formål det er at bevare Frillerup som vi alle elsker den.
Fondens hovedbestyrelse kræver at alle der vil være med og have del i fodens goder, såsom gaver fra velmenende borgere, overskuds vin fra Rådhusets kælder,(selvom det er sjælendt at der er noget overskud der), tilladelse til at føre motoriserede køretøjer når man er under 18, tilladelse til at belure sin nabo i byen, ja alle disse goder kræver at man tilmelder sin grund hos bestyrelsens formand Hr. Frillen.
Foden tillader ikke grunde der ikke er tilmeldt og ansøgt om, til gengæld vil en ansøgning altid blive behandlet hurtigt og fair, det er tilmed helt gratis.
I en sådan kontrakt vil man få del i alle de bestikkels....jeg mener goder vi alle nyder godt af.
Hilsen Bestyrelsen.

Jeg må sige "Amen" til ovennævnte inlæg fra Ann!! Jeg vil blive trist til mode hvis Frillerup blev nedlagt...... Så til alle med Frillerupgrunde.....
HUSk nu at sende Frillen en pb, så vi ved hvem der er de officielle indbyggere i Frillerup for jeg kan kun bakke op omkring det der er sagt 100%!!!

Så endnu engang når I er færdige og har uploaded jeres Frillerup hus, så hus at send en Pb til Frillen med adressen hvor det hele kan downloades....
PLEASE!!!

Det vil være synd hvis Frillerup skal ende ligesom det sagnomspunde rige Atlantis...... på havets bund :crymadly: :crymadly: :crymadly:

KnazZZ
Nephisariah :wink:
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Chrille » 18. nov 2006, 13:08

Jeg syntes vi skal fjerne alle de indlæg om huse som ikke er på den officielle grundliste :!:
Tak for alt allesammen!:).
Mvh. Chrille
Chrille
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Amager ;)

Indlægaf albert » 18. nov 2006, 19:59

Bakker 100% op om Frillens mening, og jeg skal have hentede det igen så er det jo nmmeste at det er på en offichel lise, da jeg ikke hat tiden til at hente og kigge alt andet igmmen...
Nu er sommeren kommet vi skal ud på mark og sti,
synge sang rundt om bålet og sove i det fri,
vi er seje, vi er rå, det er os der er de blå,
det er derfor vi har uniformen på.!

Profil billedet er venligs udlånt af Hay fra sims2-fun.dk
Brugeravatar
albert
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: aalborg

Tilbage til Frillerup Huse & grunde